Dat is de kracht.. In de hoop dat het ooit eens gaat lukken.quote:
Nou vertel, wat is je geheim.quote:Op zondag 9 december 2007 21:53 schreef sjimz het volgende:
Ik word er nooit ziek van!
Ik ben kampioen geworden met Hull City in de Premier League
Mijn 3 sterspelers waren Alan Kardec, Theo Walcott en Obi Mikel.
[ afbeelding ]
Obi Mikel is daarop gelijk voor 35 miljoen euro verocht aan Juventus.
Mijn nieuwe aankoop is Pique, de spaans international die op DM gaat spelen.
Waren Baines en Bale geen optie voor de LB positie?quote:Op zondag 9 december 2007 23:53 schreef M0NTANA het volgende:
Aangezien ik geen betere, haalbare linksback kon vinden dan Javier Garrido, heb ik maar twee andere posities versterkt. Jermaine Pennant (voor 7,75 miljoen euro van Liverpool) en Anatoliy Tymoschuk (voor 14 miljoen euro van Zenith) komen in de basis voor respectievelijk Geovanni en Ousmane Dabo, ben wederom benieuwd.
Beide te duur, tegen de 20 miljoen euro.quote:Op zondag 9 december 2007 23:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waren Baines en Bale geen optie voor de LB positie?
Door te filteren op aflopend contract of geen contract.quote:Op maandag 10 december 2007 10:45 schreef Fathom het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar hoe zoek je spelers die transfervrij zijn?:D
Nick Shorey en Gareth Barry kon je ook niet halen?quote:Op zondag 9 december 2007 23:53 schreef M0NTANA het volgende:
Aangezien ik geen betere, haalbare linksback kon vinden dan Javier Garrido, heb ik maar twee andere posities versterkt. Jermaine Pennant (voor 7,75 miljoen euro van Liverpool) en Anatoliy Tymoschuk (voor 14 miljoen euro van Zenith) komen in de basis voor respectievelijk Geovanni en Ousmane Dabo, ben wederom benieuwd.
Nick Shorey zelfde verhaal, Portsmouth bood 18 miljoen euro en dat werd zelfs afgewezen.quote:Op maandag 10 december 2007 10:51 schreef Joe. het volgende:
[..]
Nick Shorey en Gareth Barry kon je ook niet halen?
Ik zoek nog een leuke club. Competitie maakt niet zoveel uit, als het maar een uitdaging is. En wat geld in kas is ook leuk
Heel soms kan ik spelers met een aflopend contract geen contract aanbieden of geen bod doen op een speler met een doorlopend contract, hoe kan dat? De optie "approach to sign" of "make transferbid" (?) staat er dan helemaal niet tussen, hoe kan dat?quote:Op maandag 10 december 2007 10:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Door te filteren op aflopend contract of geen contract.
Dat eerste kan komen omdat wanneer je op 'aflopend contract' filtert, ook spelers met contracten die pas aan het einde van het seizoen aflopen in je resultaten komen. Dit terwijl je alleen spelers met een contract van nog een half jaar (pin me niet vast op de exacte duur) kan benaderen met een contract bij jouw club.quote:Op maandag 10 december 2007 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heel soms kan ik spelers met een aflopend contract geen contract aanbieden of geen bod doen op een speler met een doorlopend contract, hoe kan dat? De optie "approach to sign" of "make transferbid" (?) staat er dan helemaal niet tussen, hoe kan dat?
Dat ligt dan volgens mij aan de regels in de competitie.quote:Op maandag 10 december 2007 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heel soms kan ik spelers met een aflopend contract geen contract aanbieden of geen bod doen op een speler met een doorlopend contract, hoe kan dat? De optie "approach to sign" of "make transferbid" (?) staat er dan helemaal niet tussen, hoe kan dat?
Kan ook zijn dat een speler stopt.quote:Op maandag 10 december 2007 11:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat ligt dan volgens mij aan de regels in de competitie.
Dat is volgens mij vooral zo bij spelers die in Rusland en Oekraine spelen of niet?
Ook wat Blight zegt klopt.
Da's mij persoonlijk te veel gedoe voor één wedstrijdje speelplezier.quote:Op maandag 10 december 2007 11:10 schreef Joe. het volgende:
Ik heb trouwens nog een ideetje.
Iemand begint een game met een nog te bepalen club en speelt de voorbereiding. Dan upload hij de game en een volgende user speelt de eerstvolgende wedstrijd. Hij maakt een verslag van de gespeelde match en upload de game opnieuw enz.
Animo voor?
Mascherano is -24quote:Op maandag 10 december 2007 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
Het contract van Javier Mascherano loopt op 30 juni 2008 af bij Liverpool, maar op 1 januari 2008 kon ik hem nog geen contract aanbieden. Verder ook af en toe wat spelers die ik gewoon wil kopen, dan is de optie "Make transferbid" er helemaal niet., heel vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |