Ja hoor het gebeurde me weer eens, ik fietste net terug naar huis en word strategisch in een hoekje gedreven door de politie (op dit moment was er 1 agente uit de auto gestapt), waarna ze me bombardeerde met vragen als "Weet je dat je geen licht op je fiets hebt" en "Waarom dan niet" enzo.
Ik had daar even geen zin in en antwoordde met een ongeinteresseerde ondertoon "Zal ik even in je bek poepen?" Daar werd ze even stil van dus ik dacht, zwijgen is toestemmen, dus ik liet mijn broek over mijn knietjes vallen en dwong de vrouw op de grond waarna ik mijn darminhoud over haar gezicht leegde. Op dat moment kwam er een andere agente uit de auto gerend en met een drinkbeker van de macdonalds, ik dacht "Ja best normaal, je kan best dorst hebben 's avonds op je patrouilleronde"
Ondanks dat was ik toch behoorlijk geschrokken en maakte aanstalen om weg te rennen, totdat het volgende gebeurde: De agente met de beker deed mijn poep daar in en at het op, ik was volledig verbijsterd met als gevolg dat ik uit schok eigenlijk alleen kon toekijken. Ze kotste het vervolgens uit en de andere at dat op. Op dat moment dacht ik WTF??!?!?!!?!
Al kokhalzend/half kotsend sloop ik stilletjes weg en ontliep mijn boete.
Klacht:
Politieagentes die poep eten