Ik vind het jammer dat de videoclip van The View From The Afternoon niet meer aandacht gekregen heeft, ik vind het de vetste clip van AM tot nu toe en het blijft ook één van mijn favo-AM nummersquote:Op woensdag 5 december 2007 00:54 schreef Aisumasen het volgende:
The View From The Afternoon had een videoclip, maar was alleen een promotie-single. Een beetje hetzelfde verhaal als met Fake Tales. Alleen was Fake Tales dé Amerikaanse promo, en The View een soort aandachtstrekker voor de EP, met bijbehorende videoclip. Fake Tales was gecanceled. I Bet heeft zéker wel een clip. November 2005 all the way!
Vier? Brianstorm, Fluorescent Adolescent en Teddy Picker, welke mis ik?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:07 schreef Aisumasen het volgende:
Nou ja, vier singles van één album is redelijk ongebruikelijk.
2 muntjes, 1 muntje kost ¤1,- voor een normaal biertje/frisdrank. Groot biertje kost 3 muntjes.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:16 schreef Coastertommm het volgende:
Morgen!
Alleen ik ben nog nooit in de HMH geweest (), is het drinken enzo daar een beetje te betalen of niet?
Ik zeg dus dat ik geen vierde single verwachtquote:Op woensdag 5 december 2007 07:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vier? Brianstorm, Fluorescent Adolescent en Teddy Picker, welke mis ik?
edit: realiseer me net dat ik het ook anders kan lezen, laat maar zitten dus![]()
Nee. En ook niet te zuipen.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:16 schreef Coastertommm het volgende:
Morgen!
Alleen ik ben nog nooit in de HMH geweest (), is het drinken enzo daar een beetje te betalen of niet?
2 euro voor een biertje, krijg je bijna niet goedkoper in Amsterdam.quote:
Na af loop het Grolsch Cinecafe inquote:
Dat klopt. Maar dat hoeft niet te betekenen dat die 2 euro dan gelijk een redelijke prijs is voor een drankje.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 euro voor een biertje, krijg je bijna niet goedkoper in Amsterdam.
Nee, absoluut niet. Ik bedoel ook dat bijvoorbeeld de cola 'niet te zuipen' is. Chemische smaak. Maar hey, we zijn er voor de muziek!quote:Op woensdag 5 december 2007 12:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Na af loop het Grolsch Cinecafe in![]()
Maar echt zuipen doet toch niemand daar, is ook heel niet nodig om los te gaan bij een concert.
Er is wel een clip van I bet maar alleen dat ze live optreden. Of is er een clip die ik niet ken?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:54 schreef Aisumasen het volgende:
The View From The Afternoon had een videoclip, maar was alleen een promotie-single. Een beetje hetzelfde verhaal als met Fake Tales. Alleen was Fake Tales dé Amerikaanse promo, en The View een soort aandachtstrekker voor de EP, met bijbehorende videoclip. Fake Tales was gecanceled. I Bet heeft zéker wel een clip. November 2005 all the way!
Dat is dé clip.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er is wel een clip van I bet maar alleen dat ze live optreden. Of is er een clip die ik niet ken?
Succes ermee. Voor de moshpit staan is zowaar nog erger dan er midden in staan. Vooraan wordt je alleen maar naar voren gedouwd, geen pretje.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:22 schreef AMDB het volgende:
Ik en wat vrienden gaan proberen zover mogelijk vooraan te staan, nog voor de moshpit dus, gaat wel taai worden. Als het ons iets te heftig wordt gewoon iets naar achteren gaan.
Ja ok maar geen speciaal opgenomen clip danquote:
Dan is Teddy Picker ook geen clipquote:Op woensdag 5 december 2007 18:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ok maar geen speciaal opgenomen clip danIs toch een optreden bij Jools Holland ofzo? Damn lang geleden dat ik dat voor het eerst zag, december 2005
Wat is er veel gebeurd in die 2 jaar
Ik wist niet dat het speciaal als clip was opgenomen, ik dacht dat ze gewoon een optreden gepakt hebben en die als clip hebben gebruikt. Teddy Picker is anders omdat het wel speciale opnames zijn, maar ook die clip is simpeler (om te maken) dan bijv. Brianstormquote:Op woensdag 5 december 2007 19:01 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dan is Teddy Picker ook geen clip. Het eerste optreden bij Jools Holland was iets later. Dé clip
is opgenomen met camera's uit circa 1980.
Tribune misschien een goed idee?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Succes ermee. Voor de moshpit staan is zowaar nog erger dan er midden in staan. Vooraan wordt je alleen maar naar voren gedouwd, geen pretje.
Ik weet echt niet waar ik deze keer moet gaan staanElke keer word ik toch weer alle kanten opgesleept. In de Melkweg was echt het toppunt, ik ben toen binnen 1 nummer van voren naar het midden en beide kanten opgesleept
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |