waarom zouden ze dat doen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Gamerscore-management zit er zeker nog steeds niet in?
waarom media center? (volgens mij werkt dat ook niet)quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:59 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik start Media Center op om Scrubs via mn laptop te streamen, maar hij is al 2 x vast gelopen
Wat stel je je precies voor bij gamerscore management dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Gamerscore-management zit er zeker nog steeds niet in?
Ik heb een paar games met 1 of 2 achievements die mijn lijst vervuilen. Die wil ik eigenlijk deleten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:58 schreef kepler het volgende:
waarom zouden ze dat doen?(behalve die demo's wissen)
Hele dvd's vol met divxjes moeten zelfs werken volgens die log.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
dus met andere woorden.
als ik een film op cd zet, moet ik hem kunnen kijken nu @ me xbox360?
Freenas werkt ook geweldig hoorquote:zou beter zijn als streamen
Carcassonne!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:55 schreef AQuila360 het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
Maar echt! Tering wat is Carconasse of hoe het ook heet vet
Lol dat vroeg ik me al afquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Carcassonne!
[ afbeelding ]
Mwoa, in het echt kan het leuker zijn, maar daar is het tellen van de punten weer kut.
Het wordt echt erg met alle uitbreidingen er bij, want dan krijg je ook weer andere soorten puntentellingen. We hebben er tijdens de spellenweekenden regelmatig ruzie over.quote:
Catan is echt alleen real life vele malen leuker. Een save-and-resume mogelijkheid voor de xbla game zou niet verkeerd zijn.quote:Maar ik heb Catan ook op xbla maar dit is echt veel mooier
Het bevat een hoop functies die eigenlijk allang in de 360 hadden moeten zitten (Divx). Ben ook blij dat de guide sneller is geworden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:00 schreef Leonos het volgende:
Update vind ik niet echt bijzonder eigenlijk
Catan vond ik echt raar stomme spelregels enzo vind dat veel diepgaander? of lijkt zo tenminste.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:05 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Het wordt echt erg met alle uitbreidingen er bij, want dan krijg je ook weer andere soorten puntentellingen. We hebben er tijdens de spellenweekenden regelmatig ruzie over.
[..]
Catan is echt alleen real life vele malen leuker. Een save-and-resume mogelijkheid voor de xbla game zou niet verkeerd zijn.
Liggen het aantal tiles per beurt wel vast? Of kan je dan ook instellen want vind dat die potjes wel snel over zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Carcassonne!
[ afbeelding ]
Mwoa, in het echt kan het leuker zijn, maar daar is het tellen van de punten weer kut.
Handig voor de mensen wiens vriendin een 360 heeftquote:Nudges from messenger now translated into rumble notifications on controller during game/movie playback
heb hem wel gedownload maar volgensmij nooit gespeeld , waar gaat het over ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Catan vond ik echt raar stomme spelregels enzo vind dat veel diepgaander? of lijkt zo tenminste.
En catan is klote met die bouwstoffen dat je er niet aan kan komen en de comp wel enz.
DJ jij doet ook mee met carconasse een keer
ja, zo werkt dat natuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb een paar games met 1 of 2 achievements die mijn lijst vervuilen. Die wil ik eigenlijk deleten.
Echt een leuk spel maar je moet wel ff de tutorial doorlopen want het is anders best lastig als je het niet kent. Maar het is een soort Catan ofzo maar dan leuker vind ik. Ga ff een keertje kijken dan kunnen we die een keer spelen met aantal manquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb hem wel gedownload maar volgensmij nooit gespeeld , waar gaat het over ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |