En dat het de eerste week van februari carnavalsvakantie is, dus als je dan wil gaan, moet je denk ik toch wel goed zoeken wil je nog iets betaalbaars vinden.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:56 schreef Loontjah het volgende:
Weekendje naar een vreemd land!
Ben bang dat mijn budget daar niet naar is.
en vriendlief kan denk ik geen week vrijkrijgen.
Leen van IBG, gooi je toch dat schuifje wat extra naar rechts!quote:Op woensdag 5 december 2007 11:56 schreef Loontjah het volgende:
Weekendje naar een vreemd land!
Ben bang dat mijn budget daar niet naar is.
Primaire levensbehoefte?? Wij hebben niet eens een vaatwasser manquote:Op woensdag 5 december 2007 11:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat is er luxe aan zo een primaire levensbehoefte? Ik denk dat ik in februari even een weekje er tussen uit ga trouwens.
vind het wel gezellig in de KLB, heerlijk dingen zeggen waar ik niets van meen.
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Primaire levensbehoefte?? Wij hebben niet eens een vaatwasser man
Gewoon ouderwetsch met de hand does the trick.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Halen jullie dan ook nog water uit een put?
Thuis hebben we al sinds mijn 5e ofzo een vaatwasmachine. Heb er dan ook meteen 1 gekocht toen ik op kamers ging!
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon ouderwetsch met de hand does the trick.
nou zeg iddquote:
Gaat goed!! Erg druk, met 2 opleidingen stage en sinds kort m'n eigen huisje! Maar gaat helemaal goed!!quote:
Kaheem denkt even na, 750 euro stufi + een bijbaantje en je leeft zo zuinig als 10 anderen:S waarom kan jij niet rond komen/over houden?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:25 schreef Loontjah het volgende:
@ Dean, ik heb ook geen vaatwasser hoor. Vind dat ook niet nodig. Dat afwassen bezorgt mij weer lekkere zachte handjes.
@ Kaheem, ik leen al maximaal bij IBG
Is Eurodisney wat? Zeker niet haalbaar met 200 pp
je spreekt uit ervaring volgens mij.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:48 schreef Loontjah het volgende:
Ik neuk niet..Ik vrij..
Liefst zonder kakkerlakken.
met dat geld kan ik iedere maand een weekje weg met het vliegtuigquote:Op woensdag 5 december 2007 12:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kaheem denkt even na, 750 euro stufi + een bijbaantje en je leeft zo zuinig als 10 anderen:S waarom kan jij niet rond komen/over houden?
valt reuze mee hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 12:20 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Gaat goed!! Erg druk, met 2 opleidingen stage en sinds kort m'n eigen huisje! Maar gaat helemaal goed!!
Nu stomme Sinterklaasgedichten aan het schrijven![]()
En, hoe is het met jou? Druk als modje of valt het mee?
Houd dat maar lekker in je gedachten..quote:Op woensdag 5 december 2007 12:32 schreef HansU het volgende:
[..]
je spreekt uit ervaring volgens mij.
lekker romantisch zo'n kakkerlak terwijl je net lekker ligt te vrijen
tijd voor huursubsidie en zorgtoeslag, doet bij mij al een eurotje of 70 p/mquote:Op woensdag 5 december 2007 12:39 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Houd dat maar lekker in je gedachten..
Hoe denkt je vriendin / vriend er over
@ Kaheem:
Inkomen:
Stufi 700 + Bijbaan 140 = 840
Uitgaven:
huur 234
ziekenfonds 74
stroom en gas 47
water 21
verzekerig 10
afval+waterschap 11
collegegeld 234
levensonderhoud 150
internet en tv 40
telefoon 30
851 Totaal uitgaven
-11 Over
Oh ja, lenzen en LOI cursus niet meegerekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |