Bij Nadia gaat het denk ik zover dat ze het zélf gelooft.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch zou het me niet verbazen als ze buiten inmiddels nog 2 tests had gedaan. Die zwangerschapsgekte ging wel heel ver, zowel bij haar als bij Dennis die meteen al haar kindje wilde.
Heb jij ooit een stralende, van gezondheid blakende New Ager gezien? Waarom denk je dat die mensen zulke rare dingen opzoekenquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Shit, Carlo's dat is andere peperkoek dan die reiki mensen.
Mijn collega heeft reiki 2 gedaan en wilde wel even aan mijn aura voelen, ze wist precies waar mijn aura begon, en volgens haar moest mijn hoofd dan wat gaan prikkelen... Uuhhhm
En waarom zien Reiki mensen er altijd zo ongelukkig uit?
Zou ze soms een buikfixatie hebben... ze dacht ook al dat ze cellulitis op haar buik had. Altijd jammer toch dat je geen updates krijgt van mensen die vertrekken...quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bij Nadia gaat het denk ik zover dat ze het zélf gelooft.
Leest nu focking niemand de COS? Dit is al de zoveelste keer dat die kutcap voorbij komt.quote:
Aha, indirect Brian dus, thankx.quote:
Misschien omdat ze ongelukkig zíjn? Ik zou ook heel ongelukkig worden van al dat gedoe de hele dag met die chakra's en de hele tijd dat gelul er overquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Shit, Carlo's dat is andere peperkoek dan die reiki mensen.
Mijn collega heeft reiki 2 gedaan en wilde wel even aan mijn aura voelen, ze wist precies waar mijn aura begon, en volgens haar moest mijn hoofd dan wat gaan prikkelen... Uuhhhm
En waarom zien Reiki mensen er altijd zo ongelukkig uit?
Ja, ik heb me vanmiddag gek gelachen, en vooral om de reacties hier..quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ze soms een buikfixatie hebben... ze dacht ook al dat ze cellulitis op haar buik had. Altijd jammer toch dat je geen updates krijgt van mensen die vertrekken...
Saaie bedoening nu, na al dat lachen.
Nee, Piet Piraatquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
Lieke ligt weer te slapen en wordt voor de 2e maal gewaarschuwd door de plasma dat ze wakker moet worden.
Reiki heeft haar leeggezogen?
Nope nog nooit.... En dan vinden ze jou stom omdat je er niet in "gelooft"quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ooit een stralende, van gezondheid blakende New Ager gezien? Waarom denk je dat die mensen zulke rare dingen opzoeken![]()
Je avatar
quote:
Een donkergeel aura betekent het volgende:quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:39 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
Wat laat maar vond het toch wel funny te zien hoe heilig Riet Piraat werd, al reiki-end.
Leuk, gefeliciteerd met je T-shirt!quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope nog nooit.... En dan vinden ze jou stom omdat je er niet in "gelooft"
Mijn ava, check this out De leukste Sint Avatars zijn gekozen!!!
En ik was zo blij als een kind![]()
Wist niet eens dat er verkiezing over was
Laat Veulen je ava maar niet zienquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Huub is vrolijk en lief voor Liekequote:Op dinsdag 4 december 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Huub wil samen met Brian optreden voor Selene's verjaardag als ze terugkomen van hun optreden in Lelystad vrijdagavond.
Lieke is superenthousiast, not.
Waarvoor moet hij in vredesnaam beloond worden, en wórdt hij niet al iedere keer beloond?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
OMG, Brian vergelijkt de boetes van het hokje met een hond, straffen en belonen.
Hij wil meer beloning en zijn boetes terugverdienen.
Don't shoot the messenger, ik zit met stomme verbazing te luisteren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarvoor moet hij in vredesnaam beloond worden, en wórdt hij niet al iedere keer beloond?
Ja we missen al meer dan 14 maanden enige vorm van actie van Brianquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian demotiveerd het de bewoners als ze alleen maar gestraft worden, hij wil pluimen, veren, dan komt er weer actie.
Mis ik iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |