Toen ik 16 was vond ik het geniaal. Nu ik het laatst terugzag vroeg ik mij af wat mezelf verkeerde. Gevechten die 3 afleveringen lang duurde waarbij de helft bestond uit "IK! GA! NU! MIJN SUPER! POWER! GEBRUIKEN! DIE! HEEL! ERG! LANG! DUURT! OM! -hhnng- OP! TE! LADEN! en dan de tegenstander! OH! NEE! VEEL! TE! STERK! DAN! GA! IK! HIER! MAAR! IN! AFGRIJZEN! STAAN! IN! PLAATS! VAN! AAN! TE! VALLEN! OH HELP! en dat dan drie afleveringen lang...quote:Op woensdag 5 december 2007 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Brakenbal Z, wat een dom gedoe is dat zeg!.
Iddquote:Op woensdag 5 december 2007 17:08 schreef Haijo het volgende:
[..]
Toen ik 16 was vond ik het geniaal. Nu ik het laatst terugzag vroeg ik mij af wat mezelf verkeerde. Gevechten die 3 afleveringen lang duurde waarbij de helft bestond uit "IK! GA! NU! MIJN SUPER! POWER! GEBRUIKEN! DIE! HEEL! ERG! LANG! DUURT! OM! -hhnng- OP! TE! LADEN! en dan de tegenstander! OH! NEE! VEEL! TE! STERK! DAN! GA! IK! HIER! MAAR! IN! AFGRIJZEN! STAAN! IN! PLAATS! VAN! AAN! TE! VALLEN! OH HELP! en dat dan drie afleveringen lang...
Vanavond een potje CoD4 doen dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vanavond heb ik de goedheiligman op bezoek![]()
En die brengt CoD4 mee dus vanavond wordt nix
Wat een loser. Wel een geniaal spelquote:Op woensdag 5 december 2007 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond komt bij mij ook de Goedheilig man op bezoek alleen de lul heeft Guitar Hero III niet bij omdat ie overal is uitverkocht
Mediamarkt Utrecht had vandaag 8 stuks liggen zag ik.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond komt bij mij ook de Goedheilig man op bezoek alleen de lul heeft Guitar Hero III niet bij omdat ie overal is uitverkocht
quote:Op woensdag 5 december 2007 19:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mediamarkt Utrecht had vandaag 8 stuks liggen zag ik.
Ze hebben als het goed is gewoon koopavond, je kan er alsnog naar toe gaan.quote:
Klopt -voor zover ik weet- inderdaad. Maar ik meen ook ergens te hebben gelezen dat je ook Tomb Raider: Legends in je bezit moest hebben ofzo.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klopt het dat Tomb Raider Ann. in twee stukken is te downloaden? Episodes 1&2 en 3&4? Want dat komt dan op 2400 punten, ongeveer 30 euro. In de winkel kost ie minstens 35, dus dan is downloaden goedkoper.
Nu is het dus helemaal kut om games te joinen met GoWquote:Op woensdag 5 december 2007 20:38 schreef ach het volgende:
Ik heb sinds de dashboard update een lelijke 0 achter mijn messages staanBeter halen ze die met de volgende update weer weg
En je kan niet meer zien uit welk land iemand komt als hij een motto heeft ingevuld
Dbz is vet dwaasquote:Op woensdag 5 december 2007 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Brakenbal Z, wat een dom gedoe is dat zeg!.
Gewoon in de winkel.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:04 schreef Henk-B het volgende:
Waar kun je het goedkoopst MSpoints halen?
Ebay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |