Jaquote:Op donderdag 20 december 2007 23:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik neem aan dat het sepia maken van een foto nog binnen de regels valt?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:27 schreef Puckzzz het volgende:
wat geen rel?
Littledrummergirl is gewoon een kloon van LeeHarveyOswald
Shutup, ik wil rellenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Genoeg fokkers die dat kunnen ontkennen, om te weten, Obscurus, TomatensapBiertje, Rooosie (evt. een O meer), Vriend van Roooosie (Hadlar oid), Sylvana, Kings, Sitethief, Annoylikethewind, West, descendent1, Navvy, Swollywood, en nog zo'n dude die IRL wel leuk is, maar ook op GS nogal actief is
Ben spontaan zn nickname vergeten
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Genoeg fokkers die dat kunnen ontkennen, om te weten, Obscurus, TomatensapBiertje, Rooosie (evt. een O meer), Vriend van Roooosie (Hadlar oid), Sylvana, Kings, Sitethief, Annoylikethewind, West, descendent1, Navvy, Swollywood, en nog zo'n dude die IRL wel leuk is, maar ook op GS nogal actief is
Ben spontaan zn nickname vergeten
ik vind hem tofquote:
ik heb 'm op de horizon rechtgezet....zal wel door de strepen komen dan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik vind hem tof
alleen lijkt ie scheef? Misschien loopt die weg wel zo... maar hoe is ie als je hem recht zet?
't is een HDRquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:30 schreef Schanulleke het volgende:
Erg mooi Puckzzz, die rode fietspaden maken het helemaal af. Erg gedesatureerd?
dat is 1 methode ja, maar PS HDR is niet geweldig. Beter kun je Photomatix gebruiken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Effe kort samengevat: Zo'n HDR foto maak je toch gewoon met 3 shots in AEB-mode van je camera en vervolgens voeg je ze samen met Photoshop tot 1 foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |