Mijn dank is grootquote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef nipeng het volgende:
Over Bellamy ben ik nog niet uit maar de Rockbitch foto's heb ik ff achter een linkje gezet. [afbeelding] Scheelt weer wat gitaristen uitleg (aan de baas).
Nope, hetzelfde!quote:Op woensdag 5 december 2007 21:31 schreef Cynic het volgende:
Die ja. Maar dat is dus een ander ding?
Stond een keer in de Gitarist een stukje over wat er onder andere inzit, maar het is neit alleen dat ding (reageert op hoe je hem aanraakt ofzo) maar zitten ook nog allemaal andere effecten in, bijna geen hout meer over in die body en een loodzware gitaarquote:Op woensdag 5 december 2007 21:31 schreef Cynic het volgende:
Die ja. Maar dat is dus een ander ding?
Wat moet ik nou met een Manowar DVD? Vreselijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:47 schreef Deansensitized het volgende:
Volgens mij moet jij deze week naar 3FM luisteren Witch, tijdens Eetvermaak [12-14, Rob Stenders] heb je Grunten voor Punten, als je het gegrunte popliedje raad kan je Manowar DVD winnen
Ik heb er een omdat er een tang aan de andere kant zit.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:
wáárom een stringwinder
Okee relax als je als reperateur tig gitaren op een dag moet doen, maar eens in de zoveel tijd is het toch niet nodig ?
Levensgevaarlijkquote:Op donderdag 6 december 2007 07:56 schreef Witchfynder het volgende:
Precies, jij snapt hem..
Ik kan alleen soms de stukjes die ik afknip niet vinden. Vind ik 3 maanden erna een stukje D-snaar achter mijn TV..
leuke schoonfamilie?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:00 schreef allsystemshalt het volgende:
Avond met schoonfamilie overleefd heeft.....
![]()
Ja ik heb sinterklaasliedjes gezongen (Nee niet gespeeld)
klinkt pijnlijk, netzoiets als het in je handen prikken met je oude G snaar, of nieuwe... das ook auwquote:Op donderdag 6 december 2007 08:40 schreef Cynic het volgende:
Op zo'n stukje snaar gaan staan met je blote voeten is ook altijd plezierig
Alle Muse isquote:
Ik heb gister wel een sinterklaasliedje gespeeld.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:00 schreef allsystemshalt het volgende:
Ja ik heb sinterklaasliedjes gezongen (Nee niet gespeeld)
Live is het ook weer goed te doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:00 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, nieuwe is ook prima aan te horen hoor
Maar oude vind ik net iets leuker
Ja, op CD vind ik Muse echt geen bal aan, maar live...quote:Op donderdag 6 december 2007 10:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Live is het ook weer goed te doen.
Een paar jaar geleden ben ik er op rock werchter nog bij weg gelopen maar afgelopen jaar was het weer zeer de moeite waard.
De keuring zelf zal niet duur zijn...quote:Op donderdag 6 december 2007 10:15 schreef Aresdreams het volgende:
ik wil ook gitaar cadeautjes!
zal wel moeten wachtne tot het nieuwe jaar voordat ik die voor mezelf kan kopen... zo ongeveer pas als ik weet hoeveel de keuring van me auto gaat kosten
Ja, hier nog een ICT-er die sleutelt aan auto's... Wist er ook niets van toen ik eraan begon, maar ik heb ondertussen al: remmen vervangen, uitlaat vervangen, olie verwisseld, een complete auto netjes gedemonteerd en zelfs het motorblok vervangen van mijn huidige (2e) auto.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
ben ICT'er, dnek je nou echt dat ik zelf aan me auto kan sleutelen?
Is je auto niet Plug&Play dan?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
ben ICT'er, dnek je nou echt dat ik zelf aan me auto kan sleutelen?
eerder plug&prayquote:Op donderdag 6 december 2007 10:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Is je auto niet Plug&Play dan?
Je wat?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:28 schreef Aresdreams het volgende:
mijn homokeneet
Da's een koppeling in je aandrijfas waardoor die kan scharnieren en je dus ook vering kunt gebruiken op aangedreven wielenquote:Op donderdag 6 december 2007 10:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je wat?
Ik weet helemaal niks van auto's
tja... hij kraakt als ik volledig naar links stuur, maar verder valt het wel meequote:Op donderdag 6 december 2007 10:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da's een koppeling in je aandrijfas waardoor die kan scharnieren en je dus ook vering kunt gebruiken op aangedreven wielenJe merkt als die versleten is, als je vol instuurt, dan gaan rijden, als je auto dan gaat schokken of hobbelen, dan is 'ie versleten...
Homokineet vervangen is een kutwerkje, maar een heel stuk goedkoper als je gewoon je aandrijfas los inlevert bij de garage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |