Hmm, dat klinkt dan wel weer handig. Maar ik heb altijd een beetje de indruk dat het ze geen reet interesseert. Maar misschien is dat in Libanon of Syrië anders.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:43 schreef GasTurbine het volgende:
Fund partisans in Libanon of Syrië in 1938 één a twee keer en er zitten geheid voor 1938 partisans. Zeer handig om geallieerde kolonies te ruineren. (en de geallieerden dus af te leiden)
Dat is wel jammer ja, dat de AI soms weinig uitvoert. Soms ietsje meer als je op Hard/Aggressive ofzo speelt. Er is ook nog de Determined AI Modification, maar die heb ik al een tijd niet geprobeerd, dus weet niet of die tegenwoordig al wat beter is dan vroeger (een paar jaar geleden vond ik de Duitse AI veel te slap, de rest was prima, maar dat kan nu anders zijn).quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1945, ik heb alleen maar geinvesteerd in infanterie en helemaal niks in tanksEn de vs? pff die hebben alleen wat in noord-afrika lopen te kloten en noorwegen bevrijd
Met de No Time Mod wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:30 schreef DelphiWolve het volgende:
Kun je trouwens in Doomsday oneindig verder spelen? Tot 2012 bijvoorbeeld?
LOL!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:01 schreef Pumatje het volgende:
He? Eerst zeg je dat Nat. Spanje is geannexeerd door Japan en daarna zeg je dat Nat. Spanje nog bestaat en deel uit maakt van de Axis. Ik weet niet hoe je dit alles voor elkaar hebt gekregen, maar erg vreemd.
Ja ik speel met NL, heb inmiddels mijn Nederlandse nationalistische gedachte tot werkelijkheid gebracht en een Groot-Nederland gemaakt ( belgie+Luxemburg erbij )
ga ik eens doodleuk rondkijken bij diplomacy, is ineens Iraq mijn puppet?
pixelshader 2.0 wordt niet ondersteund op mijn laptop...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:44 schreef Pumatje het volgende:
Iemand hier HOI3 geprobeerd?
Damn wat ingewikkeld, vereist een complete andeer soort gameplay
Ja, nieuwe spelsystemen bevallen me prima. De game is echter gewoon nog niet af. Er zijn legio bugs, de AI is incompetent (Japan wordt meestal uit China gekickt door Mao omdat hij geen troepen toewijst aan het theater op het vasteland, de VS vindt Rostock de beste plaats voor D-Day, en nog meer van dat soort ongein), en het ergste nog, de game wordt na een tijd erg traag. Na 1942/1943 wordt de game bijna onspeelbaar traag, zelfs op snelle PC's.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:44 schreef Pumatje het volgende:
Iemand hier HOI3 geprobeerd?
Damn wat ingewikkeld, vereist een complete andeer soort gameplay
Invasie in Rostock?? Maar dat is waar ik mijn raket lanceer shit en nucleare reactor heb staanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, nieuwe spelsystemen bevallen me prima. De game is echter gewoon nog niet af. Er zijn legio bugs, de AI is incompetent (Japan wordt meestal uit China gekickt door Mao omdat hij geen troepen toewijst aan het theater op het vasteland, de VS vindt Rostock de beste plaats voor D-Day, en nog meer van dat soort ongein), en het ergste nog, de game wordt na een tijd erg traag. Na 1942/1943 wordt de game bijna onspeelbaar traag, zelfs op snelle PC's.
Maar er is toch een beetje hoop op beterschap, Paradox heeft een forse patch beloofd voor het einde van de maand. Tot die tijd speel ik toch vooral Europa Universalis III - Complete moet ik toegeven.
Ach, de Duitse AI had de Amerikanen in no time onder bedwang. Helpt niet wanneer je zo dicht bij Berlijn binnen valtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:32 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Invasie in Rostock?? Maar dat is waar ik mijn raket lanceer shit en nucleare reactor heb staan
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, nieuwe spelsystemen bevallen me prima. De game is echter gewoon nog niet af. Er zijn legio bugs, de AI is incompetent (Japan wordt meestal uit China gekickt door Mao omdat hij geen troepen toewijst aan het theater op het vasteland, de VS vindt Rostock de beste plaats voor D-Day, en nog meer van dat soort ongein), en het ergste nog, de game wordt na een tijd erg traag. Na 1942/1943 wordt de game bijna onspeelbaar traag, zelfs op snelle PC's.
Maar er is toch een beetje hoop op beterschap, Paradox heeft een forse patch beloofd voor het einde van de maand. Tot die tijd speel ik toch vooral Europa Universalis III - Complete moet ik toegeven.
Meh ik speel nog steeds deel 2, maar de AI is af en toe best wazig...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, de Duitse AI had de Amerikanen in no time onder bedwang. Helpt niet wanneer je zo dicht bij Berlijn binnen valt. Om maar niet te spreken van het feit dat alle shit van de Amerikanen door het kattegat moest, dat natuurlijk vol zat met Duitse schepen. Iets zegt me dat het voor jou ook geen uitdaging zal zijn ze uit Rostock weg te bonjouren als ze daar binnen vallen
. En maak je je ongerust, dan kun je altijd nog zeefortificaties bouwen en troepen plaatsen bij alle havens. De AI valt immers nooit binnen naast een haven , hoe zwaar de haven ook verdedigd is
.
Je hoort me ook nergens zeggen dat het ongewoon isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:53 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Dat er veel bugs zijn is vrij normaal bij paradox games.
Het traag worden is wel een factor 100 erger bij Hearts of Iron III hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:25 schreef Pumatje het volgende:
coup kans gaat moeilijk bij een dictoriaal regime.
Daarnaast heeft HOI2 ook het probleem dat het na een tijd stuk trager wordt.
ach.. heb met Nederland al de hele wereld eens gedomineerd... dus ja
lol is er af
Dat is wel netjes, hoewel 50 misschien aan de lage kant is tegen Frankrijk. De grens met de USSR kun je gerust leeg laten tot je ze daadwerkelijk aanvalt. Je kunt natuurlijk wel troepen in Polen zetten met Police-brigade om de partizanen in bedwang te houden. Succes ermee! Tip: je kunt "Military Control" Nationalist Spain doen, en zo Gibraltar innemen! Dat maakt het de Britten wat lastiger.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:33 schreef Ps2K het volgende:
Ik ben nu met Duitsland begonnen in 1936 en ik heb de historie gevolgd t/m "Danzig or war!" Dus er is nog vrede in Europa.
Nationalistisch Spanje, Hongarije en Turkije hebben zich aangesloten bij de Axis. Mijn plannen zijn om eerst vriendjes te blijven met de USSR en eerst west-europa te onderwerpen
Er staan nu 50 divisies klaar bij de lage landen en de grens van Frankrijk. De Poolse grens wordt ook nog eens bewaakt door een grote hoeveelheid infanterie.
Het is medio 1940 en ik focus nu de productie naar Panzers, Interceptors en wat bommenwerpers. (Ik geloof dat ik iets van 140 divisies nu heb) Daarna moet ik transporten en paratroopers hebben om de UK binnen te vallen.
Als dat allemaal gelukt is zet ik de bezette gebieden vol met ganizoenen en dan gaat de USSR er definitief aan
Met nederland hele wereld zonder cheats klinkt behoorlijk ongeloofwaardig. Dan moet het wel op very easy staan. Hoe kan je in godsnaam aan meer dan2000 mp komen. Je bent in oorlog dus je trekt geen mp uit overzeese gebieden. dan hou je nl belgie luxemburg en een klein deel frankrijk.waar je hooguit 25%uitrekt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:25 schreef Pumatje het volgende:
coup kans gaat moeilijk bij een dictoriaal regime.
Daarnaast heeft HOI2 ook het probleem dat het na een tijd stuk trager wordt.
ach.. heb met Nederland al de hele wereld eens gedomineerd... dus ja
lol is er af
Het is zeker mogelijk. Eerst laten rapen door Duitsland als alliance member (nadat je België hebt geannexeerd) zodat al het gebied in frankrijk nederlands wordt. Dan wachten tot barbarossa instort en zelf toeslaan in duitsland. Daarna landen als Spanje etc. annexeren. Dan kan je kiezen om Engeland en de VS te bespringen of brabarossa II zelf te houden. als één van beiden lukt is de rest een peuleschil.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:00 schreef Cornelisss het volgende:
[..]
Met nederland hele wereld zonder cheats klinkt behoorlijk ongeloofwaardig. Dan moet het wel op very easy staan. Hoe kan je in godsnaam aan meer dan2000 mp komen. Je bent in oorlog dus je trekt geen mp uit overzeese gebieden. dan hou je nl belgie luxemburg en een klein deel frankrijk.waar je hooguit 25%uitrekt.
weet je hoelang ik al HOI2 speel?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:00 schreef Cornelisss het volgende:
[..]
Met nederland hele wereld zonder cheats klinkt behoorlijk ongeloofwaardig. Dan moet het wel op very easy staan. Hoe kan je in godsnaam aan meer dan2000 mp komen. Je bent in oorlog dus je trekt geen mp uit overzeese gebieden. dan hou je nl belgie luxemburg en een klein deel frankrijk.waar je hooguit 25%uitrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |