Mijn dank is grootquote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef nipeng het volgende:
Over Bellamy ben ik nog niet uit maar de Rockbitch foto's heb ik ff achter een linkje gezet. [afbeelding] Scheelt weer wat gitaristen uitleg (aan de baas).
Nope, hetzelfde!quote:Op woensdag 5 december 2007 21:31 schreef Cynic het volgende:
Die ja. Maar dat is dus een ander ding?
Stond een keer in de Gitarist een stukje over wat er onder andere inzit, maar het is neit alleen dat ding (reageert op hoe je hem aanraakt ofzo) maar zitten ook nog allemaal andere effecten in, bijna geen hout meer over in die body en een loodzware gitaarquote:Op woensdag 5 december 2007 21:31 schreef Cynic het volgende:
Die ja. Maar dat is dus een ander ding?
Wat moet ik nou met een Manowar DVD? Vreselijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:47 schreef Deansensitized het volgende:
Volgens mij moet jij deze week naar 3FM luisteren Witch, tijdens Eetvermaak [12-14, Rob Stenders] heb je Grunten voor Punten, als je het gegrunte popliedje raad kan je Manowar DVD winnen
Ik heb er een omdat er een tang aan de andere kant zit.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:
wáárom een stringwinder
Okee relax als je als reperateur tig gitaren op een dag moet doen, maar eens in de zoveel tijd is het toch niet nodig ?
Levensgevaarlijkquote:Op donderdag 6 december 2007 07:56 schreef Witchfynder het volgende:
Precies, jij snapt hem..
Ik kan alleen soms de stukjes die ik afknip niet vinden. Vind ik 3 maanden erna een stukje D-snaar achter mijn TV..
leuke schoonfamilie?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:00 schreef allsystemshalt het volgende:
Avond met schoonfamilie overleefd heeft.....
![]()
Ja ik heb sinterklaasliedjes gezongen (Nee niet gespeeld)
klinkt pijnlijk, netzoiets als het in je handen prikken met je oude G snaar, of nieuwe... das ook auwquote:Op donderdag 6 december 2007 08:40 schreef Cynic het volgende:
Op zo'n stukje snaar gaan staan met je blote voeten is ook altijd plezierig
Alle Muse isquote:
Ik heb gister wel een sinterklaasliedje gespeeld.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:00 schreef allsystemshalt het volgende:
Ja ik heb sinterklaasliedjes gezongen (Nee niet gespeeld)
Live is het ook weer goed te doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:00 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, nieuwe is ook prima aan te horen hoor
Maar oude vind ik net iets leuker
Ja, op CD vind ik Muse echt geen bal aan, maar live...quote:Op donderdag 6 december 2007 10:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Live is het ook weer goed te doen.
Een paar jaar geleden ben ik er op rock werchter nog bij weg gelopen maar afgelopen jaar was het weer zeer de moeite waard.
De keuring zelf zal niet duur zijn...quote:Op donderdag 6 december 2007 10:15 schreef Aresdreams het volgende:
ik wil ook gitaar cadeautjes!
zal wel moeten wachtne tot het nieuwe jaar voordat ik die voor mezelf kan kopen... zo ongeveer pas als ik weet hoeveel de keuring van me auto gaat kosten
Ja, hier nog een ICT-er die sleutelt aan auto's... Wist er ook niets van toen ik eraan begon, maar ik heb ondertussen al: remmen vervangen, uitlaat vervangen, olie verwisseld, een complete auto netjes gedemonteerd en zelfs het motorblok vervangen van mijn huidige (2e) auto.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
ben ICT'er, dnek je nou echt dat ik zelf aan me auto kan sleutelen?
Is je auto niet Plug&Play dan?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
ben ICT'er, dnek je nou echt dat ik zelf aan me auto kan sleutelen?
eerder plug&prayquote:Op donderdag 6 december 2007 10:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Is je auto niet Plug&Play dan?
Je wat?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:28 schreef Aresdreams het volgende:
mijn homokeneet
Da's een koppeling in je aandrijfas waardoor die kan scharnieren en je dus ook vering kunt gebruiken op aangedreven wielenquote:Op donderdag 6 december 2007 10:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je wat?
Ik weet helemaal niks van auto's
tja... hij kraakt als ik volledig naar links stuur, maar verder valt het wel meequote:Op donderdag 6 december 2007 10:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da's een koppeling in je aandrijfas waardoor die kan scharnieren en je dus ook vering kunt gebruiken op aangedreven wielenJe merkt als die versleten is, als je vol instuurt, dan gaan rijden, als je auto dan gaat schokken of hobbelen, dan is 'ie versleten...
Homokineet vervangen is een kutwerkje, maar een heel stuk goedkoper als je gewoon je aandrijfas los inlevert bij de garage
Ga je even bijslapen...quote:Op donderdag 6 december 2007 10:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en weer thuiskorte dagen zijn okee
vroeg opstaan niet
En dan tijdens het optreden erachter komen dat het lettertype te klein isquote:Op donderdag 6 december 2007 11:01 schreef Cynic het volgende:
Teksten gewoon op een blaadje op de grond, wil prima
Een beetje corny, niet?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:01 schreef Cynic het volgende:
Of dat jaquote:Op donderdag 6 december 2007 11:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dan tijdens het optreden erachter komen dat het lettertype te klein is
Ehm, was jij niet degene met de gitaar op z'n rug?quote:
Zanger van TW doet dat regelmatig, niet?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:01 schreef Cynic het volgende:
wij hebben zo een blinde aap in de band die het blaadje zichtbaar vasthoudquote:Op donderdag 6 december 2007 11:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ehm, was jij niet degene met de gitaar op z'n rug?![]()
Ik bedoel ook niet zichtbaar op een muziekstandaard voor je neus ofzo. De zanger van mijn band doet het ook gewoon zo, en ik heb het laatst zelf ook gedaan toen ik met mijn andere bandje moest spelen. Daar ziet niemand wat van en het is altijd beter dan de tekst vergeten of verkeerd zingen.
Altijd, tegenwoordig zelfs in een map en dan de teksten op volgorde.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:20 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Zanger van TW doet dat regelmatig, niet?
Mja... het nummer was al af voordat ik naar Japan was gegaan... een jaar geleden hebben we het dus voor het laatst gespeeld... alleen was er toen nog geen tekst... nu hebben we dit nummer weer uit de kast getrokken en klonk het eigenlijk wel leuk...quote:Op donderdag 6 december 2007 11:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom ga je dan ook een nummer spelen dat nog niet af isen die je dus nog niet fatsoenlijk hebt kunnen oefenen
Eigenlijk heb ik nooit een concert meegemaakt waarbij iemand een map op de vloer had liggen met teksten... eigenlijk alleen tijdens jamsessies en karaoke party's...quote:Op donderdag 6 december 2007 11:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Altijd, tegenwoordig zelfs in een map en dan de teksten op volgorde.
Omdat er nogal wat fans zijn die de teksten uit hun hoofd kennen en meezingen en dan is het zo raar als hij ineens iets heel anders gaat zingen. Daar hebben ze hem in het begin weleens op aangesproken, dus dit is een goede oplossing.
De partijen zijn denk ik niet zo'n groot probleem... die kennen we allemaal wel, tijdens de vorige repetitie was het even zoeken van 'hoe ging dat ook alweer.' Dat zit wel okee... het is gewoon de inspiratie voor een leuke tekst. En als je iets vergeet,... zing je een couplet dubbel... geen hond die het merktquote:Op donderdag 6 december 2007 11:50 schreef Cynic het volgende:
Da's wel link, een encore moet een beetje de uitsmijter van je set zijn, als je op het laatst een beetje gaat lopen aanrommelen is dat zo'n anticlimax.
Als het tijdens de repetitie van zaterdag niet klinkt, dan doen we m natuurlijk niet. Aangezien het een 'oudje' voor ons is, is het misschien de moeite waard.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja klinkt meer alsof je het nu ff snel gaat afraffelen om er dan iets bij te hebben. En wat cynic zegt als je zo'n encore nog doet moet het er natuurlijk wel uitknallen. Maarja dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk
Ach, ik heb ook tot februari niks staan hoor.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Iedereen optreden en ik maar wachten
Capo's zijn dan ook erg gayquote:Op donderdag 6 december 2007 14:15 schreef Aresdreams het volgende:
oke dan... gebruik binnen metal nihil?
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Capo's zijn dan ook erg gay
Niet br00tal genoeg
Maar ik speel ook wel eens wat anders... En eigenlijk heb ik altijd m'n gitaar een halve toon lager gestemd. Wil ik dan eens met een nummer meespelen op normale stemming, dan ff capo eropquote:Op donderdag 6 december 2007 14:15 schreef Aresdreams het volgende:
oke dan... gebruik binnen metal nihil?
das idd dan wel weer handig ja, maar ja, ik heb gewoon meerdere gitaren daarvoor in de planning staanquote:Op donderdag 6 december 2007 14:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar ik speel ook wel eens wat anders... En eigenlijk heb ik altijd m'n gitaar een halve toon lager gestemd. Wil ik dan eens met een nummer meespelen op normale stemming, dan ff capo eropSpeel toch niet in een bandje he
Mijn andere heb ik in drop d + halve toon lager staan... Maar die gebruik ik af en toe maar eens. Soms om een bepaald nummer van Machine Head te spelen, maar voor de rest gebruik ik die niet veel meer...quote:Op donderdag 6 december 2007 14:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
das idd dan wel weer handig ja, maar ja, ik heb gewoon meerdere gitaren daarvoor in de planning staan
RATMquote:Op donderdag 6 december 2007 14:35 schreef -Menn0- het volgende:Rage Against The Machine en Metallica op Rock Am Ring 2008
Heb Rob Flynn eens horen zeggen: "Our highest tuning is C sharp"... dus die drop D dinges klopt al nietquote:Op donderdag 6 december 2007 14:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn andere heb ik in drop d + halve toon lager staan... Maar die gebruik ik af en toe maar eens. Soms om een bepaald nummer van Machine Head te spelen, maar voor de rest gebruik ik die niet veel meer...
Nee ze zijn niet weer bij elkaar, ze doen dit jaar 4 shows. Drie in amerika, uno in europaquote:Op donderdag 6 december 2007 14:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
RATMZijn die weer bij elkaar dan
Weet ik, maar ik heb een tab van Blood of the Zodiac in die stemming en die klopt qua nummer op de CD toch vrij aardig...quote:Op donderdag 6 december 2007 14:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb Rob Flynn eens horen zeggen: "Our highest tuning is C sharp"... dus die drop D dinges klopt al niet
+ een halve toon lager kom je al behoorlijk inde buurtquote:Op donderdag 6 december 2007 14:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb Rob Flynn eens horen zeggen: "Our highest tuning is C sharp"... dus die drop D dinges klopt al niet
Gitaren in C# gestemd? Of bedoelde de beste man Drop C#?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Omdat ik super preciese tuners heb en zo 1 uur bezig met snaren verwisselen en dan nog stemmen, gewoon relaxt, Jewaids. En ik moest kleine (lees niet dure) meukjes vragen voor die ouwe sokquote:Op woensdag 5 december 2007 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:
wáárom een stringwinder
Okee relax als je als reperateur tig gitaren op een dag moet doen, maar eens in de zoveel tijd is het toch niet nodig ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |