doodeng lijkt me.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:32 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik zat dus in de wagon erachter, en daar vlogen we al vol naar voren omdat die trein keihard moest remmen. Eerst 2 schokken, en toen vol op zn rem.
Dus het was van | ----------------------> |
Wat schattig!quote:Op woensdag 5 december 2007 18:10 schreef Morretje het volgende:
Deurbel gaat net, staat de buurvrouw voor de deur met een plastic tas. Die geeft ze aan mij met de woorden: 'Van de oude heer.' Zit dus een fles wijn, zak mandarijnen, een Deventer koek en een doos snoepjes in..![]()
En we hebben niet eens wat in huis om het terug te doen... (Is ook zo raar nu, zo'n spuit elf reactie, of niet)
Hoi Guppyquote:Op woensdag 5 december 2007 18:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
doodeng lijkt me.
nieuws&achtergronden heeft er trouwens ook een topic van. kheb jou daar ook maar even in genoemden daar weer verwezen naar deze slowchat. komen zij ook weer in aanraking met Jochem
stiekem hoop ik dat A. dr directeur een heule goede dag heeft, en besluit een heel groot bedrag over temaken. Slecht hequote:
www.rtvdrenthe.nl links live tv.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe es een linkje van de tv stream. Uitzendinggemist werkt niet atm
quote:Op woensdag 5 december 2007 18:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
stiekem hoop ik dat A. dr directeur een heule goede dag heeft, en besluit een heel groot bedrag over temaken. Slecht heJe zou er bijna inhalig van worden
MEER MEER MEER !
Ik schaam me eig best wel dat ik daar niet aan heb gedacht.. Ik had kunnen weten dat ze zoiets zou doen. Toen we hier kwamen wonen kregen we op de eerste klusdag al een plantje van haar...quote:Op woensdag 5 december 2007 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat schattig!
Ik was ook schattig, want ik had speculaas-muffins en een marsepeinen Sinterklaas voor de buren gekocht en gebracht. Ik heb weer punten gescoord vanavond :
quote:
Hahaha, geweldig! Ik zie het voor me...quote:Op woensdag 5 december 2007 19:29 schreef nokwanda het volgende:
En Merlijn... idd een knotsgekke kat. Hij flikkert hier net naast me zo van de bank af omdat hij weer in een raar standje wil gaan liggen en niet oplet hoe hij rolt.
Hij heeft ook een nieuw spelletje. Je loopt naar de keuken, kijkt in welk bakje er harde brokjes zitten en mept dat bakje zo hard mogelijk door de keuken terwijl je keiharde juichende kreten slaakt. Pas als het bakje echt op zijn kant ligt en alle brokjes door de keuken heen geslingerd zijn roep je de kittens en gaan jullie met z'n allen brokjes van de vloer eten. Inmiddels vinden ze dat lekkerder dan netjes uit de bakjes
plusquote:Op woensdag 5 december 2007 19:53 schreef Qwea het volgende:
de gehele inventarisatie tot nu toe van het voer
[ afbeelding ]
38 blikjes whiskas
49 blikjes gourmet
5 blikjes iams
2 zakjes iams
10 zakjes Technical
1 Zak iams Active Maturity 7+ van 1kg
3 Zakken iams Active Maturity 7+ van 3kg
2 pakken felix brokken
1 Zak Topper van 10KG
1 zak Viancat Royal van 10KG
Die film is leuk!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:17 schreef Morretje het volgende:
Woei, gaan nu chocomelk drinken, film Ratatouille kijken en lekkers snoepen!!!![]()
![]()
Tot vanaaf Dames!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |