Ik wou dat ik in de tijd van Yvonne was geboren, dan was ik nu nog bezig met m'n polsen aan het doorsnijden...quote:Op maandag 3 december 2007 23:38 schreef BrandX het volgende:
hoezo staat dit in ONZ, en niet in R&P?
EMO potentie?quote:Op maandag 3 december 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wou dat ik in de tijd van Yvonne was geboren, dan was ik nu nog bezig met m'n polsen aan het doorsnijden...
Wat een modewoord!quote:
Had je beter met je kloon kunnen postenquote:Op maandag 3 december 2007 23:57 schreef remlof het volgende:
Ik wou dat ik in de tijd van Yvonne was geboren, toen we nog alleen bang voor de russen hoefden te zijn
quote:
En toen we als kleuter al bier leerden drinkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen het bier nog naar bier smaakte
Toen een kind een scheut rum kreeg als die niet wou slapen !quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
En toen we als kleuter al bier leerden drinken
Moet je eens in OUD zeggen, villen ze jequote:Op dinsdag 4 december 2007 00:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Toen een kind een scheut rum kreeg als die niet wou slapen !
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen de verkrachting der Nederlandsche taal nog een doodvonnis betekende.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen er nog echt muziek werdt gemaakt
FA´s die de spellingnazi uithangen op ONZquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen de verkrachting der Nederlandsche taal nog een doodvonnis betekende.
Wintervachtjes FTWquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, omdat schaamhaar toen normaal was
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen men het verschil nog zag tussen een FA en een ER.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
FA´s die de spellingnazi uithangen op ONZ
Sad.
Lekker warm, geen blaasontsteking, geen pukkeltjesquote:
Ja ik zoek er een, stuur je maten maar door per pmquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:37 schreef Killer_Mom het volgende:
zoekt er iemand een nieuwe mod ? wat een slijmbal topic.
the bob ross look tussen de benen wordt helemaal hot in 2008 !quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekker warm, geen blaasontsteking, geen pukkeltjes
Zal ik?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je eens in OUD zeggen, villen ze je
Je kan ook gewoon een termoslip aan doen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekker warm, geen blaasontsteking, geen pukkeltjes
quote:
man die kale zakken zijn mooi zeker?quote:
Nog uit het mijn vriendjes en vriendinnetjes album van yvonnequote:
is dit het nivo vanquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja ik zoek er een, stuur je maten maar door per pm![]()
ps voor je pm'd eerst ff het zand uit je kudtje halen
Ik heb nog wat van jou tegoed!quote:
ja ut zijn zulke stoute kinderen!quote:
quote:
Hey, dat heb ik vaker gehoord van dames van jouw onze leeftijdquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
man die kale zakken zijn mooi zeker?
bah
wat ranzig!
kale zakken, kale leuters...net homooosssss
Dus jij hebt liever allemaal haren in je mond als je bezig bent.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
man die kale zakken zijn mooi zeker?
bah
wat ranzig!
kale zakken, kale leuters...net homooosssss
vroeger in de tijd van yvonne, toen werd nivo als niveau geschrevenquote:
Noem jij een tijd, ik een plek.quote:
Hoezo wie zuigt er aan een zak en heeft de jeugd tegewoordig haar op den eikel ofzo?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever allemaal haren in je mond als je bezig bent.
Ach, dat wendequote:Op dinsdag 4 december 2007 00:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever allemaal haren in je mond als je bezig bent.
ja ik vind dat veel stoerder hoor?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, dat heb ik vaker gehoord van dames van jouw onze leeftijd
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoezo wie zuigt er aan een zak en heeft de jeugd tegewoordig haar op den eikel ofzo?
gratis flosse ondertussen nouquote:
enlighten me,quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anilingus
Het is heul lekker voor de man als je daar met de tong zit anders.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoezo wie zuigt er aan een zak en heeft de jeugd tegewoordig haar op den eikel ofzo?
Wat doe je dan met de haren die je in je mond krijgt?quote:
kom op zeg in die tijd hadden we nog gezondere groenten enzo en geen eens last van haaruitvalquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is heul lekker voor de man als je daar met de tong zit anders.![]()
[..]
Wat doe je dan met de haren die je in je mond krijgt?
Haren nog wel, met een beetje pech kwam er eens één haartje los ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is heul lekker voor de man als je daar met de tong zit anders.![]()
[..]
Wat doe je dan met de haren die je in je mond krijgt?
En daar kon je dan mooi mee flossenquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haren nog wel, met een beetje pech kwam er eens één haartje los ofzo.
Doe mij maar gewoon kaal.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haren nog wel, met een beetje pech kwam er eens één haartje los ofzo.
Het kleurtje, het kleurtje!quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik in de tijd van yvonne was geboren, toen men het verschil nog zag tussen een FA en een ER.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |