I agree with VVquote:
Mooie plaat hoor Schanullekequote:Op zaterdag 22 december 2007 23:57 schreef Schanulleke het volgende:
Dat wordt een goedezette wedstrijd deze maand lijkt het
Voor mij doet #2 van Martijn het meeste.
Dat hele HDR verhaal lukt me nog niet maar gelukkig kan ik ook gewoon een single frame insturen.
Ik heb vanmorgen deze gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik ben er best tevreden mee.
Ja.quote:Op zondag 23 december 2007 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Xilantof, is de foto die ik (wat is het...) twee dagen geleden ingestuurd heb aangekomen?
tis zeker een mooie plaat maar om nu iets niet te gaan inzenden omdat er veel dezelfde winterplaten zijn vind ik ook weer onzinquote:Op zondag 23 december 2007 09:50 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Mooie plaat hoor Schanulleke![]()
Ben alleen bang dat er heel veel dezelfde winter platen zullen zijn.
Mooi zoquote:Op zondag 23 december 2007 12:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja.
Die is gewoon aangekomen.
Nogmaals mensen: Deze maand geen paniek als het wat lang duurt.
hmmm wat vind je van mijn paardje dan?quote:Op zondag 23 december 2007 17:32 schreef ElizabethR het volgende:
Schanul, die laatste is fe-no-me-naal!!!
Martijn, ik vind ze allemaal afschuweljk lelijk, maar dat komt omdat ik het nut niet inzie van een foto met HDR presenteren, omdat het zo gruwelijk tegennatuurlijk is. Pas als het niet opvalt dat het HDR is kan ik er nog wat moois inzien
quote:Op zondag 23 december 2007 17:32 schreef ElizabethR het volgende:
Martijn, ik vind ze allemaal afschuweljk lelijk, maar dat komt omdat ik het nut niet inzie van een foto met HDR presenteren, omdat het zo gruwelijk tegennatuurlijk is. Pas als het niet opvalt dat het HDR is kan ik er nog wat moois inzien
nou dat betwijfel ik toch hoor. Ik denk van welquote:Op zondag 23 december 2007 18:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat ze geen van allen HDR zijn.
Het onnatuurlijk ogende knal groene gras (eigenlijk al die onnatuurlijk ogende knallende kleuren), de zonsondergang die goed belicht is terwijl het landschap ook goed belicht is. De getekende grijze lucht. Het ontbreken van camera informatie in de EXIF. Allemaal nietszeggend als ze opzich zelf zouden staan, maar bij elkaar toch wel een 'smoking gun" die men HDR noemt.quote:Op zondag 23 december 2007 18:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat ze geen van allen HDR zijn.
quote:Op zondag 23 december 2007 19:35 schreef martijn877 het volgende:
Maar ja, mooi of lelijk, dat is uiteraard subjectief.
quote:Ik kan best begrijpen dat je er geen hol aan vindt, juist omdat ze zo over-the-top zijn.
En dat mag dan dus ook gewoonquote:Daarentegen spreekt mij dat juist aan (op zijn tijd)
Als ik uit deze 2 zou moeten kiezen zou ik voor de eerste gaanquote:Op zondag 23 december 2007 20:37 schreef Vliegvrager het volgende:
ik zit toch nog wat te twijfelen...
[1]
[ afbeelding ]
[2]
[ afbeelding ]
Precies, saaie boel als iedereen hetzelfde zou schietenquote:Op zondag 23 december 2007 19:55 schreef ElizabethR het volgende:
En dat mag dan dus ook gewoonAls jij er lol in hebt, gewoon mee doorgaan, want de foto's zijn compositair erg fraai!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |