Nee, volledig bv. de gedachte was eventjes dat als hij niet genoeg had na een voeding, dat ze er dan nog een flesje in zouden kunnen stoppen. maar daarna toch maar bedacht dat ze dan net zo goed voedingen uit de vriezer kunnen trekken... maar het is niet meer voorgekomen dat meneer niet verzadigd was na een voeding, dus das mooi.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:21 schreef Kersjes het volgende:
Davinia, komt helemaal goed met die foto!
En Eli groeit goed zo te horen, da's mooi!
Ik dacht dat je bv zou gaan mixen met kv. Hoe zat dat ook alweer?
noop, gewoon melk in het flesje zoals gewoonlijk, en 2 a 3 eetlepels bij het flesje indoen. Even schudden en drinken maar. Misschien moet je wel een grotere speen gebruiken. Want Chris komt ook niet verder dan 100 ml met een 2-speen, maar met de drie standenspeen op 1 gaat het allemaal op.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:43 schreef Kersjes het volgende:
Moet ik de hoeveelheid melk aanpassen als er rijstebloem bijgaat?
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:22 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Weet je wat...middenweg. LAUW !
Moet nu gaan voederen. Ze zitten tegen de ramen geplakt.
In de hoekjes van de kozijnen zitten nog een paar restjes....Flensjes heb ik met ladder van plafond moeten halen, inmiddels iedereen gekalmeerd en klaar voor badsessiequote:
Niet van de koude wind. Gewoon schraal ???quote:Op donderdag 13 december 2007 17:38 schreef Kersjes het volgende:
Help, kan je allergisch zijn voor rijstebloeM?
En dat het zich dan pas een dag later uit???
Devin heeft uitslag op zijn wangetje, zomaar ineens!
Hij heeft verder niks nieuws op zijn wangetje gesmeerd gekregen, geen nieuw wasmiddel of wat dan ook.
Of een beetje gekwijld misschien? Langs het speentje? Kan je ook bultjes van krijgen.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:42 schreef Kersjes het volgende:
Ik hoop het!
Ben er gewoon even van geschrokken, het ziet er naar uit.
Hij reageert niet als ik er aan kom, doet dus geen pijn.
Ik heb hem nu in de draagdoek, hij is wel erg hangerig het laatste uur, ik mag ook niet stilzitten van hem
Heb er wel eentje voor je. Maar hoe ik hem daar krijg is even een uitdaging dan moet ik hem vanavond brengen....quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:30 schreef p_iglet het volgende:
Kersjes fijn dat het nu goed gaat!!
Leuk dat je ernaar vraagt Davinia!! Hier gaan de nachten vrij goed ondertussen..
Hij heeft van de week nog een keertje een half uur gemutst 's nachts en de nacht erna een kwartiertje.
Afgelopen nacht heeft hij geslapen van 22.30-5.30 dus netjes 7 uur op rij.
Alleen gaan we komende 2 nachten ergens logeren en moet hij voor 2 nachtjes in zijn kinderwagenbak slapen.
Of iemand in de omgeving hellevoetsluis een campingbedje te leen voor 2 nachtjes??
Dus ben benieuwd hoe dat gaat lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |