abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 19 december 2007 @ 23:20:11 #226
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_55403889
Ohja, ze pit nog steeds. We gaan nu zelf naar bed, hopelijk kunnen we genieten van een ongestoorde nachtrust.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_55409160
Nou Sara knapt wel iets op! 's nachts hoest ze nog steeds erg, gisteravond weer tot kokhalzen toe, maar ze wil alleen maar slapen, even een knuffel en weer slapen.
Vanmorgen was ze megavrolijk, gelukkig! Gistermiddag was ze echt ziek, ze kreeg koorts, hangen, huilen enz. Maar het lijkt nu een stuk beter te gaan
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 20 december 2007 @ 19:59:30 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_55424031
fijn dat het beter gaat met Sara!

Liam is vanavond gaan slapen zonder het nog maar 1 keer over zijn speen te hebben gehad
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 december 2007 @ 23:10:46 #229
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55429776
Arm saartje toch

yeah liam
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55433120
Goed zo Liam!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 21 december 2007 @ 06:42:44 #231
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55433750
Oh, echt heel goed van Liam, zeg! Fijn, Belana!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 21 december 2007 @ 07:03:39 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_55433818
Ik heb gisteren toch een cadeautje gekocht voor hem, verf en een tekenboek en hij is er zo blij mee ! "ow!! dankjewel mama!! wat ben jij toch een lieve mama!! dankjewel!!"
stormy waters...
sailin'
pi_55433842
Oh wat schattig zeg, maar ja, hij heeft het ook wel verdiend he!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 21 december 2007 @ 08:51:20 #234
103793 kozakken
Living the life
pi_55434554
Yeah Liam
Och wat lief (soms is het gewoon zo leuk om eens een cadeautje zo te geven )

Jonne heeft gisteren zo lief geknutseld tijdens de kerstmarkt. En ik dacht de hele tijd: mijn kleintje wordt groot! Nog maar een paaar maanden en hij is echt 4 en gaat naar de grote school
  vrijdag 21 december 2007 @ 20:43:53 #235
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55449419
Noah heeft een fase (althans dat hoop ik ) dat het naar bed brengen steeds één groot drama is. Maar dan alleen bij mij, niet bij Micha. Wat ik ook probeer, bij mij is het nooit goed. En bij Micha is het altijd één groot feest. Ik ga daardoor dan meteen twijfelen aan mezelf: wat doe ik verkeerd? Het zal vast niet persoonlijk zijn, maar ik snap gewoon echt niet waarom
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:58:15 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_55452324
tex niet twijfelen, het is een faaaaaaaaase hebben we hier ook gehad
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:17:42 #237
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55452828
Maar waarom dan alleen bij mij, en niet bij Micha? Want dat is wat me doet twijfelen dus. Bij Micha is het wel allemaal leuk, dus ik zal wel iets verkeerd doen?
Kan Noah het niet gewoon even uitleggen ofzow
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55452901
Hier hebben de kinderen ook zo af en toe hun voorkeuren, heb jij weinig invloed op.
Hebben jullie vaste rituelen met het naar bed brengen?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55453006
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 20:43 schreef texelonia het volgende:
Noah heeft een fase (althans dat hoop ik ) dat het naar bed brengen steeds één groot drama is. Maar dan alleen bij mij, niet bij Micha. Wat ik ook probeer, bij mij is het nooit goed. En bij Micha is het altijd één groot feest. Ik ga daardoor dan meteen twijfelen aan mezelf: wat doe ik verkeerd? Het zal vast niet persoonlijk zijn, maar ik snap gewoon echt niet waarom
omdat hij op een leeftijd is dat hij zich heel erg identificeert met papa, papa is de held, papa is zoals hij ook wil worden, een stoere man, die alles weet, en meisjes zijn stom, die hebben geheimpjes en giechelen om niets, en mama, jij bent ook een meisje, en dus ben je niet stoer, en geen held, zoals papa dat wel is, kijk dan, papa is superman, spiderman en batman in 1 !

maar als Noah valt en zijn knie schaaft , dan wil hij zijn mama, hoor, en als Noah uit logeren zou zijn, dan mist hij papa, maar mama ms stiekem net ff meer, en niemand maakt zo'n lekkere boterham als mama, nee, papa, zo doet mama het niet, mama doet altijd eerst dit en dan pas dat! stomme papa
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:30:51 #240
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55453180
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:17 schreef texelonia het volgende:
Maar waarom dan alleen bij mij, en niet bij Micha? Want dat is wat me doet twijfelen dus. Bij Micha is het wel allemaal leuk, dus ik zal wel iets verkeerd doen?
Kan Noah het niet gewoon even uitleggen ofzow
Lieve Tex, maak je geen zorgen, ik heb gehoord dat kindjes JUIST soms zo moeilijk doen bij degene die ze het meest vertrouwen, die het meest eigen en "één" voelt voor ze, omdat ze aanvoelen dat die band zo onverbreekbaar is dat ze dat bij diegene kunnen! Dus eigenlijk moet je het als een verkapt compliment zien, ipv dat het je onzeker maakt
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:38:02 #241
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55453374
Vivi dat heb ik idd ook weleens gelezen, maar ik dacht dat ie zich bij papa toch wel net zo vertrouwd zou moeten voelen als bij mij. Maar dat komt dan misschien weer door Milagro's verklaring
©Dumbo
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:39:16 #242
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55453408
Tex, Luuke van Lishe deed(doet?) het ook. Om er vanaf te zijn brengt X haar nu naar bed. Weet niet of ze dat al weer veranderd hebben.
Je doet niks verkeerd, het is echt een fase. Hoe cliché ook.

Belaan, mooi van Liam en lief van dat kadootje. (Bela-ikgaechtgeenkadootjekopenechtnietneehoor-na)
Hier vanmorgen door het centrum gelopen met een krijsende peuter omdat hij juist géén kadootje kreeg. "IK WIL EEN DINOSAURUS, WANT DEZE HEB IK NOG NIET!"
Stampvoet, theatraal ter aarde stort midden in het gangpad. En je voelt die ader kloppen op je slaap.
Ondertussen vriendelijk Cas toespreken, omdat hij wel lief was enzo. Maar die ader zwelt alleen maar verder op. Na een pittige woordenwisseling in een zijpad (waar niemand ons kon zien ) samen met Cas de winkel uit gelopen. Waar ik al snel gevolgd werd door een hysterisch emotioneel wrak (want dié dino had hij nog niet. ja hij heeft wel een triceratops, o nee 2 zelfs, een T-rex, een stegosaurus, ook 2, een vrolijke en een wat minder vrolijke en een grote langnek. maar die kleine langnek had hij nog niet. dus het drama zeker wel waard, snapt u?)
"JIJ MOET STOPPEN!"
"NU!"
Doet het altijd goed zo'n scene in het centrum. Een aantal moeders kijken je bemoedigend aan: "Hou vol!"
De oude zuurpruimen kijken je vol walging aan en stappen bijna op het kind af om zich er mee te bemoeien. Maar na mijn duivelse blik te hebben gezien, lopen ze snel verder.
Maar goed, uiteindelijk hem bij me laten komen en we hebben het uitgepraat.
"Ben wel *snik* lief hoor mmmmmmamaahaa, maar die *snik dino heb ik nog nie*snik*hiet".
Dikke knuffels alom, uitgelegd waarom niet. Snapte hij ook wel.
Ondertussen zat een ouder echtpaar Cas in de buggy te vermaken, ja echt!
Zegt die dame: "Was hij gevallen?"
"Nee, hij kreeg zijn zin niet."
"O wat is hij dan beschaafd zeg, die kleinkinderen van ons krijzen de hele boel bij elkaar."
"Dan bent u ons net in de winkel niet tegen gekomen zeker."

Ze waren al even bang dat die van hen zo slecht gemanierd waren. Maar nee hoor, welkom bij de club.

Heb gister ook uit moeten leggen dat de hond van mijn schoonouders dood was. Ik was nog helemaal in tranen zelf van het nieuws en dat zag hij helaas. Het gesprek wat je dan krijgt, ze zijn zo buigzaam.
Volgens hem zou ze wel weer beter worden. Verteld dat dat niet zo was. Waar de dierenarts haar zou begraven (de waarheid vond ik hier wel iets te hard) en zo. De antwoorden waren voor hem bevredigend en ik kreeg nog een dikke knuffel. "Je hebt mij toch mama?"
Vandaag werden de kinderen geconfronteerd met het feit dat ze er echt niet meer was. Haar mand was weg en ze was er gewoon echt niet meer. Cas liep wat verbaasd rond in de keuken en vroeg vaak: "Ieta?"
Léon zag het ook.
"Hé waar is Sheda nou?"
"Dat heb ik je toch verteld Léon, ze is er niet meer."
"O... Nou dan heb je gelijk mama."
En zo simpel is het leven soms.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 22 december 2007 @ 00:12:12 #243
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55454478
Zo simpel is het leven soms.

Mooi geschreven Dutchie, herkenbaar ook .

Wat er bij mij dan nog bij komt, "Sinterklaas is net geweest verdorie, nou niet gaan zeuren om speelgoed, ga eerst maar spelen met wat je gekregen hebt man ".
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 22 december 2007 @ 08:53:48 #244
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55458498
Tex, wat Dutch zegt, hier ging het ook zo. Lief heeft haar zeker 2 maanden altijd naar bed gebracht. Om gezeur en gedram en drama te voorkomen. En nu kan ik het ook weer. Het heeft niet te maken met fout doen hoor. Hier was de reden dat ik minder consequent ben, en dus wel 'nog een liedje' deed. (en nog een verhaaltje, kusje, knuffel.) Voel je er alsjeblieft niet minder door. Als het wel werkt als Micha hem naar bed brengt is dat toch ook goed? Gewoon over een tijd nog eens proberen en genieten van je 10 minuten rust rond bedtijd. (En mocht Micha een keer niet thuis zijn, heb je dan alle tijd om de schade in te halen. )Succes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 22 december 2007 @ 09:33:34 #245
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55458720
hier is nog steeds papa met afstand nr. 1.. dan een heeeeeele tijd niets en daarna kom ik pas eens.

Ach, ze is een echt papa's kindje en zo lang ze dagelijks een paar keer bij me komt knuffelen omdat ze me zo lief vind, zal 't wel los lopen.

Hier ook de hond van schoonma overleden afgelopen week. Nou was die al oud en ziek, dus niet echt verdriet. Maar wel iets om nog even goed aan Saskia uit te leggen idd, was het al bijna vergeten. (maandagmorgen overleden en we zijn er nog niet geweest sindsdien). Het overlijden van opa staat ook nog helder bij Saskia voor de geest, dus ook vwb Donna maar even goed bij stilstaan.

Dutch, krijg jij het dan ook altijd zo warm op zulke momenten??
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 22 december 2007 @ 11:08:21 #246
24188 Belana
kloon van belana
pi_55459571
dutch ja ik heb toch een cadeautje gekocht heb ik echt nog nooit gedaan, maar ik was zo trots en ik koop al bijna nooit wat voor hem dus ik mocht van mezelf

overigens heel herkenbaar dat verhaal en ja ET, ik krijg het dan ook zo warm. (daarom kom ik dus ook bijna nooit in winkels met mijn kinderen ik kan er zo slecht tegen...)

tex, tegenwoordig ben ik hier nummer 1, maar heel lang is Nick dat geweest. dat wisselt gewoon. je doet niks fout. stop nou eens met dat altijd te denken meid!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 22 december 2007 @ 11:53:35 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55460227
Dutch, leuk geschreven
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Jubileum moderator zaterdag 22 december 2007 @ 18:33:54 #248
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55468201
Herkenbaar geschreven Dutchie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 23 december 2007 @ 00:51:36 #249
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_55480099
Och, Juul ligt zó zielig te jammeren in zijn bedje. Er is niets wat ik kan doen om hem te troosten. Waterpokken zijn het. Echt koorts heeft ie niet, maar hij is heel verdrietig en voelt zich erg beroerd, zoveel is duidelijk. Ik heb hem al weer mee naar beneden genomen, geknuffeld, weer terug gelegd, niets helpt. Rottig hoor! Bah.
pi_55480209
Groeipijn? (heeft een buurtjongetje van ons, zelfde leeftijd).
Sterkte ermee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')