Moeder van 2? Hihi gelukkig niet. Pepijn in zijn uppie is wel druk genoeg hoorquote:Op maandag 10 december 2007 21:58 schreef marlieske het volgende:
P_iglet tjee wat een drukte, studie, part time baan en moeder van 2, ik begrijp je nieuwe tactiek wel hoor jij kan iedere minuut slaap gebruiken.
Ik werk maar 2 dagen en heb de mazzel dat Isa het slaap gedrag van mij heeft gekregen van 20.30 tot 7.00 slaapt ze moeiteloos door en dan nog kom ik soms slaap te kort, maar dat is meer omdat ik een slechte slaper ben (ben een nachtmens).
Wat heerlijk P_iglet!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:00 schreef p_iglet het volgende:
Pepijn heeft van 12 tot 7 geslapen!!!!![]()
Hallo appelsap, Mijn moeder heeft van die wantjes bij de Wibra gekocht. Zijn inderdaad erg "handig" Was het fietsen verder leuk? Lijkt me geweldig met zo'n ukkie voorop!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:12 schreef appelsap het volgende:
Beterschap voor de flensjes!
Bestaan er nog van die wantjes met een touwtje eraan, dat je ze door de jas kan halen?
Zo ja, waar kan ik die vinden dan? Ben ze aan het zoeken maar tot nu toe nog nergens gezien! Of ik kijk erover heen.
We zijn gister tijdens de tweede keer fietsen zijn wantjes al verloren.
Graag gedaan hoor Amaranta. Zou leuk zijn als je hier ook mee komt kletsen.
Zullen we indd eens proberen. In de couveuse lag hij inn een "snuggle" ofzo.quote:Op woensdag 12 december 2007 08:26 schreef Mibos het volgende:
Sanger ik weet niet of jullie hem een soort van inbakeren of iets maar hier was dat de truc. Kaith hield gewoon 's nachts-overdag niet van te veel bewegingsruimte om zich heen. En eigenlijk is dat nog steeds zo.
De flensjes hebben heul veel snot. De hulptroepen zijn weer onderweg, dus dat is wel lekker. Gister aan het eind van de middag ook de buurvrouw gebeld. Gezellig samen het groentehapje gegeven. Als je dat dan alleen gaat doen, dan zit er meer tegen het plafond dan ergens anders. En plafond is hoog hier (huis uit 1908...ik dwaal af...)quote:Op woensdag 12 december 2007 09:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoe gaat het vandaag met de flensjes en linde?
Hoe en wanneer hebben jullie dat gedaan? De overgang van melk naar rijstebloem en groente/fruithapjes?
En ik weet van de 6 maanden grens, ben gewoon nieuwsgierig naar jullie overgang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |