Blokje om meerquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:55 schreef Puckzzz het volgende:
nee dat niet, maar er staat niet veel boeiends op de foto...een speeltuintje en een woonwijk. alsof je in je voordeur stond en de foto hebt gemaakt.
Ben bang dat het niet zo gaat zijn. Weersvoorspellingen geven aan dat het niet meer gaat vriezen vannacht volgens mij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:57 schreef WRNL het volgende:
Morgen ochtend ofzo als het weer lekker heeft gevroren.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:49 schreef Puckzzz het volgende:
ik ben er opuit getrokken vanochtend:
[ afbeelding ]
Net een sprookjequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:49 schreef Puckzzz het volgende:
@WRNL ik vind ze een beteje snapshotterig (nou niet iedereen weer in de steigers over dat woord he?)
[ afbeelding ]
'snachtsquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:01 schreef WRNL het volgende:
Volgens de NOS vriest het morgennacht weer met -3
En als ik de wekker om 6 uur zetquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
'snachts![]()
Overdag dooit het, van af vandaag licht, daarna 2/3 graden.
Je kan het proberenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:14 schreef WRNL het volgende:
[..]
En als ik de wekker om 6 uur zet. Dan moet het nog te doen volgens mij.
Gelukkig heb ik een prachtige velbon statief. Van 10cm naar 1.30quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan het proberenMaar om 6 uur heb je nog weinig licht dus dat wordt zowiezo statiefwerk dan. En ik was hier om kwart voor 10 in het park en toen hoorde ik het al zachtjes druppelen overal. Inmiddels is hier bijna al het witte al van de bomen af.
Ik ga morgen iig op tijd wakker worden zodat ik nog ff de stad in kan met de camera mocht het toch wit zijn.
Hm, ik heb een aantal mensen gevraagd welke foto ik in moet sturen, heb 4 mensen gevraagd, 4 verschillende antwoordenquote:Op donderdag 20 december 2007 00:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
moeilijk moeilijk weer...
Vandaag gemaakt:
[ afbeelding ]
1. Leusden (dijk, nabij schoolsteegsebosjes)
[ afbeelding ]
2. Leusden (dijk, nabij schoolsteegsebosjes)
[ afbeelding ]
3. Leusden (dijk, nabij schoolsteegsebosjes)
Eerder gemaakt:
[ afbeelding ]
4. Leusden (dijk, nabij schoolsteegsebosjes)
[ afbeelding ]
5. Loutro, Kreta, Griekenland (Afgelopen zomer)
[ afbeelding ]
6. Iznik (200 KM van Istanbul, Turkije, afgelopen herfst)
[ afbeelding ]
7. Iznik (200 KM van Istanbul, Turkije, afgelopen herfst)
Geen idee of ik 1 van deze in moet/ga zenden.. Maar ik heb ze zo in ieder geval even allemaal op een rijtje
Jezus. Zo mooi krijg ik ze echt nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:46 schreef -Marjo- het volgende:
Net in het park geweest:
[ afbeelding ]
Alleen wat met de schuifjes...quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:05 schreef Schanulleke het volgende:
Ziet er leuk uit allemaal. Ik heb vanmorgen ook weer koude voeten gekregen maar heb nu geen tijd om het even netjes neer te zetten. Morgenochtend weer ofzo.
@ Puckzz, ik vind je Knotwilgen mooier dan het paard hoor.
Mooi Marjo. Nabewerkt?
Lekker strak Vliegvrager, maar ook wat weinig spannend imho.
Thnxquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jezus. Zo mooi krijg ik ze echt niet. Die kleurtjes
.
Puckzzz dat paard is mooiquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:49 schreef Puckzzz het volgende:
@WRNL ik vind ze een beteje snapshotterig (nou niet iedereen weer in de steigers over dat woord he?)
[ afbeelding ]
#1quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:53 schreef martijn877 het volgende:
Zo, een tijd geleden dat ik hier gepost heb. Mooie plaatjes komen er voorbij, lekker winters allemaal. Morgen ook maar eens erop uit gaan. Ikzelf twijfel tussen een aantal landschappen die ik het afgelopen jaar heb geschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |