Die heb ik al maanden in de preorderquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:03 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een potentiele hype-game voor 2008! Burnout Paradise![]()
[ afbeelding ]
Werkte streamen met Vista Media Center nu ook?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
wiejjjj
net een paar afleveringen macgyver op een dvd+rw gezet..
en werkt ook nog eens
sweetttttttttttttttttttt.
goh, dat is raar bij mij werkt dat probleemloosquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:43 schreef existenz het volgende:
Cannot play videoGeen streaming xvid support dus.
Hmm die update heb ik niet gehad. Ook maar eens een dvdtje fikenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
goh, dat is raar bij mij werkt dat probleemloos![]()
al was het wel zo dat ie na de grote update nog een kleine update deed uitvoeren voor het afspelen van onbeveiligde meuk en mp4
Vista Ultimatequote:
Klonk lukte het en ik probeer het straks zodra ik terug ben, met de tips van Klonk om eerst ff usb/dvd er in te doen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:24 schreef wc-eend het volgende:
Kan je nu wel avi streamen of niet?
WMV was al mogelijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga zometeen proberen een Heroes WMV HD aflevering te streamen naar de 360? Dat moet ook via Windows Media Center kunnen toch?
De update is trouwens niet echt goed uitgevallen voor WMC... net liep heel de 360 vast in WMC.
Die van mij liep ook vast toen ik een bestand selecteerde om te kijken.. .avi en groter dan 700mbquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
GVD m'n Xbox 360 is nu al 2x vastgelopen in WMC
als je braaf alles doet wat er staat kun je zelfs divx streamenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Klonk lukte het en ik probeer het straks zodra ik terug ben, met de tips van Klonk om eerst ff usb/dvd er in te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |