Dan is Teddy Picker ook geen clipquote:Op woensdag 5 december 2007 18:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ok maar geen speciaal opgenomen clip danIs toch een optreden bij Jools Holland ofzo? Damn lang geleden dat ik dat voor het eerst zag, december 2005
Wat is er veel gebeurd in die 2 jaar
Ik wist niet dat het speciaal als clip was opgenomen, ik dacht dat ze gewoon een optreden gepakt hebben en die als clip hebben gebruikt. Teddy Picker is anders omdat het wel speciale opnames zijn, maar ook die clip is simpeler (om te maken) dan bijv. Brianstormquote:Op woensdag 5 december 2007 19:01 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dan is Teddy Picker ook geen clip. Het eerste optreden bij Jools Holland was iets later. Dé clip
is opgenomen met camera's uit circa 1980.
Tribune misschien een goed idee?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Succes ermee. Voor de moshpit staan is zowaar nog erger dan er midden in staan. Vooraan wordt je alleen maar naar voren gedouwd, geen pretje.
Ik weet echt niet waar ik deze keer moet gaan staanElke keer word ik toch weer alle kanten opgesleept. In de Melkweg was echt het toppunt, ik ben toen binnen 1 nummer van voren naar het midden en beide kanten opgesleept
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha inderdaad, dat dacht ik dus ook. Echt geen een band zou op dat idee komen, maar de AM natuurlijk welquote:Op woensdag 5 december 2007 20:09 schreef MaJo het volgende:
Wat is het trouwens toch een geweldige band dat ze gewoon hun single niet spelen
Ik wil eigenlijk alle nummers niet missen, maarja, als ik alleen maar naar de nummers die niet gespeeld worden ga kijken dan ga ik daar chagrijnig heenquote:Op woensdag 5 december 2007 20:12 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Haha inderdaad, dat dacht ik dus ook. Echt geen een band zou op dat idee komen, maar de AM natuurlijk wel![]()
Ik zou het wel jammer vinden als ze die niet zouden spelen, dat wel. Maar ik wil toch ook Dancing Shoes niet missen..!
Ik wil Mardy Bum eigenlijk wel horen ja, maarja, zoals je zelf al zegt, ieder nummer dat ze wel spelen moet ik maar héél blij mee zijn, en blij zijn dat ik er überhaupt bij ben!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alle nummers niet missen, maarja, als ik alleen maar naar de nummers die niet gespeeld worden ga kijken dan ga ik daar chagrijnig heen![]()
Dus gewoon elk WEL gespeeld nummer als x10 positief zienNog 24 uur te gaan en dan zijn we al aan het springen op Reverend toch?
En iedereen Mardy Bum schreeuwen in het stukje pauze of op het eind?
Ja ik heb het ook, al helemaal in de stemming, vandaag alleen maar AM en Reverend geluisterd, straks nog wat opzetten, gaat morgen ook niet beter worden. Ik sta rond uurtje of 18.00 wel bij de ingang denk ik^^quote:Op woensdag 5 december 2007 20:30 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Ik wil Mardy Bum eigenlijk wel horen ja, maarja, zoals je zelf al zegt, ieder nummer dat ze wel spelen moet ik maar héél blij mee zijn, en blij zijn dat ik er überhaupt bij ben!![]()
En inderdaad, nog maar 24 uur. M'n hyperactiviteit en kriebels beginnen gewoon nu al op te spelen. Dit gaat een lange, slapeloze nacht worden ben ik bang!
Inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2007 20:02 schreef MaJo het volgende:
Geen I bet in BarcelonaDat zou ik wel jammer vinden. Maar inderdaad hoe meer b-kantjes hoe beter, heb ze toch al 4x gezien
![]()
Met Choo Choo krijgen we de zaal ook niet mee denk ik, met Mardy Bum moet dat wel lukken aangezien iedereen dat een geweldig nummer vindt.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:34 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wil 'Despair', 'No Buses', 'Only One Who Knows' of 'Too Much To Ask' live horen, goddamnit. Maar daar zullen de feestende concertgangers wel weer niet op zitten te wachten. Gaat vast nooit gebeuren.
De laatste 3 zijn alleen akoestisch voor de radio ten gehore gebracht. Geweldige versies, btw. 'Despair' is één keer live gespeeld, in de eerste Amerikaanse tour. Andy's versterker was ontploft en Alex moest snel een akoestisch nummer spelen.
Voor de rest: Helemaal met AMDB eens. Al zal ik niet schreeuwen om 'Choo Choo'. Kan mij een interview herinneren uit eind 2005 waarin ze vertelden dat ze dat niet erg op prijs stellen. "We hebben zo veel nieuwe nummers, waarom dan schreeuwen om dát nummer?" of zoiets. Maar 'Mardy Bum' wil ik ook wel weer eens horen.
Dat met die liedjes die je mee kan blèren ken ik ook ja, maar op de een of andere manier als ik dan bij zo'n concert sta, ken ik ze toch stukken beter als ik vantevoren dacht. En anders gewoon toch lekker meespringen!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:46 schreef Xurk het volgende:
Volgens mij werd "I Bet..." wél gespeeld in Barcelona als je goed naar die spoiler hierboven kijkt, maar heet het in dat lijstje gewoon "Dancefloor"
Er zijn ook nummers waarvan ik héél graag wil dat ze spelen en het lijkt erop dat de meesten daarvan de revue wel gaan passeren, op Mardy Bum en Leave Before The Lights Come On na... ikzelf heb liever dat ze enkel liedjes die ik al ken speel, omdat ik graag nummers meeblér en precies weet wanneer welke stukjes gaan komen, wat ik dus niet heb bij "Sandtrap", "Put Me In A Terror Pocket" en "Nettles" [alleen die laatste ken ik, maar dat is een slechte kwaliteit live-optreden versie].
Maar goed, ik heb fucking veel zin in morgen
Lekker slim van onsquote:Op woensdag 5 december 2007 20:46 schreef Xurk het volgende:
Volgens mij werd "I Bet..." wél gespeeld in Barcelona als je goed naar die spoiler hierboven kijkt, maar heet het in dat lijstje gewoon "Dancefloor"
Nettles is er ook in goede kwaliteit hoorquote:Er zijn ook nummers waarvan ik héél graag wil dat ze spelen en het lijkt erop dat de meesten daarvan de revue wel gaan passeren, op Mardy Bum en Leave Before The Lights Come On na... ikzelf heb liever dat ze enkel liedjes die ik al ken speel, omdat ik graag nummers meeblér en precies weet wanneer welke stukjes gaan komen, wat ik dus niet heb bij "Sandtrap", "Put Me In A Terror Pocket" en "Nettles" [alleen die laatste ken ik, maar dat is een slechte kwaliteit live-optreden versie].
Maar goed, ik heb fucking veel zin in morgen
4 versies van de TP single?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:06 schreef Aisumasen het volgende:
Dat doe je snel! Muziekwinkel om de hoek die nog om 21:00 open is?
*cynische moraalriddertoon uit. Niet iedereen koopt 4 versies, Aisumasen...
Die 1e 3 had ik nog wel zelf kunnen bedenken zie ik nuquote:Op woensdag 5 december 2007 21:09 schreef Aisumasen het volgende:
Oei, don't get me started.
Normale CD-single 7 inch vinyl 10 inch vinyl Promo-single voor de radio-DJ's
[ afbeelding ]
Daarvan weet ik niet of die iets verschillen van de Engelse persing. Denk het niet, was bij Brianstorm en FA ook niet het geval namelijk. Ja, wat leuke Japanse letters op de reclame-stickers. Maar niet bijzonder genoeg om te bestellen ofzoquote:Op woensdag 5 december 2007 21:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat je verschillende cd-singles uit verschillende landen besteld had^^
En in de FA clip zie je clowns, en ze hebben ook weleens opgetreden in 1 of andere show als clownsquote:Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Aisumasen het volgende:
Inderdaad, en die zitten ook in alle voorgaande releases. Erg mooi. Vraag me af of er een verband te vinden is. Voorbeeldje: Bij de LP van FWN staan overal cryptische aanwijzingen naar Jackie Pantomine, met een verhaal over een clown en een circus ofzo. Op de Matador 7 inch staat ook een verwijzing naar Jackie Pantomime.
Als ik in dat huis zou zijn, zou ik wel oppassenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef Aisumasen het volgende:
En wat dacht je van This House Is A Circus.
Only One Who Knows hoeft dan weer niet van mij, dat is het enige nummer dat ik echt helemaal niets vindquote:Op woensdag 5 december 2007 20:34 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wil 'Despair', 'No Buses', 'Only One Who Knows' of 'Too Much To Ask' live horen, goddamnit. Maar daar zullen de feestende concertgangers wel weer niet op zitten te wachten. Gaat vast nooit gebeuren.
De laatste 3 zijn alleen akoestisch voor de radio ten gehore gebracht. Geweldige versies, btw. 'Despair' is één keer live gespeeld, in de eerste Amerikaanse tour. Andy's versterker was ontploft en Alex moest snel een akoestisch nummer spelen.
Voor de rest: Helemaal met AMDB eens. Al zal ik niet schreeuwen om 'Choo Choo'. Kan mij een interview herinneren uit eind 2005 waarin ze vertelden dat ze dat niet erg op prijs stellen. "We hebben zo veel nieuwe nummers, waarom dan schreeuwen om dát nummer?" of zoiets. Maar 'Mardy Bum' wil ik ook wel weer eens horen.
Ah ik ga wel eens langs bij Plato danquote:Op woensdag 5 december 2007 22:12 schreef Aisumasen het volgende:
Die zijn in elke 'betere platenzaak' te bestellen. Concerto in Amsterdam, Plato in Utrecht, Kroese in Arnhem bijvoorbeeld. Maar veel zijn er al 'out of stock' natuurlijk. In dat geval: eBay, maar betaal niet te veel.
Heeft Kroese ook een zaak in Arnhem? Nog nooit gezien eigenlijk, alleen hier in Nijmegen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:12 schreef Aisumasen het volgende:
Die zijn in elke 'betere platenzaak' te bestellen. Concerto in Amsterdam, Plato in Utrecht, Kroese in Arnhem bijvoorbeeld. Maar veel zijn er al 'out of stock' natuurlijk. In dat geval: eBay, maar betaal niet te veel.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:15 schreef AMDB het volgende:
Only Ones Who Know is juist vet! Al is het wel een nummer dat ik vaak skip, maar vind het super relaxt om hem af en toe te luisteren. Er is geen enkel slecht nummer van AM
Die hebben ze in Paradiso gespeeld, joh!quote:Op woensdag 5 december 2007 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..] Riot Van vind ik ook minder, maar het lijkt me wel gaaf om die een keer live te horen eigenlijk[..]
Jazeker! In de Rijnstraat, zo'n beetje naast de McDonalds.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heeft Kroese ook een zaak in Arnhem? Nog nooit gezien eigenlijk, alleen hier in Nijmegen.
Seriouslyquote:Op woensdag 5 december 2007 22:18 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
![]()
Ik vind de akoestische versie nog de mooiste versie, eigenlijk.
[..]
Die hebben ze in Paradiso gespeeld, joh!! Die speelden ze toentertijd in de demo-uitvoering. De veel vettere versie dus
.
Ligt er aan. Een 7" kost 3 euro. Een 10" (zelfs die van Who The Fuck) kost 5 euro. En een normale CD-single 3, 4 of 5 euro.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ik ga wel eens langs bij Plato danWat is een normale prijs voor een single?
Die heb ik nietquote:Op woensdag 5 december 2007 22:18 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
![]()
Ik vind de akoestische versie nog de mooiste versie, eigenlijk.
Eerst maar eens de cd-singles aanschaffen. Hoewel ik toch eens een pickup moet kopen, heb ook al een paar Beatles platen liggenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:22 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ligt er aan. Een 7" kost 3 euro. Een 10" (zelfs die van Who The Fuck) kost 5 euro. En een normale CD-single 3, 4 of 5 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |