Doh.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:12 schreef Wouter2006 het volgende:
mooi klote, me windows live ID veranderd, maar dan onthoud die nog de billing information en die staat bij mij op USA, terwijl me nieuwe windows live ID op nederland staat.
Blijkbaar verandert die dus niet de billing information, fuckers
I know, maar toen ik mijn gamertag had gemaakt stond me hotmail nog ingesteld op USA omdat je toen 250mb opslag kreeg ofzo en heb dat nooit meer terugveranderd.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doh.
Als er dan iets leuks uitkomt in Amerika op de Marketplace zou je alleen je Live ID hoeven veranderen om daar gebruik van te maken. Zo dom zijn ze bij Microsoft nou ook weer niet.
Ja, I know. Ik had dat ook bijna.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:46 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
I know, maar toen ik mijn gamertag had gemaakt stond me hotmail nog ingesteld op USA omdat je toen 250mb opslag kreeg ofzo en heb dat nooit meer terugveranderd.
je kan gewoon streamen met WMP11quote:Op woensdag 5 december 2007 00:26 schreef existenz het volgende:
Morgen mezelf er maar weer in verdiepen. Maar ik begrijp dus dat het niet gaat werken met Media CenterKan ik beter Transcode360 blijven gebruiken.
Dit vind ik best wel ziek, je speelt een spelletje en EA krijg meteen je email adres en zulksquote:customerservice@ea.com 1 dec, 2007 EA Game Registration for The Simpsons(TM).
eerste reactie bij het artikel:quote:Op woensdag 5 december 2007 10:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was vast al voorbij gekomen, maar okay.
http://www.product-review(...)-shows-it-in-action/
Fake of echt?
h4xquote:Op woensdag 5 december 2007 10:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was vast al voorbij gekomen, maar okay.
http://www.product-review(...)-shows-it-in-action/
Fake of echt?
vanavond kan ik wel een potje Carcasonne spelen.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:31 schreef AQuila360 het volgende:
Zijn er liefhebbers voor een potje Carcasonne of Agis wing vanmiddag?
Vanavond heb ik de goedheiligman op bezoekquote:Op woensdag 5 december 2007 13:39 schreef mech het volgende:
[..]
vanavond kan ik wel een potje Carcasonne spelen.
Me gamertag is guyverj.
Door de update duurt het wel lang voor hij klaar is met laden als je inlogt op live
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vanavond heb ik de goedheiligman op bezoek![]()
En die brengt CoD4 mee dus vanavond wordt nix
Ik heb je wel vast even toegevoegdquote:
quote:Square Enix: Sony needs to define PS3
CEO says Microsoft is the only platform holder to market its machine a proper games console
Yoichi Wada, the CEO of Japanese games giant Square Enix, has claimed that Microsoft is the only current platform holder who remains dedicated to selling in the games market, that the Wii is being bought as a toy and that Sony is unsure about what its machine really is.
In an interview with CNet translated by Kotaku, Yoichi states: “The Wii is the antithesis of the Xbox 360.
360 is strictly for hardcore gamers. The attachment rate for the Xbox 360 is much higher than for the Wii.
“People who buy the 360 really like games. I think the current trend is that most people aren't buying the Wii as a game machine, but as a toy.
“It seems that Sony isn't sure what it wants to do. Is it making high-end electronics or a game console for gamers? I want them to clearly define their console.”
Er wordt veel te veel gekeken naar aantallen verkochte console's vind ik. Gekochte spellen per console is net zo belangrijk en daar zit de 360 goedquote:
Ook anti PS3quote:De keus om de PS3-versie uit te besteden lag waarschijnlijk bij Valve-directeur Gabe Newell. De directeur heeft al meerdere keren duidelijk gemaakt dat hij geen fan is van de PS3. In januari noemde hij de machine een 'totale mislukking' en vergeleek de hardware met die van de Sega Saturn. Toch zegt hij dat de PS3-variant niet teleur zal stellen. Wel is hij van mening dat het meer moeite kost om dezelfde kwaliteit te behalen op de PS3 dan op de 360- en pc-versies.
ja daar wordt aangewerkt dat was al een aantal maanden bekend , zijn ook scans van verschenenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:05 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb iets gehoord over dragonball z online, is iemand hier bekend mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |