Met Germinal Beerschot wilde hij niet komen. Maar in mijn Ajax game is hij een vaste speler binnen mijn elftal!quote:Op donderdag 6 december 2007 13:04 schreef Blight het volgende:
Die Rus die hier al eens eerder is genoemd is trouwens een uitstekende centrale verdediger die je transfervrij kan overnemen. Maar als je seizoen al begonnen is ben je waarschijnlijk al te laat.
Lulinha.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:47 schreef Fathom het volgende:
Lulhina 0 resultaten. Spelling ok?
spreekt voor zichquote:Op donderdag 6 december 2007 14:47 schreef Fathom het volgende:
Lulhina 0 resultaten. Spelling ok?
hij wilde niet naar mijn PSG komen.. ging liever naar Everton..quote:Op donderdag 6 december 2007 13:04 schreef Blight het volgende:
Die Rus die hier al eens eerder is genoemd is trouwens een uitstekende centrale verdediger die je transfervrij kan overnemen. Maar als je seizoen al begonnen is ben je waarschijnlijk al te laat.
Dat zal Messi wel zijn, lijkt me. Of misschien Silva, maar ik weet niet of die linksbuiten kan spelen.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ga nog 1 seizoen door met sheffield united en dan wil ik proberen om de premier leauge/community chield/fa cup/leauge cup/champions leauge/ en de wk voor clubteams/en de supercup in 1 seizoen te winnen dat is me nog nooit gelukt met 1 team in alle afgelopen fm spellen
Zit nu in seizoen 5, heb 61 miljoen transfer geld, en zoek eigenlijk de beste linksbuiten van het spel.
Mijn beste scout zegt dat ik guardado alleen in geval van nood moet kopenquote:Op donderdag 6 december 2007 17:56 schreef GeneraalUli het volgende:
Guardado is bij mij een van de beste...
quote:Op donderdag 6 december 2007 17:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mijn beste scout zegt dat ik guardado alleen in geval van nood moet kopen![]()
![]()
Hij's ook helemaal niet zo heel goed ja? Slechts 24,5 Miljoen.quote:
Guardado is in mijn game wel een van de beste spelers van het spel.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hij's ook helemaal niet zo heel goed ja? Slechts 24,5 Miljoen.
Waarde van een speler zegt toch niks.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hij's ook helemaal niet zo heel goed ja? Slechts 24,5 Miljoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |