Over die gasten met vlaggetjes die bier tappen dus. Hij kan altijd zo goed uit zijn woorden komen hè, "are them flag-things-like people with beer, little somethings".quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:18 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
In dat filmpje zit hij dus te mompelen over..? Naja.
Ik was ook aardig vervelend voglens mijquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou wel gezien/opgemerkt. Ik vond Reverend best tegenvallen eigenlijk. En die danspasjes sloegen nergens op
.
Was tenminste gewoon het goede tempo. Op de Pinkpop filmpjes ging alles op 1,4x ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:51 schreef JeroenV het volgende:
In het filmpje lijkt het al alsof de nummers idd langszamer gespeeld werden dan eerst.
De setlist zag er wel goed uit btw
Over die danspasjes, het leek wel alsof hij Rocky aan het imiteren was.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou wel gezien/opgemerkt. Ik vond Reverend best tegenvallen eigenlijk. En die danspasjes sloegen nergens op
.
Idd. En die vrouw achter het keyboard ofzo was ook niet helemaal goed bij d'r hoofdquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:58 schreef Haunter het volgende:
[..]
Over die danspasjes, het leek wel alsof hij Rocky aan het imiteren was.
Heavyweight Champion of the World hè!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:58 schreef Haunter het volgende:
[..]
Over die danspasjes, het leek wel alsof hij Rocky aan het imiteren was.
Wel geweldig, maar het zou grappiger geweest zijn als ze ze helemaal niet hadden laten bewegenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:52 schreef Leonos het volgende:
http://youtube.com/watch?v=6w0OXxjZZkA&feature=related
Ik moest lachen
En ramen kunnen ook maar op één manier open (Open Your Window).quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heavyweight Champion of the World hè!
Die was ik nog vergetenquote:
Oooh zo, ik kwam niet verder dan 'them flag-things'.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Over die gasten met vlaggetjes die bier tappen dus. Hij kan altijd zo goed uit zijn woorden komen hè, "are them flag-things-like people with beer, little somethings".
Daar hebben ze tijdens London Calling ook al gestaan. En ze stonden natuurlijk in de India op Lowlands.quote:
Volgens mij niet, zal wel het volgende album worden. En volgens mij heet ie Put me in a Terror Pocket als je de setlist mag geloven. Bite Mark in a Terror Pocket was de oude naam ofzo.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:18 schreef SnowCockroach het volgende:
Bite Mark In A Terror Pocket, is daar al een studioversie van? Die vind ik zo goed, maar heb er alleen maar een live-versie van.
Nop.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:18 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Bite Mark In A Terror Pocket, is daar al een studioversie van? Die vind ik zo goed, maar heb er alleen maar een live-versie van.
Ohquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:45 schreef TC03 het volgende:
"The Frame To Relevance" zei hij, wat dus gewoon Da Frame 2R(elevance) is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |