Ben nog even gaan googlen, en inderdaad, het blijkt dat het vaak 's avonds en ;s nachts erger wordt. Inmidels hoest ze ook alweer aardig. Ik bel zo in het telefonisch spreekuur onze eigen HA nog even voor advies, ook ivm besmettelijkheid (mijn schoonmoeder heeft afgelopen jaar chemokuren gehad, heeft nu longontsteking (geen weerstand) dus ik wil zeker wete of dit geen kwaad voor Sara's oma kan).quote:Op woensdag 19 december 2007 11:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik hoop het van harte Fuente! Al is het zo dat de aanvallen aan het eind van de dag (en nacht) in intensiteit toenemenMijn neefje had het ook. We waren daar uitgenodigd. Dus we komen daar, kinderen lekker spelen (gelukkig buiten) zegt mijn schoonzus: ja, kinkhoest, vervelend.....
Wij hebben niet getwijfeld, kinderen bij elkaar geharkt en weg gegaan.Ze waren erg boos...
Maar goed, ik hoef echt niet keer drie kinkhoest, als ik het kan voorkomen. (wat in dit geval zo was) Vind het echt belachelijk. het is een ziekte die bij de ggd gemeld moet worden...
enniewees, ik hoop voor Sara dat het een allergische reactie is. Ook vervelend, maar daar kan je iets aan doen!
Ik ga er dus echt te makkelijk van uit dat dit bekend is....quote:Op woensdag 19 december 2007 13:08 schreef vamperotica het volgende:Ik wist helemaal niet dat het besmettelijk was...
Oei.... Dat wil je dan zeker niet combineren lijkt me!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:51 schreef Fuente het volgende:
Onze HA denkt niet aan kinkhoest, omdat ze de laatste 2 weken niet gehoest heeft! Hij geeft aan dat het typische verloop van kinkhoest is dat ze 2 weken hoesten (gewoon normaal hoesten) en dan dus overgaan op hoestbuien. Dat is hier allemaal niet zo geweest. Bij Sara begon het gisteren pas. Hij wil het wel even in de gaten houden, maar hier in de buurt zijn nog geen kinkhoesters gesignaleerd de laatste tijd, dus het heerst hier op dit moment niet. Dus nog even afwachten, doorgaan met haar medicatie tegen allergieeen en tijmsiroop bijgeven (haar medicatie tegen allergie gaat niet goed samen met hoestdempers, omdat deze beiden een verhoogde kans op wiegedood geven).
1 keer pseudokroep is vaker pseudokroep. sterkte met Saarquote:Op woensdag 19 december 2007 14:16 schreef Fuente het volgende:
Pseudo-kroep hebben we hier ook gehad, toen ze jonger was. Naar is dat he? Dat vond ik echt zielig, zo benauwd!
Dank je wel trouwens, debuurvrouw, voor het meedenken en alles
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:16 schreef Fuente het volgende:
Pseudo-kroep hebben we hier ook gehad, toen ze jonger was. Naar is dat he? Dat vond ik echt zielig, zo benauwd!
Dank je wel trouwens, debuurvrouw, voor het meedenken en alles
Ah gosssss....quote:Op woensdag 19 december 2007 22:25 schreef Luchtbel het volgende:
Juich nou maar niet te vroegals je denkt dat je alles gehad hebt.....
![]()
[ afbeelding ]
Note van Ingrid: Omdat ze nog steeds erg veel last heeft van poeperij, soms poept ze drie dagen niet en is haar buikje zeer gespannen en gevoelig.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:31 schreef Luchtbel het volgende:
En Ingrid succes met alles. Volhouden he! En waarom denk je dat Kim nog krampjes heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |