abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:25:06 #276
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_55125900
Eindelijk ook even posten!

Reverend and The Makers vond ik live erg leuk, ik ben toen nog niet naar het midden voor het podium gelopen omdat ik mijn krachten wilde sparen voor Arctic Monkeys, maar heb aan de zijkant met wat biertjes me prima vermaakt. Ook ik vond de zanger komisch met zijn dansjes en zijn Rocky-imitaties [dat boksen] steeds Evenals de zangeres / toetseniste, die zo vaag mogelijk deed steeds en een mooie jurk aanhad, en de kale toetsenist die helemaal flipte steeds en maar wat ragde op zijn keyboard!

Ze speelden ook eigenlijk wel erg goed vond ik en speelden veel nummers die ik leuk vind, dus ik denk dat ik ze in februari in Paradiso wel ga zien [er hingen in HMH ook blaadjes met een precieze datum erop]... heb er in ieder geval lang genoeg om over na te denken, raakt toch niet uitverkocht

Arctic Monkeys waren echt teringvet, maar dat spreekt voor zich

Ook ben ik voor het eerst in mijn concertgeschiedenis afgevoerd naar de EHBO [en ik ben al naar heel wat concerten geweest en ook bij bands als Pro-Pain in de pit geweest] omdat ik in de pit wat eigenlijk geen pit was [een paar duizend mensen die tegen elkaar aan staan gedrukt en toch nog springen en beuken, terwijl er een woestijnklimaat heerst en iedere centimeter van je lichaam zeiknat is] na drie kwartier even op adem wilde komen.
Maar bij het stilstaan kreeg ik meteen achter elkaar de schouder van een springend iemand van onder tegen mijn kin kreeg en een elleboog keihard tegen mijn neus; toen zag ik wat sterretjes en was sowieso door de benauwdheid een beetje duizelig, dus ik wilde naar de kant lopen. Ineens zag ik gewoon helemaal niets meer, hoe mijn best ik ook deed, ik zag alleen maar zwart... best kut als je in een "pit" van een paar duizend man staat.

Wonder boven wonder heb ik me naar het dranghek weten te navigeren [ik probeerde eigenlijk naar de zijkant van de zaal te komen] en toen ik daaroverheen ging hangen werd ik door de beveiliging er overheen getild - aanvankelijk dacht ik als blinde dat andere concertgangers me wilden laten crowdsurfen, wat ik niet zo zag zitten - waarna ik naar de EHBO backstage werd gebracht en mijn zicht langzaam terug kwam.
Daarna nog wel een nummer - When The Sun Goes Down - backstage afgekeken [vet] alvorens weer de pit in te gaan

Wat ook wel grappig was, was dat bij de toegift een gast naast me heel de tijd schreeuwde: "Nu gaan ze Mardy Bum doen! Mardy Bum!" en ik steeds zei: "Neuh... ze gaan nu achtereenvolgens Nettles, The View From The Afternoon en If You Were There, Beware doen".
Hij geloofde het niet, maar toen Nettles begon keek hij me vet verbaasd aan

[ Bericht 0% gewijzigd door Xurk op 08-12-2007 17:45:32 ]
pi_55126074
Oef!

Vóórdat ik mijn concert-bevindingen ga posten, wil ik even melden dat Alex en Matt vanmiddag op de Beeb te horen waren. En....ze hebben weer een nieuw nummer gespeeld . "The Fire And The Thuds", en ook nog een (niet eerder gespeelde) cover.
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:37:24 #278
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55126112
Moeilijk te lezen verhaaltje Xurk . Doe eens niet zoveel blokhaakjes en zorg ervoor dat je evenveel haakjes opent als afsluit .

En een extra witregel kan geen kwaad.
2000 light years from home
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:59:37 #279
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_55126518
Ik ben echt benieuwd naar de studioversie's van de nieuwe nummers, vooral Sandtrap en Put Me In A Terror Pocket!
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:47:57 #280
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_55127748
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef Merkie het volgende:
Moeilijk te lezen verhaaltje Xurk . Doe eens niet zoveel blokhaakjes en zorg ervoor dat je evenveel haakjes opent als afsluit .

En een extra witregel kan geen kwaad.
Ik heb het hele stuk nagelezen en ik had alle haakjes al netjes afgesloten hoor
Maar ik heb even wat vaker een enter tussen zinnen gezet en af en toe een witregel + één of twee zinnen wat korter gemaakt door in plaats van de zin te verlengen met een komma, deze stop te zetten en een nieuwe zin te beginnen.

Hopelijk is het nu wat leesbaarder! Dat van die vele haakjes is gewoon een tic van mij bij het typen, alles wat ik "under my breath" zou zeggen doe ik altijd daartussen
pi_55128024
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:35 schreef Aisumasen het volgende:
Oef!

Vóórdat ik mijn concert-bevindingen ga posten, wil ik even melden dat Alex en Matt vanmiddag op de Beeb te horen waren. En....ze hebben weer een nieuw nummer gespeeld . "The Fire And The Thuds", en ook nog een (niet eerder gespeelde) cover.
Tof, begint op 3:15
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:04:07 #282
192683 AMDB
Visionair.
pi_55128115
Nieuwe songs zijn tof

The Fire & The Thud is weer een relaxt rustig nummer.
pi_55128175
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:47 schreef Xurk het volgende:

[..]

Ik heb het hele stuk nagelezen en ik had alle haakjes al netjes afgesloten hoor
Maar ik heb even wat vaker een enter tussen zinnen gezet en af en toe een witregel + één of twee zinnen wat korter gemaakt door in plaats van de zin te verlengen met een komma, deze stop te zetten en een nieuwe zin te beginnen.

Hopelijk is het nu wat leesbaarder! Dat van die vele haakjes is gewoon een tic van mij bij het typen, alles wat ik "under my breath" zou zeggen doe ik altijd daartussen
Tof stukje .
Amen.
pi_55128473
Achach ik kwel mezelf met het lezen van dit topic.
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:27:15 #285
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_55128659
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:35 schreef Aisumasen het volgende:
Oef!

gaaf ga het direct ff luisteren
waar haal je het allemaal vandaan he
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
pi_55131226
Ik krijg zo'n zin in eergisteren door dit topic, die youtube-filmpjes maken het alleen maar erger. In gedachten surf ik Alex en Nick weer voorbij. tududu dududuudu well the morning was complete..
Er stond aan het begin wel zo'n irritant klef koppel voor ons met zo'n meisje dat zogenaamd doch irritant zielig zat te doen bij haar vriend. Ga dan op de tribune zitten ofzo.
Let's Rummikub the night away.
  zaterdag 8 december 2007 @ 20:28:34 #287
192683 AMDB
Visionair.
pi_55131653
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:16 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik krijg zo'n zin in eergisteren door dit topic, die youtube-filmpjes maken het alleen maar erger. In gedachten surf ik Alex en Nick weer voorbij. tududu dududuudu well the morning was complete..
Dat heb ik dus ook, zeker nog geen nieuwe concert-datum bekend?

Vind 'The Lovers' nu trouwens ook erg vet worden, superchill deuntje.
pi_55132169
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:28 schreef AMDB het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook, zeker nog geen nieuwe concert-datum bekend?
Voor AM of wat?
  zaterdag 8 december 2007 @ 21:12:23 #289
192683 AMDB
Visionair.
pi_55132879
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:47 schreef SnowCockroach het volgende:

[..]

Voor AM of wat?
Ja wat anders Maar was niet serieus bedoeld hoor, al hoop ik natuurlijk dat ze snel weer komen.
pi_55134305
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:25 schreef Xurk het volgende:
Eindelijk ook even posten!

Reverend and The Makers vond ik live erg leuk, ik ben toen nog niet naar het midden voor het podium gelopen omdat ik mijn krachten wilde sparen voor Arctic Monkeys, maar heb aan de zijkant met wat biertjes me prima vermaakt. Ook ik vond de zanger komisch met zijn dansjes en zijn Rocky-imitaties [dat boksen] steeds Evenals de zangeres / toetseniste, die zo vaag mogelijk deed steeds en een mooie jurk aanhad, en de kale toetsenist die helemaal flipte steeds en maar wat ragde op zijn keyboard!

Ze speelden ook eigenlijk wel erg goed vond ik en speelden veel nummers die ik leuk vind, dus ik denk dat ik ze in februari in Paradiso wel ga zien [er hingen in HMH ook blaadjes met een precieze datum erop]... heb er in ieder geval lang genoeg om over na te denken, raakt toch niet uitverkocht

Arctic Monkeys waren echt teringvet, maar dat spreekt voor zich

Ook ben ik voor het eerst in mijn concertgeschiedenis afgevoerd naar de EHBO [en ik ben al naar heel wat concerten geweest en ook bij bands als Pro-Pain in de pit geweest] omdat ik in de pit wat eigenlijk geen pit was [een paar duizend mensen die tegen elkaar aan staan gedrukt en toch nog springen en beuken, terwijl er een woestijnklimaat heerst en iedere centimeter van je lichaam zeiknat is] na drie kwartier even op adem wilde komen.
Maar bij het stilstaan kreeg ik meteen achter elkaar de schouder van een springend iemand van onder tegen mijn kin kreeg en een elleboog keihard tegen mijn neus; toen zag ik wat sterretjes en was sowieso door de benauwdheid een beetje duizelig, dus ik wilde naar de kant lopen. Ineens zag ik gewoon helemaal niets meer, hoe mijn best ik ook deed, ik zag alleen maar zwart... best kut als je in een "pit" van een paar duizend man staat.

Wonder boven wonder heb ik me naar het dranghek weten te navigeren [ik probeerde eigenlijk naar de zijkant van de zaal te komen] en toen ik daaroverheen ging hangen werd ik door de beveiliging er overheen getild - aanvankelijk dacht ik als blinde dat andere concertgangers me wilden laten crowdsurfen, wat ik niet zo zag zitten - waarna ik naar de EHBO backstage werd gebracht en mijn zicht langzaam terug kwam.
Daarna nog wel een nummer - When The Sun Goes Down - backstage afgekeken [vet] alvorens weer de pit in te gaan

Wat ook wel grappig was, was dat bij de toegift een gast naast me heel de tijd schreeuwde: "Nu gaan ze Mardy Bum doen! Mardy Bum!" en ik steeds zei: "Neuh... ze gaan nu achtereenvolgens Nettles, The View From The Afternoon en If You Were There, Beware doen".
Hij geloofde het niet, maar toen Nettles begon keek hij me vet verbaasd aan
Dat had ik precies hetzelfde
Alleen andersom. Ik stond heletijd dom liedjes te schreeuwen zoals Mardy bum. Zegt die gast naast me nee, nettles komt nu. En toen die kwam zei ik nog goed geraden ofzo
pi_55135281
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 21:12 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ja wat anders Maar was niet serieus bedoeld hoor, al hoop ik natuurlijk dat ze snel weer komen.
Zal vast pas in het voorjaar weer zijn. Of later. Maar ik dacht misschien een ander concert waarbij te crowdsurfen valt. Laat maar.
  zondag 9 december 2007 @ 02:16:24 #292
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_55139233
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:00 schreef Leonos het volgende:

Dat had ik precies hetzelfde
Alleen andersom. Ik stond heletijd dom liedjes te schreeuwen zoals Mardy bum. Zegt die gast naast me nee, nettles komt nu. En toen die kwam zei ik nog goed geraden ofzo
Probeer je te zeggen dat jij die gast was...? Ik liet het in ieder geval ook nog zien op mijn telefoon [HTC Touch], dit topic liet ik toen zien met de setlist erin... deed die gast dat bij jou ook?
pi_55141214
Nee
pi_55142783
Setlist gisteravond in Londen:
quote:
Sandtrap
This House Is A Circus
Teddy Picker
I Bet You Look Good On The Dancefloor
Dancing Shoes
From The Ritz To The Rubble
Fake Tales Of San Francisco
Balaclava
Old Yellow Bricks
Put Me In A Terror Pocket
When The Sun Goes Down
D Is For Dangerous
A Certain Romance
Fluorescent Adolescent
Da Frame 2R
Plastic Tramp (feat. Miles Kane)
Still Take You Home
Do Me A Favour
Temptation Greets You Like Your Naughty Friend (feat. Dizzee Rascal)
Brianstorm

Nettles
The View From The Afternoon
If You Were There, Beware
  zondag 9 december 2007 @ 12:52:51 #295
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_55142851
Temptation, gaaf!
  zondag 9 december 2007 @ 12:56:47 #296
192683 AMDB
Visionair.
pi_55142937
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:49 schreef Aisumasen het volgende:
Setlist gisteravond in Londen:
[..]
Ik ben zo verdomd jaloers nu Temptation en Plastic Tramps vallen onder mijn favorieten
pi_55143142
Iemand enig idee wanneer de Reverend in Paradiso in de voorverkoop gaat?
  Moderator zondag 9 december 2007 @ 13:20:44 #298
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_55143470
Is het trouwens misschien een idee om voor het volgende topic de practige OP iets in te korten? Het is nu wel een hele waslijst.

Of worden jullie daar heel erg blij van.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  zondag 9 december 2007 @ 13:25:42 #299
192683 AMDB
Visionair.
pi_55143587
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:20 schreef belsen het volgende:
Is het trouwens misschien een idee om voor het volgende topic de practige OP iets in te korten? Het is nu wel een hele waslijst.

Of worden jullie daar heel erg blij van.
Ik word er eerlijk gezegd wel blij van. Makkelijk om een volledige discography incl. covers enzo te hebben, hier staat meer op dan op wikipedia enzo
  Moderator zondag 9 december 2007 @ 13:34:47 #300
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_55143781
Je kunt die discografie natuurlijk ook gewoon meteen in de tweede post gooien, dan is de OP wel wat rustiger.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')