Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen de mens nog over straat kon lopen zonder mes of pepperspray.
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen geile neuksex nog zonder condoom kon.
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen in een kast verstoppen en doktertje spelen met je nichtje nog normaal was
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen patat nog niet door een chinees werd gefrituurd.
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen het vmbo nog de mulo was
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen je nog je buurvrouw kon beffen zonder dat het op youtube kwam
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen marco van basten nog geen bondcoach was
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen muziek niet 100x werd gesampled en over geproduceerd was
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen britney spears niet het nieuws van de dag was
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen een zonnebril niet heel je hoofd bedekte maar alleen je ogen
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen mensen alleen een sjaal om hadden in de winter en niet in de zomer
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen kleine ventjes nog stoer konden doen in je gezicht en niet achter een pc de man speelde
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen anale sex nog normaal was omdat je als maagd het huwlijk in ging
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen je geen reclames op teletext had
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen mensen die crimineel waren werden gestraft ipv gesubsidieerd
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen je niet op een wachtlijst stond voor een huis
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen een uitkering nog een taboe was
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, ...........................
yvonne
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim