abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55179125
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:58 schreef marlieske het volgende:
P_iglet tjee wat een drukte, studie, part time baan en moeder van 2, ik begrijp je nieuwe tactiek wel hoor jij kan iedere minuut slaap gebruiken.
Ik werk maar 2 dagen en heb de mazzel dat Isa het slaap gedrag van mij heeft gekregen van 20.30 tot 7.00 slaapt ze moeiteloos door en dan nog kom ik soms slaap te kort, maar dat is meer omdat ik een slechte slaper ben (ben een nachtmens).
Moeder van 2? Hihi gelukkig niet. Pepijn in zijn uppie is wel druk genoeg hoor
Piglet zonder streepje is net moeder geworden van de 2e, misschien ben je daarmee in de war.
  dinsdag 11 december 2007 @ 08:55:48 #102
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55185056
Wat een lekker beertje is Tijn E.T.. Dat loopt hij er straks wel af. (Vond ik zo'n rare omslag. Van een heerlijke spekbaby naar dame met middel en geen spekarmen meer...)
Lena is afgelopen week ook naar het cb geweest. 5200 gr. en 56 cm. Keurig dus. En er komt geluid uit! Ze kraait, lacht en kirt of het een lieve lust is. Zo'n lekkertje is het!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55185671
Marlieske, hihi het is idd ook nooit goed . Wat fijn dat je moeder veranderd is.
Hihi, leuk dat pfff... als ze je een keer onderspettert verwachten we natuurlijk wel een foto . Hihi.

Lishe, wat heerlijk .

Gisteravond op de na-gym vertelde ik dat mn meisje soms van 21.00 tot 6.00u slaapt. Begon ze om 1.15u al te piepen... Dus ik had echt zoiets van:"Aargh had ik nou mn mond maar gehouden". Maar na een aai over haar bol heeft ze tot vanmorgen 7 uur geslapen. Een nieuw record!
Misschien ook wel een beetje invloed van de prikjes van gister, al lijkt ze er verder weinig last van te hebben. Ben trots op mn stoere dametje .
Fake it till you make it...
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:36:41 #104
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55186631
Lishe en Nijna, wat heerlijk dat jullie kids zo lief zijn. Bijna net zo lief als Eli
Althans, om 2 uur diende er een midnight snack genuttigd te worden...
En dan lekker door onze beider wekkers heen slapen en om half acht toch maar uit bed gelicht worden om te ontbijten..
Verder slaapt hij weer prima door!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_55186677
halló !

goede berichten hier over het slapen!

Hier is ilse weer over haar virusje heen gelukkig, ze is weer helemaal het blije meisje dat ik ken!
Net op het cb goedgekeurd, volgende week 6maanden en nu 7050gr/65,5cm !
pi_55186696
Wat fijn dat Mirte zo lang heeft geslapen Nijna! Hier is het ook altijd zo hoor dat als ik heel enthousiast vertel dat er iets goed gaat, dat de eerstvolgende keer natuurlijk weer helemaal verkeerd gaat. Is de wet van de baby zeg maar

Hier is mijn vriend vanmorgen met Linde naar de huisarts geweest (Blij dat hij nu ging want ik heb het idee dat ik die man nu bijna wekelijks zie) Ze denken aan het rs virus en ze was tegen uitdrogen aan dus we moeten haar ORS geven en goed opletten dat ze bij het spugen kan blijven slikken i.v.m. al het opgehoestte slijm. De diarree moet ook binnenkort stoppen anders moeten we weer terugkomen. Morgen dus maar een dagje vrij nemen want ik vind het te zielig om haar zo naar het kinderdagverblijf te doen. Zieke kindjes horen lekker bij papa of mama

[ Bericht 10% gewijzigd door Stiemie op 11-12-2007 11:06:15 ]
pi_55186891
De kindjes zijn weer goedgekeurd en Ilse is weer beter, mooi!

Oei Stiemie, goed opletten inderdaad! Morgen maar lekker knuffelen met elkaar en hopen dat Linde snel weer beter wordt.
pi_55187065
Pepijn heeft van 12 tot 7 geslapen!!!!
Met alleen maar 2 minuten pruttelen ergens rond uurtje of 4.

