Dan heb ik nog vlakbij jou gestaan denk ik, toevallig 3 gasten met roze koffiezetapparaat shirts gezien?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:11 schreef Leonos het volgende:
Ik vond de Reverend geweldig. Heb nog als enige met een paar andere staan springen daarbij ergens in het midden, beetje rechts
Arctic Monkeys was gewoon weer goed zoals altijd. Een vriendin was flauw gevallen maar was na 10 minuten weer terug voorin
Al met al, leuk avondje
View From the Afternoon was deel van de toegiftquote:Vooral bij The View From The Afternoon en Brianstorm is de vloer van de HMH een grote deinende massa. De toegift is het zwakste gedeelte van het optreden.
Heb wel koffie shirts gezien maarr weet niet meer waar dat was.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan heb ik nog vlakbij jou gestaan denk ik, toevallig 3 gasten met roze koffiezetapparaat shirts gezien?
Ik kwam bij Reverend nog in een pit terecht voor even, was wel lachen.
Inderdaad. Alhoewel ik zijn vage onverstaanbare gebrabbel wel komisch vind.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:50 schreef Leonos het volgende:
Lekker belangrijk wat ze ook zeggen. Ik kom daar voor de muziek niet om hele verhalen aan te horen van Alex.
Was jij daar een van? Die t-shirts vond ik echt vet. Douwe Egberts erop enzo?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan heb ik nog vlakbij jou gestaan denk ik, toevallig 3 gasten met roze koffiezetapparaat shirts gezien?
Ja daar was ik er 1 van.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:02 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Was jij daar een van? Die t-shirts vond ik echt vet. Douwe Egberts erop enzo?![]()
Vond het concert echt geweldig, heb 2x gecrowdsurfd tijdens Still Take You Home en Do Me A Favour.Tijdens Still Take You Home vrij dichtbij het podium en kwam ik langs Alex en Nick. Voor de rest een beetje rondom de pit en soms erin. Ik vond het publiek ook leuk, en wat zei Alex aan het begin over iets waarvoor hij het woord niet wist? Een of andere vage beschrijving terwijl hij voor naar het publiek wees.
In dat filmpje zit hij dus te mompelen over..? Naja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:15 schreef Xrenity het volgende:
Matt deed ook nog even wat Queens of the Stone Age trouwens
http://youtube.com/watch?v=_WYkhCHY94s
hierzo hoor je dat.
Volgens mij heb ik jou wel gezien/opgemerktquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:11 schreef Leonos het volgende:
Ik vond de Reverend geweldig. Heb nog als enige met een paar andere staan springen daarbij ergens in het midden, beetje rechts
Arctic Monkeys was gewoon weer goed zoals altijd. Een vriendin was flauw gevallen maar was na 10 minuten weer terug voorin
Al met al, leuk avondje
Over die gasten met vlaggetjes die bier tappen dus. Hij kan altijd zo goed uit zijn woorden komen hè, "are them flag-things-like people with beer, little somethings".quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:18 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
In dat filmpje zit hij dus te mompelen over..? Naja.
Ik was ook aardig vervelend voglens mijquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou wel gezien/opgemerkt. Ik vond Reverend best tegenvallen eigenlijk. En die danspasjes sloegen nergens op
.
Was tenminste gewoon het goede tempo. Op de Pinkpop filmpjes ging alles op 1,4x ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:51 schreef JeroenV het volgende:
In het filmpje lijkt het al alsof de nummers idd langszamer gespeeld werden dan eerst.
De setlist zag er wel goed uit btw
Over die danspasjes, het leek wel alsof hij Rocky aan het imiteren was.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou wel gezien/opgemerkt. Ik vond Reverend best tegenvallen eigenlijk. En die danspasjes sloegen nergens op
.
Idd. En die vrouw achter het keyboard ofzo was ook niet helemaal goed bij d'r hoofdquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:58 schreef Haunter het volgende:
[..]
Over die danspasjes, het leek wel alsof hij Rocky aan het imiteren was.
Heavyweight Champion of the World hè!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:58 schreef Haunter het volgende:
[..]
Over die danspasjes, het leek wel alsof hij Rocky aan het imiteren was.
Wel geweldig, maar het zou grappiger geweest zijn als ze ze helemaal niet hadden laten bewegenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:52 schreef Leonos het volgende:
http://youtube.com/watch?v=6w0OXxjZZkA&feature=related
Ik moest lachen
En ramen kunnen ook maar op één manier open (Open Your Window).quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heavyweight Champion of the World hè!
Die was ik nog vergetenquote:
Oooh zo, ik kwam niet verder dan 'them flag-things'.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Over die gasten met vlaggetjes die bier tappen dus. Hij kan altijd zo goed uit zijn woorden komen hè, "are them flag-things-like people with beer, little somethings".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |