abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55062620
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja ok maar geen speciaal opgenomen clip dan Is toch een optreden bij Jools Holland ofzo? Damn lang geleden dat ik dat voor het eerst zag, december 2005 Wat is er veel gebeurd in die 2 jaar
Dan is Teddy Picker ook geen clip . Het eerste optreden bij Jools Holland was iets later. Dé clip is opgenomen met camera's uit circa 1980.
  Moderator woensdag 5 december 2007 @ 19:05:47 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_55062682
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:01 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Dan is Teddy Picker ook geen clip . Het eerste optreden bij Jools Holland was iets later. Dé clip is opgenomen met camera's uit circa 1980.
Ik wist niet dat het speciaal als clip was opgenomen, ik dacht dat ze gewoon een optreden gepakt hebben en die als clip hebben gebruikt. Teddy Picker is anders omdat het wel speciale opnames zijn, maar ook die clip is simpeler (om te maken) dan bijv. Brianstorm
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_55062835
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

Succes ermee. Voor de moshpit staan is zowaar nog erger dan er midden in staan. Vooraan wordt je alleen maar naar voren gedouwd, geen pretje.

Ik weet echt niet waar ik deze keer moet gaan staan Elke keer word ik toch weer alle kanten opgesleept. In de Melkweg was echt het toppunt, ik ben toen binnen 1 nummer van voren naar het midden en beide kanten opgesleept
Tribune misschien een goed idee?
Ik ben te vinden in de moshpit
pi_55062936
Mij vind je niet in de moshpit, stond er per ongeluk in bij Tivoli, ging van links naar rechts en van boven naar onder totdat ik werd opgetild door zo'n gast die zei: "meisje, als ik jou was zou ik wat meer naar achter gaan staan"

uiteindelijk vooraan zijkant beland, \ was én dichtbij én met ruimte !
pi_55063139
'Teddy Picker', gisteren bij het Duitse TV Total. Klik op het derde filmpje.
pi_55063330
Als je de setlisten van de afgelopen 5 optredens bekijkt, zie je dat ze voor 95% hetzelfde zijn. Toch gebeuren er soms rare dingen . Zoals 'Teddy Picker', die werd overgeslagen in Madrid en 'Dancing Shoes' in Barcelona. Het meest benieuwd ben ik morgen naar de live-uitvoeringen van 'Sandtrap', 'Put Me In a Terror Pocket', 'Nettles' en 'DaFrame2R'. De rest van de nummers heb ik al veel te vaak live gezien.

Grapje! Ik ben gewoon benieuwd naar de nieuwe live-nummers.
pi_55063569
Heb je de setlist van Barcelona en Madrid?
Ben wel benieuwd wat ik hier gemist heb
pi_55063600
Zou eigenlijk wel leuk zijn als ze ipv de albumnrs alleen maar b-sides zouden spelen.. incl. choo choo
pi_55063617
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 5 december 2007 @ 20:02:36 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_55063792
Geen I bet in Barcelona Dat zou ik wel jammer vinden. Maar inderdaad hoe meer b-kantjes hoe beter, heb ze toch al 4x gezien
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 5 december 2007 @ 20:02:57 #61
192683 AMDB
Visionair.
pi_55063799
Als ze dancing shoes skippen gaat een vriend van me flippen

En I bet is natuurlijk wel een beetje een must voor mij, teddy picker boeit mij niet zo iig.
  Moderator woensdag 5 december 2007 @ 20:09:27 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_55063911
Wat is het trouwens toch een geweldige band dat ze gewoon hun single niet spelen
pi_55063986
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:09 schreef MaJo het volgende:
Wat is het trouwens toch een geweldige band dat ze gewoon hun single niet spelen
Haha inderdaad, dat dacht ik dus ook. Echt geen een band zou op dat idee komen, maar de AM natuurlijk wel
Ik zou het wel jammer vinden als ze die niet zouden spelen, dat wel. Maar ik wil toch ook Dancing Shoes niet missen..!
  woensdag 5 december 2007 @ 20:14:37 #64
192683 AMDB
Visionair.
pi_55064030
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:12 schreef NevermindMe het volgende:

[..]

Haha inderdaad, dat dacht ik dus ook. Echt geen een band zou op dat idee komen, maar de AM natuurlijk wel
Ik zou het wel jammer vinden als ze die niet zouden spelen, dat wel. Maar ik wil toch ook Dancing Shoes niet missen..!
Ik wil eigenlijk alle nummers niet missen, maarja, als ik alleen maar naar de nummers die niet gespeeld worden ga kijken dan ga ik daar chagrijnig heen

Dus gewoon elk WEL gespeeld nummer als x10 positief zien Nog 24 uur te gaan en dan zijn we al aan het springen op Reverend toch?

En iedereen Mardy Bum schreeuwen in het stukje pauze of op het eind?
pi_55064351
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:14 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk alle nummers niet missen, maarja, als ik alleen maar naar de nummers die niet gespeeld worden ga kijken dan ga ik daar chagrijnig heen

Dus gewoon elk WEL gespeeld nummer als x10 positief zien Nog 24 uur te gaan en dan zijn we al aan het springen op Reverend toch?

En iedereen Mardy Bum schreeuwen in het stukje pauze of op het eind?
Ik wil Mardy Bum eigenlijk wel horen ja, maarja, zoals je zelf al zegt, ieder nummer dat ze wel spelen moet ik maar héél blij mee zijn, en blij zijn dat ik er überhaupt bij ben!

En inderdaad, nog maar 24 uur. M'n hyperactiviteit en kriebels beginnen gewoon nu al op te spelen. Dit gaat een lange, slapeloze nacht worden ben ik bang!
  woensdag 5 december 2007 @ 20:33:50 #66
192683 AMDB
Visionair.
pi_55064425
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:30 schreef NevermindMe het volgende:

[..]

Ik wil Mardy Bum eigenlijk wel horen ja, maarja, zoals je zelf al zegt, ieder nummer dat ze wel spelen moet ik maar héél blij mee zijn, en blij zijn dat ik er überhaupt bij ben!

En inderdaad, nog maar 24 uur. M'n hyperactiviteit en kriebels beginnen gewoon nu al op te spelen. Dit gaat een lange, slapeloze nacht worden ben ik bang!
Ja ik heb het ook, al helemaal in de stemming, vandaag alleen maar AM en Reverend geluisterd, straks nog wat opzetten, gaat morgen ook niet beter worden. Ik sta rond uurtje of 18.00 wel bij de ingang denk ik^^

Maar als we nou afspreken dat iedereen in de pauze EN op het eind mardy bum gaat schreeuwen, als we een paar mensen hebben die dit gewoon inzetten komt de rest van de zaal wel mee
pi_55064444
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:02 schreef MaJo het volgende:
Geen I bet in Barcelona Dat zou ik wel jammer vinden. Maar inderdaad hoe meer b-kantjes hoe beter, heb ze toch al 4x gezien
Inderdaad . Ik wil 'Despair', 'No Buses', 'Only One Who Knows' of 'Too Much To Ask' live horen, goddamnit. Maar daar zullen de feestende concertgangers wel weer niet op zitten te wachten. Gaat vast nooit gebeuren. De laatste 3 zijn alleen akoestisch voor de radio ten gehore gebracht. Geweldige versies, btw. 'Despair' is één keer live gespeeld, in de eerste Amerikaanse tour. Andy's versterker was ontploft en Alex moest snel een akoestisch nummer spelen.

Voor de rest: Helemaal met AMDB eens. Al zal ik niet schreeuwen om 'Choo Choo'. Kan mij een interview herinneren uit eind 2005 waarin ze vertelden dat ze dat niet erg op prijs stellen. "We hebben zo veel nieuwe nummers, waarom dan schreeuwen om dát nummer?" of zoiets. Maar 'Mardy Bum' wil ik ook wel weer eens horen.
  woensdag 5 december 2007 @ 20:40:49 #68
192683 AMDB
Visionair.
pi_55064582
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:34 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Inderdaad . Ik wil 'Despair', 'No Buses', 'Only One Who Knows' of 'Too Much To Ask' live horen, goddamnit. Maar daar zullen de feestende concertgangers wel weer niet op zitten te wachten. Gaat vast nooit gebeuren. De laatste 3 zijn alleen akoestisch voor de radio ten gehore gebracht. Geweldige versies, btw. 'Despair' is één keer live gespeeld, in de eerste Amerikaanse tour. Andy's versterker was ontploft en Alex moest snel een akoestisch nummer spelen.

Voor de rest: Helemaal met AMDB eens. Al zal ik niet schreeuwen om 'Choo Choo'. Kan mij een interview herinneren uit eind 2005 waarin ze vertelden dat ze dat niet erg op prijs stellen. "We hebben zo veel nieuwe nummers, waarom dan schreeuwen om dát nummer?" of zoiets. Maar 'Mardy Bum' wil ik ook wel weer eens horen.
Met Choo Choo krijgen we de zaal ook niet mee denk ik, met Mardy Bum moet dat wel lukken aangezien iedereen dat een geweldig nummer vindt.

*zet Mardy Bum maar weer aan*

p.s. Ik betrap mezelf erop dat ik dit topic om de minuut refresh
pi_55064650
Goh, dat herken ik ook, alleen telt bij mij dan om het kwartier, omdat ik ondertussen ook nog tv aan het kijken ben

Ben benieuwd of we dan morgen Mardy Bum gaan horen, hoop het wel dan!
En als het goed is staan wij ook zo rond een uurtje of 6 voor de deur bij de HMH, want we gaan natuurlijk wel voor een lekker plaatsje!
  woensdag 5 december 2007 @ 20:46:06 #70
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_55064707
Volgens mij werd "I Bet..." wél gespeeld in Barcelona als je goed naar die spoiler hierboven kijkt, maar heet het in dat lijstje gewoon "Dancefloor"

Er zijn ook nummers waarvan ik héél graag wil dat ze spelen en het lijkt erop dat de meesten daarvan de revue wel gaan passeren, op "Mardy Bum" en "Leave Before The Lights Come On" na [al lijkt het me ook vet om eens "Cigarette Smoker Fiona" live te horen]... ikzelf heb liever dat ze enkel liedjes die ik al ken spelen, omdat ik graag nummers meeblér en precies weet wanneer welke stukjes gaan komen, wat ik dus niet heb bij "Sandtrap", "Put Me In A Terror Pocket" en "Nettles" [alleen die laatste ken ik, maar dat is een slechte kwaliteit live-optreden versie].

Maar goed, ik heb fucking veel zin in morgen
pi_55064799
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:46 schreef Xurk het volgende:
Volgens mij werd "I Bet..." wél gespeeld in Barcelona als je goed naar die spoiler hierboven kijkt, maar heet het in dat lijstje gewoon "Dancefloor"

Er zijn ook nummers waarvan ik héél graag wil dat ze spelen en het lijkt erop dat de meesten daarvan de revue wel gaan passeren, op Mardy Bum en Leave Before The Lights Come On na... ikzelf heb liever dat ze enkel liedjes die ik al ken speel, omdat ik graag nummers meeblér en precies weet wanneer welke stukjes gaan komen, wat ik dus niet heb bij "Sandtrap", "Put Me In A Terror Pocket" en "Nettles" [alleen die laatste ken ik, maar dat is een slechte kwaliteit live-optreden versie].

Dat met die liedjes die je mee kan blèren ken ik ook ja, maar op de een of andere manier als ik dan bij zo'n concert sta, ken ik ze toch stukken beter als ik vantevoren dacht. En anders gewoon toch lekker meespringen!

En ik heb er ook veeeeel zin in! Pak de trein van kwart over 4, dus dan kan de hyperactiviteit helemaal beginnen, en vast liedjes mee gaan zingen en schijt hebben aan de rest van de trein!
  woensdag 5 december 2007 @ 20:49:23 #72
192683 AMDB
Visionair.
pi_55064811
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:46 schreef Xurk het volgende:
Lekker slim van ons
quote:
Er zijn ook nummers waarvan ik héél graag wil dat ze spelen en het lijkt erop dat de meesten daarvan de revue wel gaan passeren, op Mardy Bum en Leave Before The Lights Come On na... ikzelf heb liever dat ze enkel liedjes die ik al ken speel, omdat ik graag nummers meeblér en precies weet wanneer welke stukjes gaan komen, wat ik dus niet heb bij "Sandtrap", "Put Me In A Terror Pocket" en "Nettles" [alleen die laatste ken ik, maar dat is een slechte kwaliteit live-optreden versie].

Nettles is er ook in goede kwaliteit hoor
pi_55064853
Klopt wat Xurk zegt, I Bet werd wél gespeeld. Ik moet zeggen dat ik dat foutje ook bijna maakte toen ik die post aan het typen was. Alsnog klopt het dat de ene dag Teddy Picker niet gespeeld werd, de andere dag Dancing Shoes.

Sandtrap: Perfecte kwaliteit live-uitvoering beschikbaar (geweldige intro)
Nettles: Staat in studio-versie op Teddy Picker-single (tof nummer)
Put Me In A Terror Pocket: Crappy YouTube-kwaliteit (beste nummer van de 3)
  woensdag 5 december 2007 @ 21:00:27 #74
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_55065077
Nou, dan moet ik maar naar de eerste twee op zoek vanavond, kijken of ik ze nog een beetje in mijn hoofd krijg voor morgenavond Die laatste heb ik via de link in dit topic gisteren op YouTube gekeken, maar vind dat zo kut kijken, van die digicam[?] opnames...
pi_55065093

[ Bericht 100% gewijzigd door belsen op 06-12-2007 00:10:58 (Warez quest) ]
  woensdag 5 december 2007 @ 21:03:34 #76
192683 AMDB
Visionair.
pi_55065160

[ Bericht 100% gewijzigd door belsen op 06-12-2007 00:11:38 (Warez quest) ]
  woensdag 5 december 2007 @ 21:04:08 #77
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_55065176
w00t ik heb de Teddy Picker single! Drie nieuwe liedjes [naja twee eigenlijk, want Nettles kende ik al in de live-uitvoering]
pi_55065233
Dat doe je snel! Muziekwinkel om de hoek die nog om 21:00 open is?

*cynische moraalriddertoon uit. Niet iedereen koopt 4 versies, Aisumasen...
  woensdag 5 december 2007 @ 21:08:09 #79
192683 AMDB
Visionair.
pi_55065270
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:06 schreef Aisumasen het volgende:
Dat doe je snel! Muziekwinkel om de hoek die nog om 21:00 open is?

*cynische moraalriddertoon uit. Niet iedereen koopt 4 versies, Aisumasen...
4 versies van de TP single?

Welke heb je allemaal dan? En wat voor 'n verschil zit er in qua hoesje enzo?
pi_55065312
Oei, don't get me started .

• Normale CD-single
  • 7 inch vinyl
  • 10 inch vinyl
  • Promo-single voor de radio-DJ's

•   woensdag 5 december 2007 @ 21:11:44 #81
    192683 AMDB
    Visionair.
    pi_55065368
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 21:09 schreef Aisumasen het volgende:
    Oei, don't get me started .

• Normale CD-single
  • 7 inch vinyl
  • 10 inch vinyl
  • Promo-single voor de radio-DJ's

[ afbeelding ]
  • Die 1e 3 had ik nog wel zelf kunnen bedenken zie ik nu
    Dacht eigenlijk dat je verschillende cd-singles uit verschillende landen besteld had^^

Maar radio single is wel tof
    pi_55065489
    Klik voor een vergroting.

Normale CD-single:

7 inch:

10 inch:
    De ene kant van de binnenhoes is volledig wit (Death Ramps-stijl), de andere kant heeft dezelfde foto van de AM als op de CD-versie. Hier dus alleen de achterkant gescand, met de andere labels van de LP.

De promo-single (niet de moeite waard om te scannen) heeft géén lila letters, maar witte letters. Saillant detail.
    pi_55065645
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 21:11 schreef AMDB het volgende:

[..]

Dacht eigenlijk dat je verschillende cd-singles uit verschillende landen besteld had^^
    Daarvan weet ik niet of die iets verschillen van de Engelse persing. Denk het niet, was bij Brianstorm en FA ook niet het geval namelijk. Ja, wat leuke Japanse letters op de reclame-stickers. Maar niet bijzonder genoeg om te bestellen ofzo . Wat bij bijvoorbeeld When The Sun Goes Down wel het geval is. Wie kan dat boekje met de teksten in het Engels én het Japans nu missen?
      woensdag 5 december 2007 @ 21:22:38 #84
    192683 AMDB
    Visionair.
    pi_55065684
    Die achterkant is idd geweldig, dat nummer zo doorgekrast, kleine details die eigenlijk alleen de up-to-date fans begrijpen
    pi_55065833
    Inderdaad, en die zitten ook in alle voorgaande releases. Erg mooi. Vraag me af of er een verband te vinden is. Voorbeeldje: Bij de LP van FWN staan overal cryptische aanwijzingen naar Jackie Pantomine, met een verhaal over een clown en een circus ofzo. Op de Matador 7 inch staat ook een verwijzing naar Jackie Pantomime.
      woensdag 5 december 2007 @ 21:32:25 #86
    192683 AMDB
    Visionair.
    pi_55065878
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Aisumasen het volgende:
    Inderdaad, en die zitten ook in alle voorgaande releases. Erg mooi. Vraag me af of er een verband te vinden is. Voorbeeldje: Bij de LP van FWN staan overal cryptische aanwijzingen naar Jackie Pantomine, met een verhaal over een clown en een circus ofzo. Op de Matador 7 inch staat ook een verwijzing naar Jackie Pantomime.
    En in de FA clip zie je clowns, en ze hebben ook weleens opgetreden in 1 of andere show als clowns
    pi_55065903
    En wat dacht je van This House Is A Circus .
      woensdag 5 december 2007 @ 21:36:39 #88
    192683 AMDB
    Visionair.
    pi_55066022
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef Aisumasen het volgende:
    En wat dacht je van This House Is A Circus .
    Als ik in dat huis zou zijn, zou ik wel oppassen

Dan nog jammer dat er geen 'C is for Cirus/Clown' is
      Moderator woensdag 5 december 2007 @ 22:09:08 #89
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_55066915
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 20:34 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Only One Who Knows hoeft dan weer niet van mij, dat is het enige nummer dat ik echt helemaal niets vind Riot Van vind ik ook minder, maar het lijkt me wel gaaf om die een keer live te horen eigenlijk En sowieso hoe minder ze van de eerste cd spelen, maakt me niet veel uit van bij 3 optredens waar ik heen ging was alleen die eerste cd en de EP uit. Dus hoe meer FWN + b-kantjes hoe beter Ik ga maar eens weer luisteren

Oh en wat die singles betreft: waar kun je dat kopen? Denk dat ik ook maar eens een verzameling van singletjes ga aanmaken
    pi_55066999
    Die zijn in elke 'betere platenzaak' te bestellen. Concerto in Amsterdam, Plato in Utrecht, Kroese in Arnhem bijvoorbeeld. Maar veel zijn er al 'out of stock' natuurlijk. In dat geval: eBay, maar betaal niet te veel.
      Moderator woensdag 5 december 2007 @ 22:14:10 #91
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_55067038
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 22:12 schreef Aisumasen het volgende:
    Die zijn in elke 'betere platenzaak' te bestellen. Concerto in Amsterdam, Plato in Utrecht, Kroese in Arnhem bijvoorbeeld. Maar veel zijn er al 'out of stock' natuurlijk. In dat geval: eBay, maar betaal niet te veel.
    Ah ik ga wel eens langs bij Plato dan Wat is een normale prijs voor een single?
      woensdag 5 december 2007 @ 22:15:06 #92
    192683 AMDB
    Visionair.
    pi_55067061
    Only Ones Who Know is juist vet! Al is het wel een nummer dat ik vaak skip, maar vind het super relaxt om hem af en toe te luisteren. Er is geen enkel slecht nummer van AM
      woensdag 5 december 2007 @ 22:18:23 #93
    192683 AMDB
    Visionair.
    pi_55067141
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 22:12 schreef Aisumasen het volgende:
    Heeft Kroese ook een zaak in Arnhem? Nog nooit gezien eigenlijk, alleen hier in Nijmegen.
    pi_55067152
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 22:15 schreef AMDB het volgende:
    Only Ones Who Know is juist vet! Al is het wel een nummer dat ik vaak skip, maar vind het super relaxt om hem af en toe te luisteren. Er is geen enkel slecht nummer van AM

Ik vind de akoestische versie nog de mooiste versie, eigenlijk.
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 22:09 schreef MaJo het volgende:
    [..] Riot Van vind ik ook minder, maar het lijkt me wel gaaf om die een keer live te horen eigenlijk [..]
    Die hebben ze in Paradiso gespeeld, joh! ! Die speelden ze toentertijd in de demo-uitvoering. De veel vettere versie dus .
    pi_55067181
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 22:18 schreef AMDB het volgende:

[..]

Heeft Kroese ook een zaak in Arnhem? Nog nooit gezien eigenlijk, alleen hier in Nijmegen.
    Jazeker! In de Rijnstraat, zo'n beetje naast de McDonalds.
      Moderator woensdag 5 december 2007 @ 22:21:34 #96
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_55067227
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 22:18 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

[..]

Die hebben ze in Paradiso gespeeld, joh! ! Die speelden ze toentertijd in de demo-uitvoering. De veel vettere versie dus .
    Seriously Ik zat al wel te twijfelen maar wist het niet meer zeker
    pi_55067243
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 22:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah ik ga wel eens langs bij Plato dan Wat is een normale prijs voor een single?
    Ligt er aan. Een 7" kost 3 euro. Een 10" (zelfs die van Who The Fuck) kost 5 euro. En een normale CD-single 3, 4 of 5 euro.
      woensdag 5 december 2007 @ 22:24:58 #98
    192683 AMDB
    Visionair.
    pi_55067343
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 22:18 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Die heb ik niet

Maar ik denk dat ik het wel met je eens ben, van de rustigere nummers zijn de akoestische versies meestal wel beter ja, net zoals die van Riot Van<3

Demo van The Bad Thing is ook
    pi_55067432
    De vraag is vooral, waar kan je die singles kopen zonder credit card?
      Moderator woensdag 5 december 2007 @ 22:30:05 #100
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_55067445
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 22:22 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ligt er aan. Een 7&quot; kost 3 euro. Een 10&quot; (zelfs die van Who The Fuck) kost 5 euro. En een normale CD-single 3, 4 of 5 euro.
    Eerst maar eens de cd-singles aanschaffen. Hoewel ik toch eens een pickup moet kopen, heb ook al een paar Beatles platen liggen Alleen ben ik dan bang dat er weer een nieuwe verslaving aandient
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')