Stiemie hopelijk knapt Linde snel op!!
pi_55187720
Wat goed Pepijn! Hij kan het dus wel.
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:45:34 #110
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_55188046
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:00 schreef p_iglet het volgende:
Pepijn heeft van 12 tot 7 geslapen!!!!
Wat heerlijk P_iglet!!! Doorslapende babies zijn oké!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_55189469
Hier sinds maanden juist geen slapende babies...ik heb snotterige flensjes.

Wat onwijs lekker P_iglet ! Goed gedaan !

Beterschap voor de kleine moppies hier !
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:11:53 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55190006
bedankt voor de uitnodiging appelsap!
pi_55190022
Beterschap voor de flensjes!

Bestaan er nog van die wantjes met een touwtje eraan, dat je ze door de jas kan halen?
Zo ja, waar kan ik die vinden dan? Ben ze aan het zoeken maar tot nu toe nog nergens gezien! Of ik kijk erover heen.
We zijn gister tijdens de tweede keer fietsen zijn wantjes al verloren.

Graag gedaan hoor Amaranta. Zou leuk zijn als je hier ook mee komt kletsen.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:15:34 #114
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55190101
Ik zal me voor het gemak hier ook even voorstellen.
Amaranta, moeder van Eva en getrouwd met mex
Eva is geboren op 16 november.
Ze doet het heel erg goed, ze eet en slaapt voornamelijk zoals een baby hoort te doen.
'S nachts slaapt ze ook goed door. Het hangt van de laatste voeding af hoe laat ze dan weer komt maar meestal is dit na 5en. Heerlijk dus.
pi_55190597
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:12 schreef appelsap het volgende:
Beterschap voor de flensjes!

Bestaan er nog van die wantjes met een touwtje eraan, dat je ze door de jas kan halen?
Zo ja, waar kan ik die vinden dan? Ben ze aan het zoeken maar tot nu toe nog nergens gezien! Of ik kijk erover heen.
We zijn gister tijdens de tweede keer fietsen zijn wantjes al verloren.

Graag gedaan hoor Amaranta. Zou leuk zijn als je hier ook mee komt kletsen.
Hallo appelsap, Mijn moeder heeft van die wantjes bij de Wibra gekocht. Zijn inderdaad erg "handig" Was het fietsen verder leuk? Lijkt me geweldig met zo'n ukkie voorop!

Arme zieke flensjes! Beterschap

Welkom Amaranta! Klinkt niet verkeerd dat slaapritme van Eva!
pi_55190726
Davinia, die van jezelf is altijd net even iets liever/leuker/enzovoort he .
Midnight snack en dan door de wekker heen slapen, die heeft het goed bekeken .

Marit, Ilse weer beter en goedgekeurd. Moooooi zo!

Stiemie, de wet van de baby (net zoiets als die van Murphy, maar dan anders ). Het was wel een goede timing van Mirte om vannacht zo'n lange ruk te maken.
Ik was best wel moe en heb voor mn gevoel weer even kunnen bijtanken.
Linde aan het uitdrogen... arm meiske. Ik hoop dat ze gauw opknapt Stiemie, beterschap .

Pepijn, goedzo knul .

Flensjes, beterschap en voor allebei een.

Appelsap, misschien anders zelf een koordje of een lange veter aan de wantjes maken? Zonde als je ze verliest idd.

Amaranta welkom, dat filmpje op eva haar site... die niesjes .
Fake it till you make it...
pi_55190727
Appelsap, ik heb ze bij de prenatal gekocht.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:50:28 #118
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_55190927
Welkom Amaranta - fijn dat alles al zo lekker gaat met jou en Eva!

Appel, mijn mams deed dat vroeger gewoon op de el cheapo manier: (op de een of andere manier altijd een afgrijselijk gekleurd, fluoriserend groen ofzo..) touwtje met veiligheidsspeld aan beide wanten/handschoenen Maar het werkte wel!
Red de zeehond!
pi_55190974
P_iglet, fijn dat je door kon slapen, hopelijk blijft pepijn dat lekker doen!

En beterschap voor de flensjes en Linde!

Amaranta, welkom hier

Ik heb wel wantjes met koordjes.. Maar die heeft sinterklaas uit spanje meegenomen

Hier was het vannacht weer rustig. gelukkig maar 1 nachtje onrustig. Tussen de 2 ochtendflesjes maar 3 kwartier geslapen. Maar hij ligt nu nog te slapen (sinds 11 uur). Dus hij haalt het lekker in..
pi_55192957
Amaranta dat klinkt goed, nu al zo lekker doorslapen.
Een mooie meid zo te zien en wat een hoop knuffels heeft ze al.

Als ik die wantjes niet kan vinden ga ik het ook zelf doen hoor.
Maar ze zijn er dus nog wel. Had hier bij de prenatal al wel gekeken maar toen lagen ze er niet. Zal nog eens gaan kijken dan en anders bij de wibra, daar was ik nog niet geweest.
Het fietsen was verder superleuk, zeker in het donker vond hij het prachtig, al die lichtjes!
pi_55193009
appelsap, ik heb zulke wantjes bij de Makro gehaald!

K_P, hier door het gesnotter ook zeldzame-doorslaap-nachten hoor!
We zijn al blij als het niet voor 5:30uur is
pi_55194036
Appelsappie hier heb ik ze bij de zeeman vandaan.

Doorslapertjes zijn altijd fijn...

Flensjes gauw beter worden hoor!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 11 december 2007 @ 18:45:42 #123
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55197861
Amaranta, van harte welkom en gefeliciteerd!

Flensjes, snel weer beter worden hoor!

Ik word hier ondertussen een beetje gestoord van Anna's eetgedrag! Haar fruithapje 's ochtends valt ze op aan alsof ze nooit wat te eten krijgt... en bij haar groentenhap 's avonds houdt ze haar mond gewoon open zodat het er allemaal vanzelf weer uitvalt. Ik snap wel dat fruit veel zoeter is en dus lekkerder, maar ik wil ook dat ze haar groenten eet. Maar dat is dus erg moeizaam. Die eetlepel groente haal ik echt niet hoor bij haar. Alleen bruine bonen uit een potje vindt ze lekker. Sta ik daar al die dingen voor te koken en in te vriezen.... Elke tip is welkom.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_55198450
Memmel, een idee om 's morgens groente te geven en 's avonds fruit?
's morgens hebben ze vaak meer puf om moeilijkere smaken te verwerken...
  dinsdag 11 december 2007 @ 19:30:02 #125
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55198944
ja, dat was idd mijn volgende plan. Maar op de creche geven ze weer geen groente, en dat is dan ook weer lastig. msschien kan ik gewoon wat ijsblokjes deeltjes met groente meegeven, zodat ze die kunnen opwarmen. morgen eens vragen. bedankt p_iglet, je bevestigt wat ik al een beetje had bedacht.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_55199389
Bij de Zeeman hadden ze ze hier niet, daar heb ik wel gekeken.

Memmel, wat ik hier in het begin gedaan heb is een stuk fruit erdoorheen doen! Of soms wat diksap en dat dan steeds verder afbouwen.
pi_55201657
memmel, in potjes-groente is vaak ook gemengd met fruit of met appelsap: daar wordt 't zoeter van dus eten ze 't makkelijker. ik weet nog dat ik van tevoren dacht 'ja hee daar ga ik mooi niet aan meedoen, de smaak verpesten door ze teveel te laten wennen aan allerlei zoetigheid!'. maar vrij snel ben ik toch wel gezwicht voor het effect en gooide ik er zelf gewoon af en toe ook wat appel of peer door.

[edit]ah, ik zie nu dat appelsap (ja, die naam heeft ze natuurlijk niet voor niks ) deze tip ook al gaf. [/edit]
  dinsdag 11 december 2007 @ 23:22:03 #128
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55205768
Floor, Pien en Linde, gauw weer beter worden, hoor!

Wat wij nou vanavond hebben meegemaakt...
Er was een quiz in de synagoge, georganiseerd door vrienden, dus we waren er met z'n drietjes naar toe. We wachten in de gang op het begin van de quiz en PhysicsRules en ik houden Eli om de beurt gezellig vast. Op een gegeven moment ruik ik wat (wie voelt hem al aankomen?) dus ik vraag PR of hij ook wat ruikt. Ja, hij heeft een poepbroek. Ik kijk omlaag, en zie op de grond een enorme gele vlek!! Welja, meneer heeft langs zijn luier op de grond gepoept!!!
Ik Eli verschonen terwijl PR verwoede pogingen doet de vloer te boenen, terwijl de halve kroeggemeente (beetje overdreven, oke) langs loopt. Leuk, he kinderen! Ik kwam niet meer bij van het lachen. Gelukkig hadden we de luiertas mee met back-up kleertjes.

Toch maar terug naar de maatje 3 new baby ipv baby dry, want deze baby blijft daar niet dry mee...
Maar zijn poep was ook wel heel erg waterig, dus ik weet niet of een new baby luier eea wel had gehouden, maar dit is niet het eerste "ongelukje" dat we met deze luiers hebben
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 12 december 2007 @ 07:41:28 #129
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55208895
Lucas weer een hele nacht niet geslapen

Hij heeft geen verhoging of verlaging dus ziek is hij niet echt. We zitten eerder te denken aan maagkrampjes.

Zijn de andere babies allemaal al beter?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55209082
Haha Davinia volgens mij voel je je dan wel best ongemakkelijk.
Misschien toch overstappen op andere luiers? ik weet niet welke je nu hebt?
pi_55209226
Sanger ik weet niet of jullie hem een soort van inbakeren of iets maar hier was dat de truc. Kaith hield gewoon 's nachts-overdag niet van te veel bewegingsruimte om zich heen. En eigenlijk is dat nog steeds zo.

Davinia misschien moet je een keertje een ander merk uitproberen (appelsap sorry lees het nu pas) dat kan ook verschil maken. Hier ook een paar soorten geprobeerd en bij de kruidvatluiers blijven plakken als behangplaksel.
  woensdag 12 december 2007 @ 08:33:00 #132
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55209282
quote:
Op woensdag 12 december 2007 08:26 schreef Mibos het volgende:
Sanger ik weet niet of jullie hem een soort van inbakeren of iets maar hier was dat de truc. Kaith hield gewoon 's nachts-overdag niet van te veel bewegingsruimte om zich heen. En eigenlijk is dat nog steeds zo.
Zullen we indd eens proberen. In de couveuse lag hij inn een "snuggle" ofzo.

Kan het ook komen omdat hij het overdag misschien allemaal te druk vindt? Gister moest ze naar het ziekenhuis en dan gaat hij mee natuurlijk. Zelfde als eergister toen ze naar het consultatiebureau ging om te wegen enzo. Ik heb het idee dat Lucas op de dagen dat hij de deur niet uitgaat 's avonds en 's nachts rustiger is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55209337
Dat kan heel goed zo zijn Sanger, niet elke baby kan zoveel prikkels hebben en dat kan natuurlijk flink doorwerken.
pi_55209348
Een snuggle is toch een soort van slaapnestje? Misschien is dan het inbakeren ook wel iets inderdaad omdat hij dan toch minder bewegingsruimte heeft in zijn slaap. Mijn dochter wapperde zichzelf wakker en bloot omdat ze te onrustig was in haar slaap. Toen samen met de kraamzorg gaan bakeren en dat ook aangehouden tot ze een maand of vier/vijf was en toen over naar een slaapzakje en het slapen is nooit meer een probleem geweest.

Ouderwets misschien maar rust en regelmaat doen echt wonderen. Wat ik zelf probeer te doen is als ze echt meemoet de afspraken zo te maken dat het niet in een slaapmomentje valt of dat ik haar niet wakker hoef te maken omdat we weg moeten. Of dat ik zorg dat er een oppas in huis is zodat zij gewoon in haar ritme blijft. Dus je redenatie van dat hij op de dagen dat hij thuis is rustiger is zou best kunnen kloppen.
pi_55209890
Sanger, het kan best de drukte zijn. Chris was in het begin ook onrustig als het druk was geweest. Inclusief slechter slapen en wat meer huilen.. En zelfs nu is er af en toe een dagje mis, als we de dag ervoor veel met hem hebben gesjouwd.. (Zondag bezoek gehad van zusje, net iets te lang wakker gehouden misschien, en veel indrukken, en 'n nachts 1,5 uur wakker geweest)

Hoe gaat het vandaag met de flensjes en linde?

Wij zijn een beetje aan het spelen met rijstbloem. heeft al een paar avondflesjes met rijstebloem gehad, maar we merken maar iets verschil met het johannesbroodpitmeel qua slapen.. Nog steeds vanaf 6.15 actie. Vanochtend nog wel 3 kwartier geslapen met een speen erin. Dus als dat aanhoud, dan blijft de laatste fles rijstebloem. Zijn ontlasting is ook weer wat soepeler, is misschien ook wel fijn voor Chris. Het was zo kleiig de laatste paar dagen.
Gisteravond had Chris net voor het eten een flesje gehad. En tijdens het eten zat hij gezellig bij ons in de wipstoel. Hij was echt heel erg naar ons eten en de vork aan het kijken. En hij begon zelfs te happen. Dus hebben hem nog een beetje pap gegeven (30 ml melk+rijstebloem). En dat ging echt heel goed. Het was heel snel op, ondanks dat hij net de fles had gehad.. Dus dat oefenen met een lepeltje kunnen we ook gaan doen..

Hoe en wanneer hebben jullie dat gedaan? De overgang van melk naar rijstebloem en groente/fruithapjes?
En ik weet van de 6 maanden grens, ben gewoon nieuwsgierig naar jullie overgang.
pi_55210327
Deepfreeze wij zijn met 5 maanden met een peertje begonnen naast de fles en rijstebloem. Kaith die had echt al eetbehoefte en keek het eten echt uit je mond en iom het cb mochten we toen al beginnen.
pi_55210453
Ik ben gewoon met 6 maanden begonnen met groente en fruithapjes. Damian keek ook het eten uit mijn mond, maar met zijn eigen eten deed hij het nog prima dus ik heb hem niks gegeven.
pi_55210455
Appelsap ik heb de wantjes met koordje bij de hema vandaan
Maar ik vind trouwens niet dat ze nou zulke warme handjes heeft in die dingen....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_55210568
Bij de Hema hier hadden ze ze niet, heb wel gekeken maar er waren ook wel erg veel lege schappen dus misschien dat ze net op waren. Ik ga vandaag nog een keer de stad in, hopen dat ik meer geluk heb en ze nu wel kan vinden. Maar die van de Hema zijn dus niet zo goed? Dan kijk ik eerst wel bij de Wibra en prenatal.
pi_55210668
Davinia hier ook alleen nog maar Kruidvatluiers. Laatst de luiers van Etos en Pampers getest (jaja door dat lieve reclamespotje met die slapende babies...) maar dat is hier geen succes. Kruidvatluiers blijven het best bevallen en ze zijn ook nog eens lekker goedkoop, wat willen we nog meer

Sanger Linde had in het begin ook veel moeite met teveel dingen op 1 dag. Ze werd dan ook een soort van overprikkeld en kon daardoor niet meer slapen. Wij zijn toen ook gaan inbakeren en dat hielp heel goed. Na het tweede prikje zijn we gaan afbouwen emt inbakeren en inmiddels slaap ze lekker in een slaapzakje (Met koorts en na inentingen mag je kindjes niet inbakeren. Zie ook www.inbakeren.nl )

Oh Deepfreeze. Ik kan hier ook bijna niet wachten tot Linde aan de groentenhap mag beginnen. Lijkt me zo leuk. Op 20 januari is ze precies 6 maanden en dat staat op de kalender al aangegeven als eerste groentehapjesdag !

Hier is Linde nog steeds ziek. Ze blijft diarree houden en slaapt en hoest heel veel. Zielig hoor zo'n ziek kindje. Vandaag heb ik zorgverlof gekregen om voor haar te zorgen. Morgen komt mijn schoonmoeder op haar passen. De vijfde iektedag is volgens de dokter het ergst. Daarna moet het minder gaan worden. Gelukkig heeft ze afgelopen nacht wel lekker geslapen, hopelijk knapt ze daar nog wat van op.
  woensdag 12 december 2007 @ 10:17:24 #141
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55210986
Deepfreeze, wij zijn met 4 maanden begonnen met een rijstebloem fles en af en toe een fruit of groentehapje. Anna haalde de nacht maar net op haar gewone fles (van 11 tot 7 slapen), maar na de rijstebloem slaapt ze nu van half acht tot acht ongeveer.

Zieke kindjes, allemaal een kusje - ook van Anna!
pi_55211272
nog zoiets leuk.. Als Chris de fles voorbij ziet komen, en hij ligt nog even in de box tot ik hem oppak, dan begint hij heel hard te brullen.. En dat gaat niet over totdat de fles in zijn mond zit..
Maandag gebeurde het ook met het glas melk van papa. Chris zat bij hem op schoot, een half uur voor flesjestijd. Maar toen papa melk begon te drinken, kon Chris niet meer wachten..

Wij zitten te dubben om in de kerstvakantie eens wat groente aan te bieden. Hij red het op rijstebloem niet langer dan op johannesbroodpitmeel (10-7). Hij wordt 's ochtends ook niet wakker van de honger. Soms ligt hij nog een half uur te spelen, voordat hij honger heeft. En dat is meestal tussen 7 en 8 uur. (als hij half 7 eruit gaat krijgt hij tegen 7 uur zijn fles, anders ligt hij 's middags 5 uur in zijn nachtslaap). Maar de komende weekjes houden we het nog wel even bij rijstebloem en wat pap van een lepeltje..
* Deepfreeze twijfelt of ze moet bukken voor de 6 maanden maffia
  woensdag 12 december 2007 @ 10:52:43 #143
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_55211762
Davinia! Als ik dat soort verhalen lees ben ik altijd weer verbaasd dat het hier echt nog nooit is misgegaan.. geen poep op de muur, grond of commode en zelfs niet op zijn of onze kleren! *klopt af* Wij zweren bij de pampers.. vooral om de ontzettend afgrijselijke vrolijke tekeningetjes natuurlijk

Ik heb niet de indruk bij Ethan dat hij al zo graag iets anders dan melk wil eten. Het is echt een erg contente en blije baby qua eten en slapen. (ik had nooit gedacht zo'n makkelijke baby te zullen krijgen, maar na de eerste opstartproblemen is het echt een ideaal mannetje gebleken (zegt mams vol trots! ) )
Red de zeehond!
pi_55211929
Deepfreeze waarom zou je bukken. Hier was Kaith precies als Chris nu en haalde de tijd tussen haar flessen ook niet dus daarom iom het cb toch begonnen met peer.
pi_55212046
onze cb-arts is een 6-maanden &bv maffia aanhanger.. Ik heb het de vorige keer over gehad, maar best streng:, "niet voor de 6 maanden. En jammer dat je geen BV geeft" . Dus daar trek ik me weinig aan qua voeding..
  woensdag 12 december 2007 @ 11:08:13 #146
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_55212087
Memmel:
En hoeveel rijstebloem en melk gebruiken jullie voor zo'n 19.30 - 08.00 fles?
We doen zelf nu 200 ml voeding met drie volle eetlepels rijstebloem. Maar dan slaapt hij 10.00 - 06.15. Net zoveel als bij JBPM.

[ Bericht 3% gewijzigd door _Flash_ op 12-12-2007 11:13:17 ]
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_55212159

Zit nu gezellig met humpie op schoot.. Meneer wil wel heel graag op mijn toetsenbord slaan
pi_55212192
Deepfreeze en Flash ik deed bij kaith de laatste fles altijd 210cc water en dan 7 scheppen nutrilon en 3 rijstebloem. De ene keer ging hij schoon op en de andere keer niet maar ze haalde er wel op door van 20.30 tot 8.00.

CB moet objectief zijn vind ik en niet haar/zijn persoonlijke mening duidelijk naar voren laten komen. Het verschilt per ouderpaar en per kind. Oef ik heb daar toch zo'n hekel aan.
pi_55212312
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:21 schreef Deepfreeze het volgende:

Hoe gaat het vandaag met de flensjes en linde?

Hoe en wanneer hebben jullie dat gedaan? De overgang van melk naar rijstebloem en groente/fruithapjes?
En ik weet van de 6 maanden grens, ben gewoon nieuwsgierig naar jullie overgang.
De flensjes hebben heul veel snot. De hulptroepen zijn weer onderweg, dus dat is wel lekker. Gister aan het eind van de middag ook de buurvrouw gebeld. Gezellig samen het groentehapje gegeven. Als je dat dan alleen gaat doen, dan zit er meer tegen het plafond dan ergens anders. En plafond is hoog hier (huis uit 1908...ik dwaal af...)

Rijstebloem kregen ze hier met iets meer dan 4 maanden. Alleen in de ochtendfles. Dit deed ik, omdat ze 12 uur slapen en gewoon een stevig ontbijtje nodig hadden. Fruit en groente ook vanaf 4 maanden.
Gewoon met alle flessen er nog bij, omdat het meer geklooi was, dan wat anders. Op een gegeven moment gaat er een fles af. Ergens halverwege de ochtend of middag, dan eten ze voldoende, zodat er een fles minder kan.

Wil je nog meer (w)eten ???
  woensdag 12 december 2007 @ 11:19:12 #150
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_55212315
Ach het is niet verplicht om het advies van CB op te volgen hoor. Je kan dat best met een korreltje zout nemen. Ik ben alleen wel benieuwd hoe ze zal reageren als je duidelijk zo'n advies in de wind slaat en zegt dat hij al twee weken aan de groentepuree is
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')