quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:23 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
2girls1cup <<<aanradertje
newbiequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:27 schreef MLI het volgende:
En wie ben je?
Oh ja, jij bent natuurlijk de prinsch der fokkersch!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef EL_REY het volgende:
[..]
newbie![]()
hoe durf je dat te vragen? aan de prins der fokkers
ga uit mijn ogen, lowlife
voor een antwoord kijk boven jequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef MASD het volgende:
Wie?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent natuurlijk de prinsch der fokkersch!![]()
spontaan van jequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:29 schreef Heatseeker het volgende:
Welkom terug.
Anders wel een van je 20 klonenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:30 schreef MASD het volgende:
TS is een kutuser. anders had ik je wel gekent.
daar moet ik je helemaal gelijk in geven newbiequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:30 schreef MASD het volgende:
TS is een kutuser. anders had ik je wel gekent.
?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:35 schreef EL_REY het volgende:
zolang jullie allemaal later bij fok zijn gekomen, zijn julli noobs en noobs zijn homos
hamkaastosti?????quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:35 schreef hamkaastosti het volgende:
fijn dat je terug bent. Donder nou ook maar weer op
dat is oldbie taalquote:
klopt newbiequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:36 schreef cablegunmaster het volgende:
wat een kut user..... -_-
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:36 schreef cablegunmaster het volgende:
wat een kut user..... -_-
waarom?quote:
dat komt lieve schat, dat je posts na een lange periode niet posten worden verwijderd..quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:37 schreef MASD het volgende:
nog niet eens 6K posts.
wat wil je, met een 28 kbps modemquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:37 schreef MASD het volgende:
nog niet eens 6K posts.
bijna vrede in afghanistanquote:
laatste keer dat dat werdt gedaan was al een aantal jaar terug.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:38 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dat komt lieve schat, dat je posts na een lange periode niet posten worden verwijderd..
ik zit vaak voor lange periode in het buitenland en dan gaan ze weg...
maar ja noobs weten dat niet
snap je het nouquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:39 schreef MASD het volgende:
[..]
laatste keer dat dat werdt gedaan was al een aantal jaar terug.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef BossFight het volgende:
Als je zo oldbie bent, waarom heeft nog niemand je dan oprecht terug verwelkomt?
omdat alle newbies hierop reageren, omdat ze populairder willen worden door met mijn in gesprek te komenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef BossFight het volgende:
Als je zo oldbie bent, waarom heeft nog niemand je dan oprecht terug verwelkomt?
dat komt omdat je een newbie bentquote:
tuurlijk. ga anders even in [OLDBIES] spelen met de andere kinderen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:44 schreef EL_REY het volgende:
[..]
omdat alle newbies hierop reageren, omdat ze populairder willen worden door met mijn in gesprek te komen
dan had je geweten dat het door de update komt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:44 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dat komt omdat je een newbie bent
ik had het wel goed gedaan
Ik denk dat hij daar ook uitgelachen word.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:45 schreef MASD het volgende:
[..]
tuurlijk. ga anders even in [OLDBIES] spelen met de andere kinderen.
moet ik dan altijd alles voorzeggen, jullie moeten ook een keer op eigen benen staanquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:45 schreef MASD het volgende:
[..]
dan had je geweten dat het door de update komt.
dat weet ik ook wel zekerquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:47 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar ook uitgelachen word.
Correctie: Dat weet ik wel zeker.
dat zijn ze wel van me gewend hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:47 schreef cablegunmaster het volgende:
* doet een topic report XD * Bagge topique.
nee gestemd zekerquote:
jogy is mijn maatjequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:49 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je inziet dat je alleen bent op deze wereld.
Hij is geen ONZ-mod meer.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:49 schreef MASD het volgende:
Slotje dan maar? aangezien niemand om TS geeft.
maakt niet uit tochquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Tuurljik! wat denk jij nou...
tip: vervang & voor & in de url naar keuze (ja of nee)
ik ook.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Je hebt ongeveer 132 kwaliteittopics van mij gemist
balenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Je hebt ongeveer 132 kwaliteittopics van mij gemist
=JAquote:http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=250528&aid=1
=NEEquote:http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=250528&aid=2
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:49 schreef Lyzio het volgende:
Geilen op hoeveel posts je wel niet hebt op FOK! en dan andere mensen voor "lowlife" uitmaken. Ik ken je niet, maar ik vind je nu al niet aangenaam.
Maakt niet uit? Maakt niet uit?! Jogy is een held. Jogy is een soort ONZ-god! Zonder jogy is ONZ, ONZ niet meer! Sinds jogy geen ONZ-mod meer is zijn de luchten grijs, de dagen korter, de bomen kaal en de straten vuil en leeg. Waar ONZ ooit een forum vol pracht en praal was, met kwaliteitstopics en users in overvloed, is het nu niet veel meer dan één grote smerige vuilnisbelt waar de onderste lagen van onze samenleving samen komen.quote:
Jogy doet geen fuck op fok, kutmodquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Maakt niet uit? Maakt niet uit?! Jogy is een held. Jogy is een soort ONZ-god! Zonder jogy is ONZ, ONZ niet meer! Sinds jogy geen ONZ-mod meer is zijn de luchten grijs, de dagen korter, de bomen kaal en de straten vuil en leeg. Waar ONZ ooit een forum vol pracht en praal was, met kwaliteitstopics en users in overvloed, is het nu niet veel meer dan één grote smerige vuilnisbelt waar de onderste lagen van onze samenleving samen komen.
dan moeten er meer slotjes komenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Maakt niet uit? Maakt niet uit?! Jogy is een held. Jogy is een soort ONZ-god. Zonder jogy is ONZ, ONZ niet meer. Sinds jogy geen ONZ-mod meer is zijn de luchten grijs, de dagen korter, de bomen kaal en de straten vuil en leeg. Waar ONZ ooit een forum vol pracht en praal was, met kwaliteitstopics en users in overvloed is het nu niet veel meer dan één grote smerige vuilnisbelt waar de onderste lagen van onze samenleving samen komen.
quote:
Ga je mond spoelen, jij hork!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jogy doet geen fuck op fok, kutmod
vaag... hier doet hij het primaquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)
krijg ik de hele tijd
Krijg jij een stijve staafmixer van slotjes ofzo?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan moeten er meer slotjes komenomde kwaliteits topics omhoog te halen
of je hebt meer mods nodig :p
Volgens mij doet hij best veel voor TRU. Maar zeker weten doe ik het niet, want ik durf TRU niet te dicht te naderen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zo is het hoor, leef jij maar lekker in het verleden
jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Krijg jij een stijve staafmixer van slotjes ofzo?.
Misschien zet je de standaard niet hoog genoeg.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:00 schreef EL_REY het volgende:
waarom worden al mijn kwaliteitstopics altijd volgebaggerd door newbies
oh Tru kom ik niet, sorry dan maar hequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:59 schreef Blight het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij best veel voor TRU. Maar zeker weten doe ik het niet, want ik durf TRU niet te dicht te naderen.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:00 schreef EL_REY het volgende:
waarom worden al mijn kwaliteitstopics altijd volgebaggerd door newbies
Gelijk heb je. TRU is eng.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh Tru kom ik niet, sorry dan maar he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik doe mijn best tochquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Misschien zet je de standaard niet hoog genoeg..
En jij je dus ook thuisvoelt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Maakt niet uit? Maakt niet uit?! Jogy is een held. Jogy is een soort ONZ-god! Zonder jogy is ONZ, ONZ niet meer! Sinds jogy geen ONZ-mod meer is zijn de luchten grijs, de dagen korter, de bomen kaal en de straten vuil en leeg. Waar ONZ ooit een forum vol pracht en praal was, met kwaliteitstopics en users in overvloed, is het nu niet veel meer dan één grote smerige vuilnisbelt waar de onderste lagen van onze samenleving samen komen.
Uiteraard. Het plebs is tof. Kijk maar naar HILDO en Kankerkachel Kees.quote:
Dan had hij je kuttopic allang dicht geflikkerd inderdaad!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:02 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ik doe mijn best toch
het is niet eerlijk, als jogy hier nog mod was dan was het nooit zo ver gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |