Teddy P. is net uit?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:39 schreef SnowCockroach het volgende:
Was m'n lovely tvp nou verwijderd?![]()
Oh en wordt er eigenlijk nog een single uitgebracht of was dit het voor FWN?
Ja, dus komen er nog meer singles of een nieuw album? Niet dat ik Teddy Picker bagger vind.quote:
Ik vind het jammer dat de videoclip van The View From The Afternoon niet meer aandacht gekregen heeft, ik vind het de vetste clip van AM tot nu toe en het blijft ook één van mijn favo-AM nummersquote:Op woensdag 5 december 2007 00:54 schreef Aisumasen het volgende:
The View From The Afternoon had een videoclip, maar was alleen een promotie-single. Een beetje hetzelfde verhaal als met Fake Tales. Alleen was Fake Tales dé Amerikaanse promo, en The View een soort aandachtstrekker voor de EP, met bijbehorende videoclip. Fake Tales was gecanceled. I Bet heeft zéker wel een clip. November 2005 all the way!
Vier? Brianstorm, Fluorescent Adolescent en Teddy Picker, welke mis ik?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:07 schreef Aisumasen het volgende:
Nou ja, vier singles van één album is redelijk ongebruikelijk.
2 muntjes, 1 muntje kost ¤1,- voor een normaal biertje/frisdrank. Groot biertje kost 3 muntjes.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:16 schreef Coastertommm het volgende:
Morgen!
Alleen ik ben nog nooit in de HMH geweest (), is het drinken enzo daar een beetje te betalen of niet?
Ik zeg dus dat ik geen vierde single verwachtquote:Op woensdag 5 december 2007 07:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vier? Brianstorm, Fluorescent Adolescent en Teddy Picker, welke mis ik?
edit: realiseer me net dat ik het ook anders kan lezen, laat maar zitten dus![]()
Nee. En ook niet te zuipen.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:16 schreef Coastertommm het volgende:
Morgen!
Alleen ik ben nog nooit in de HMH geweest (), is het drinken enzo daar een beetje te betalen of niet?
2 euro voor een biertje, krijg je bijna niet goedkoper in Amsterdam.quote:
Na af loop het Grolsch Cinecafe inquote:
Dat klopt. Maar dat hoeft niet te betekenen dat die 2 euro dan gelijk een redelijke prijs is voor een drankje.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 euro voor een biertje, krijg je bijna niet goedkoper in Amsterdam.
Nee, absoluut niet. Ik bedoel ook dat bijvoorbeeld de cola 'niet te zuipen' is. Chemische smaak. Maar hey, we zijn er voor de muziek!quote:Op woensdag 5 december 2007 12:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Na af loop het Grolsch Cinecafe in![]()
Maar echt zuipen doet toch niemand daar, is ook heel niet nodig om los te gaan bij een concert.
Er is wel een clip van I bet maar alleen dat ze live optreden. Of is er een clip die ik niet ken?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:54 schreef Aisumasen het volgende:
The View From The Afternoon had een videoclip, maar was alleen een promotie-single. Een beetje hetzelfde verhaal als met Fake Tales. Alleen was Fake Tales dé Amerikaanse promo, en The View een soort aandachtstrekker voor de EP, met bijbehorende videoclip. Fake Tales was gecanceled. I Bet heeft zéker wel een clip. November 2005 all the way!
Dat is dé clip.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er is wel een clip van I bet maar alleen dat ze live optreden. Of is er een clip die ik niet ken?
Succes ermee. Voor de moshpit staan is zowaar nog erger dan er midden in staan. Vooraan wordt je alleen maar naar voren gedouwd, geen pretje.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:22 schreef AMDB het volgende:
Ik en wat vrienden gaan proberen zover mogelijk vooraan te staan, nog voor de moshpit dus, gaat wel taai worden. Als het ons iets te heftig wordt gewoon iets naar achteren gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |