abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55021573
Op mensen die niet opletten als een topic op scherp staat en dan te LUI zijn om een nieuwe te maken en dan ook GEEN linkje naar het nieuwe maken!!

Jullie zijn toch godverdomme geen Ambtenaar!!!

This message was Sponsored: By Frankie

[ Bericht 15% gewijzigd door Sickert op 03-12-2007 21:55:26 ]
Narf!
pi_55021584
*Boos kijkt*
Narf!
  maandag 3 december 2007 @ 21:57:28 #3
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_55021828
Ik zat filmpie te kijken..
En had hem op scherp gezet..

Weer verder gaat..
pi_55021921
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:57 schreef ursel het volgende:
Ik zat filmpie te kijken..
En had hem op scherp gezet..

Weer verder gaat..
met scherp zetten
Narf!
  maandag 3 december 2007 @ 22:01:34 #5
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_55021932

Geef die Pool de schuld bouwpakket!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 3 december 2007 @ 22:10:53 #6
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_55022142
TVP olé olé

GO Sickert!

Leuk tweak computernerd weetje trouwens; extreem dikke voedingen zijn onzin, wist ik al maar ik kan het nu enigsinds bevestigen. Ik kom niet boven de 500 watt, dit is nog zonder de raptors in raid en wat reutemeteut eromheen, maar dat zal niet zo bijzonder veel extra's vragen...
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_55023360
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:01 schreef Morpheus2002 het volgende:

Geef die Pool de schuld bouwpakket!
krijgt ie hier niet de schuld dan?
jij hebt er trouwens ook een handje van

en Ambtenaren krijgen nu eenmaal altijd de schuld.
dat jij er een bent daar kan ik dan weinig aan doen..

wees blij dat ik de Prius grappen te vaak gemaakt heb en ze dus ook niet meer oprakel
Narf!
pi_55023510
Was CoD aan het spelen...
Kan je ergens je stats zien als je via de pc speelt?
BoF!
pi_55023595
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:07 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Was CoD aan het spelen...
Kan je ergens je stats zien als je via de pc speelt?
NEE

ik ben BOOS
dat je CoD aan het spelen was is al helemaal schandalig en bevestigd jouw luiheid
bij deze ben je verbannen van alles wat met BoF te maken heeft!
Narf!
pi_55023728
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:11 schreef Sickert het volgende:

[..]

NEE

ik ben BOOS
dat je CoD aan het spelen was is al helemaal schandalig en bevestigd jouw luiheid
bij deze ben je verbannen van alles wat met BoF te maken heeft!
Sorry
BoF!
pi_55023983
Homos Net weer even geCoDed Blijft leuk

Nu even een biertje en wat TV kijken en dan snel weer slapen, morgen weer aan de scriptie. Hopelijk zegt m'n begeleider dan volgende week dat ie t goed genoeg vindt om te tekenen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_55024025
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:48 schreef FJD het volgende:

Ik ga niet ergens zitten met een instelling van "doorzoeken en dan na een tijdje direct weer weg". Ik ga er met volle overtuiging in of ik blijf er weg. Met zo'n halve instelling is je motivatie ook ver te zoeken en zo iemand wil ik liever niet worden. Ik begrijp dat je eerste baan nooit perfect is maar perfectie is niet iets wat ik hier nastreef. Het moet een goede baan zijn in de meeste facetten en een paar facetten mogen voldoende zijn.

Zou via via nog Philips kunnen proberen maar dat is dan weer 1:20 reistijd enkele reis, ook niet ideaal Of ook bij Siemens
26K bruto per jaar is wel extreem weinig voor iemand die WO geschoold. Waarom kijk je niet wat je bij Philips kunt doen, aan de reistijd moet je wel kunnen wennen. Ligt de vestiging in Eindhoven of in A'dam Amstel? Ik moet bij.v nu elke dag vanaf Dordrecht naar de zuid-as in A'dam en dat is iets van 1:10 minuten. Heb ik van mijn vrouwtje een psp gekregen, lief he , kan ik gewoon pes 6 spelen of filmpies kijken. En anders kun je altijd een boek lezen. Sowieso is het werken voor grote bedrijven imo alleen maar gunstig voor je carriere. Bij Siemens zou ik nog gaan twijfelen, kan op een gegeven moment tegen je gaan werken. tenzij jij en je liefje op verschillende vestigingen werken.

Je kunt helaas niet altijd de ideale baan krijgen. Er is bijna altijd wel iets wat je niet eraan bevalt.
Before all else, be armed.
pi_55024071

[tvp]sub[/tvp]
pi_55024301
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:28 schreef Umm-Qasr het volgende:
26K bruto per jaar is wel extreem weinig voor iemand die WO geschoold. Waarom kijk je niet wat je bij Philips kunt doen, aan de reistijd moet je wel kunnen wennen. Ligt de vestiging in Eindhoven of in A'dam Amstel? Ik moet bij.v nu elke dag vanaf Dordrecht naar de zuid-as in A'dam en dat is iets van 1:10 minuten. Heb ik van mijn vrouwtje een psp gekregen, lief he , kan ik gewoon pes 6 spelen of filmpies kijken. En anders kun je altijd een boek lezen. Sowieso is het werken voor grote bedrijven imo alleen maar gunstig voor je carriere. Bij Siemens zou ik nog gaan twijfelen, kan op een gegeven moment tegen je gaan werken. tenzij jij en je liefje op verschillende vestigingen werken.
Philips moet ik nog verder achteraan gaan maar dat kan alleen in Amstel; Eindhoven CS is al 1:50 Amstel is 1:20 deur-deur. Dat is weliswaar een tikkie aan de lange kant maar goed tegenwoordig met aan huis werken kun je altijd een beetje schipperen. Zo'n drama vind ik de trein ook weer niet.

Lief van je vriendin idd PSP is echt een kick dingetje Is het al gelukt of niet? Anders mail ik m'n pa even. Er zijn een paar echt verslavende puzzelspelletjes voor en als je GTA III nog niet hebt gespeeld dan is Liberty City stories ook wel geinig

Boek lezen doe ik niet aan. Dan kijk ik wel een nieuwe aflevering van 24, the Simpsons, South Park of Heroes op m'n iPhone

Siemens heeft twee vestigingen dus dat zou nog kunnen maar goed het heeft wel iets raars natuurlijk. He kom je zondag de 16e ook naar Den Haag? Overdag beetje Sinterklaas, 's avonds uit eten en daarna gewoon ergens in de stad nog wat drinken. Je kunt blijven slapen als je wilt
pi_55024736
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:41 schreef FJD het volgende:

[..]

Philips moet ik nog verder achteraan gaan maar dat kan alleen in Amstel; Eindhoven CS is al 1:50 Amstel is 1:20 deur-deur. Dat is weliswaar een tikkie aan de lange kant maar goed tegenwoordig met aan huis werken kun je altijd een beetje schipperen. Zo'n drama vind ik de trein ook weer niet.

Lief van je vriendin idd PSP is echt een kick dingetje Is het al gelukt of niet? Anders mail ik m'n pa even. Er zijn een paar echt verslavende puzzelspelletjes voor en als je GTA III nog niet hebt gespeeld dan is Liberty City stories ook wel geinig

Boek lezen doe ik niet aan. Dan kijk ik wel een nieuwe aflevering van 24, the Simpsons, South Park of Heroes op m'n iPhone

Siemens heeft twee vestigingen dus dat zou nog kunnen maar goed het heeft wel iets raars natuurlijk. He kom je zondag de 16e ook naar Den Haag? Overdag beetje Sinterklaas, 's avonds uit eten en daarna gewoon ergens in de stad nog wat drinken. Je kunt blijven slapen als je wilt
Ik kreeg een aanbod om aan de slag te gaan bij een kantoor dat in de Rembrandt-toren zit. De reistijd vanuit Dordrecht daar naartoe was 1:30. Dat vond ik net iets te veel van het goede. Bovendien wilden ze absoluut niet onderhandelen over de arbeidsvoorwaarden en werd ik letterlijk gedwongen om binnen één per sé een beslisisng te nemen om daar te gaan beginnen of niet. Toe heb ik meteen bedankt, ondanks het salaris waar je u tegen zegt. Nu een ander aanbod gekregen van kantoor op zuid-as, minder hard werken, hele goede sfeer, een mentaliteit die mij ligt, iets inleveren qua salaris maar dat is niet het allerbelangrijkste!

Het is nog niet gelukt om dat ding te kraken. Bovendien is er een eerste dode pixel te zien dus dat ding gaat teurg naar Sony waarschijnlijk. Kan je vader dat ding ombouwen?

Maybe dat ik zou kunnen op de 16de, hangt beetje af van aantal dingen. Maar lijkt me wel weer lachen. Ik denk dat ik dan sowieso het Sint gebeuren skip en direct naar de stad kom.
Before all else, be armed.
pi_55024859
Trusteeee
Ow ja mijn killing streak is 22
BoF!
pi_55024914
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:05 schreef Umm-Qasr het volgende:
Toe heb ik meteen bedankt, ondanks het salaris waar je u tegen zegt. Nu een ander aanbod gekregen van kantoor op zuid-as, minder hard werken, hele goede sfeer, een mentaliteit die mij ligt, iets inleveren qua salaris maar dat is niet het allerbelangrijkste!
Werksfeer is belangrijker, van 80 uur werken in de week wordt je echt niet gelukkig
quote:
Het is nog niet gelukt om dat ding te kraken. Bovendien is er een eerste dode pixel te zien dus dat ding gaat teurg naar Sony waarschijnlijk. Kan je vader dat ding ombouwen?
Hoorde net dat t hardwarematig moest, dacht dat t softwarematig moest. Dan moet je maar even met JP babbelen
quote:
Maybe dat ik zou kunnen op de 16de, hangt beetje af van aantal dingen. Maar lijkt me wel weer lachen. Ik denk dat ik dan sowieso het Sint gebeuren skip en direct naar de stad kom.
Flauw hoor Maar laat het van tevoren dan even weten, dan houden we er rekening mee met de reservering en kunnen we ook kijken of ze aan je eet wensen kunnen voldoen
pi_55026588
Bier en tieten
n
pi_55026967
mogguh
pi_55026998
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

ik neem aan dat je er weer een in een potje hebt gestopt

mijn trip naar CH was heerlijk, beetje door de alpen sjouwen, rondjes rijden etc. PICS:

Oja, ben ook nog een BOFfer in de hotelbar tegengekomen, leuke avond gehad hoor

[ afbeelding ]
Goed om te horen dat je het uitstekend naar je zin hebt gehad. En uiteraard vond ik het ook een gezellige avond
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:08 schreef Sickert het volgende:
Sorry maar
zullen we met zn allen de opstelling maken
voor het grote oranje maken en kijken wie er het verst naast zit

van der Sar

Heitinga - Boulahrouz - Ooijer - Bouma

De Zeeuw

Seedorf - vd Vaart/Bronckhorst

Sneijder/vd Vaard

v Persie - van Nistelrooy

Ok mjin duit in het zakje nog dan
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:17 schreef FJD het volgende:
Werksfeer is belangrijker, van 80 uur werken in de week wordt je echt niet gelukkig
Van het hoge (aanvangs) salaris wordt je ook niet gelukkig. Waar het in werkomstandigheden omgaat is het totaal pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden en bijkomend de werksfeer en houding van management. Dat soort zaken bepaald of je het naar je zin hebt. Als jij vier weken werkt met tegenzin dan compenseert een hoger salarisstrookje dat negatieve effect niet meer.

Meeste mensen gaan meer verdienen bij een sprong van een naar een andere werkgever. Ik heb bij mijn laatste overgang juist iets ingeleverd om ander werk te kunnen doen. Ik ben destijds als HBO'er ooit ook begonnen met 2850 gulden, zonder 13e maand en zo. Wel weer met leasebak. Werkte er daarnaast op de zaterdag nog bij, bij de PTT wat ik tijdens me studietijd ook al deed.

Ik vraag me ook af waarom mensen altijd vergelijken. Veel vergelijkingen gaan namelijk krom, omdat je alleen het salaris hoort maar nooit wat over vergoedingen, bonussen, ondersteuning in cursussen en andere sfeerverhogende zaken.

Kortom als je veel wil verdienen moet je een functie met een commercieel getinte actie nemen. Lager basissalaris maar een bonus die zeer hoog kan oplopen waar je zelf invloed op hebt of als ZZP'er gaan werken, hou je je volledige uurtarief muv belastingen voor je zelf. Maar jah dan heb je weer andere sores.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cardinal_NL op 04-12-2007 07:59:01 ]
Sniping is poetry in slow motion, up untill I pull the trigger.
[FoD] Cardinal
pi_55027143
Bij LCMG begon ik op ¤1850 3 jaar geleden. En wat ik wel goed vind is als je als wo'er of hbo'er dezelfde functie bekleed dat het salaris gewoon hetzelfde blijft.

Wat ook opzich dan weer belangrijk is zijn de sec. arbeidsvoorwaarde die ook een hoop compenseren.
pi_55027159
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:11 schreef staticdata het volgende:
Bij LCMG begon ik op ¤1850 3 jaar geleden. En wat ik wel goed vind is als je als wo'er of hbo'er dezelfde functie bekleed dat het salaris gewoon hetzelfde blijft.

Wat ook opzich dan weer belangrijk is zijn de sec. arbeidsvoorwaarde die ook een hoop compenseren.
Werk je daar nog steeds ?
[FoD] Cardinal
pi_55027164
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 07:49 schreef Cardinal_NL het volgende:
Ik vraag me ook af waarom mensen altijd vergelijken. Veel vergelijkingen gaan namelijk krom, omdat je alleen het salaris hoort maar nooit wat over vergoedingen, bonussen, ondersteuning in cursussen en andere sfeerverhogende zaken.

Kortom als je veel wil verdienen moet je een functie met een commercieel getinte actie nemen. Lager basissalaris maar een bonus die zeer hoog kan oplopen waar je zelf invloed op hebt of als ZZP'er gaan werken, hou je je volledige uurtarief muv belastingen voor je zelf. Maar jah dan heb je weer andere sores.
Als een bedrijf erg veel lager beloont dan zijn de secundaire voorwaarden ook niet echt uitblinken en al helemaal niet zo veel beter zijn dat het een euro of 500,- verschil gaat maken
pi_55027186
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:13 schreef Cardinal_NL het volgende:

[..]

Werk je daar nog steeds ?
nog wel ja . maar ben wel flink gestegen qua salaris. Maar hoezo
pi_55027206
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:17 schreef staticdata het volgende:

[..]

nog wel ja . maar ben wel flink gestegen qua salaris. Maar hoezo
Strakke actie om KPN binnen te halen.

Maar de rotzooi die zie hier bij het UWV presteren

Tis om te huilen zulke slechte prestaties er geleverd worden
[FoD] Cardinal
pi_55027256
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:22 schreef Cardinal_NL het volgende:

[..]

Maar de rotzooi die zie hier bij het UWV presteren

Tis om te huilen zulke slechte prestaties er geleverd worden
We zullen het nodig hebben . Maar in sommige projecten zijn "we" goed andere projecten minder.
pi_55027408
Wat een hoge praat hier zeg.. waar is Ijs met zn tieten neuken pijpen-taal
BF2: Diamond3d
pi_55027467
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een hoge praat hier zeg.. waar is Ijs met zn tieten neuken pijpen-taal
Dat hebben ijs en ik al een avond gedaan
[FoD] Cardinal
pi_55027500
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:49 schreef Cardinal_NL het volgende:

[..]

Dat hebben ijs en ik al een avond gedaan
Daar heb ik niks aan

Nouja op me werk hoor ik genoeg tieten neuken pijpen-taal van die ' dames' hier..
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:54:02 #30
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55027516
Zozo, weer een nieuwe?
pi_55027553
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:54 schreef Keltie het volgende:
Zozo, weer een nieuwe?
Hooli Kom je de 16e ook? Sinterklaas is weer verschoven naar zondag ipv zaterdag.
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:10:40 #32
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55027718
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:56 schreef FJD het volgende:

[..]

Hooli Kom je de 16e ook? Sinterklaas is weer verschoven naar zondag ipv zaterdag.
Als het goed is ben ik dan in Brugge voor Club Brugge - Anderlecht
pi_55027725
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:10 schreef Keltie het volgende:
Als het goed is ben ik dan in Brugge voor Club Brugge - Anderlecht
Ow ja das waar, je ging een lang weekend rellen
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:15:53 #34
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55027791
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:11 schreef FJD het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe het allemaal met dat vrouwtje gaat lopen
Gaat het goed, word ik mak.
Gaat het slecht, moet er frustratie uit.

pi_55027807
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:11 schreef FJD het volgende:

[..]

Anderlecht
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:18:29 #36
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55027825
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:17 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Anderlecht
Rot op
pi_55027847
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:15 schreef Keltie het volgende:
Ligt eraan hoe het allemaal met dat vrouwtje gaat lopen
Gaat het goed, word ik mak.
Gaat het slecht, moet er frustratie uit.
Tis maar goed dat je een sociaal geaccepteerde hobby hebt om je frustratie te kunnen uiten
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:18 schreef Keltie het volgende:
Rot op
Je gaat me toch niet vertellen dat je voor t voetbal gaat?
pi_55027848
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:18 schreef Keltie het volgende:

[..]

Rot op
Brugge
pi_55027914
voetbal
Marco
Wouter bos

ik stop hier
pi_55027938
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:26 schreef staticdata het volgende:
voetbal
Marco
Wouter bos

ik stop hier
Smileys
pi_55027980
Koffie

Scriptie Tot vanmiddag
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:34:18 #42
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_55028011
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:22 schreef Cardinal_NL het volgende:

[..]

Ik vind dat wel raar, aangezien Getronics het ook had kunnen doen, houden ze het geld tenminste nog gewoon in eigen zak
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:34:42 #43
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55028016
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:20 schreef FJD het volgende:

[..]

Tis maar goed dat je een sociaal geaccepteerde hobby hebt om je frustratie te kunnen uiten
Inderdaad
quote:
[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat je voor t voetbal gaat?
Nee, maar ook niet voor die joodsche kliek die zich anderlecht noemt
pi_55028050
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:34 schreef Keltie het volgende:

[..]

Inderdaad
[..]

Nee, maar ook niet voor die joodsche kliek die zich anderlecht noemt
Ik hoop dat je een steen op je hoofd krijg!
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:41:43 #45
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55028100
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:37 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ik hoop dat je een steen op je hoofd krijg!
Consequenties enzo.
pi_55028228
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:41 schreef Keltie het volgende:

[..]

Consequenties enzo.
Ja dat heb je ook met neuken dus tja...
pi_55028263
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik vind dat wel raar, aangezien Getronics het ook had kunnen doen, houden ze het geld tenminste nog gewoon in eigen zak
Dan wordt het een interne aangelegenheid terwijl die mensen van GTN juist bij klanten moeten zitten om geld te genereren
[FoD] Cardinal
pi_55028264
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:49 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ja dat heb je ook met neuken dus tja...
kinderen
pi_55028302
spamhoeren FTW!!!
Every war is different, every war is the same.
pi_55028534
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:52 schreef staticdata het volgende:

[..]

kinderen
Dat moet je zeggen tegen hem, beetje rellen om een spelletje
pi_55028623
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:11 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Dat moet je zeggen tegen hem, beetje rellen om een spelletje
ja dat snap ik ook niet

Dat je je zo laat opfokken om een spelletje. En of het nu voetbal is of WOW het blijft apart
pi_55028659
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:18 schreef staticdata het volgende:

[..]

ja dat snap ik ook niet

Dat je je zo laat opfokken om een spelletje. En of het nu voetbal is of WOW het blijft apart

Maar het gaat daar niet om!! Het gaat om "status", adrenaline, spanning!!
pi_55028693
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:19 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Maar het gaat daar niet om!! Het gaat om "status", adrenaline, spanning!!
oh
pi_55028700
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:22 schreef staticdata het volgende:

[..]

oh
Foei Sander !!

Zeg dit nooit tegen een echte rellert!! Dan vind hij jouw niet lief!
pi_55028787
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:22 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Foei Sander !!

Zeg dit nooit tegen een echte rellert!! Dan vind hij jouw niet lief!

oh
pi_55029772
Stil hier
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:58:20 #58
63192 ursel
pi_55030609
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Stil hier
Werken is..
pi_55030708
12 uur. Tis middag, ik mag weer internetten

Komt wel goed uit, sterf al weer van de honger. Weet niet wat het is maar zodra ik maar een beetje na moet denken dan blijf ik eten Zodra ik stop met nadenken dan blijf ik drinken maar dat terzijde
pi_55031337
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:01 schreef FJD het volgende:
12 uur. Tis middag, ik mag weer internetten

Komt wel goed uit, sterf al weer van de honger. Weet niet wat het is maar zodra ik maar een beetje na moet denken dan blijf ik eten Zodra ik stop met nadenken dan blijf ik drinken maar dat terzijde
kortom je drinkt altijd, omdat je nooit stopt met nadenken. je kan niet niet denken
pi_55031363
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:29 schreef staticdata het volgende:
kortom je drinkt altijd, omdat je nooit stopt met nadenken. je kan niet niet denken
Dat is een nadenkertje
pi_55031382
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:31 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat is een nadenkertje
ja verwacht je niet van mij he
pi_55031551
Middag
BoF!
pi_55031682
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:32 schreef staticdata het volgende:
ja verwacht je niet van mij he
Wel hoor

Zo nog even een bakkie pleur en er dan weer tegenaan. Als ik genoeg oneffenheidjes weg weet te strijken voor maandagmorgen dan gaat m'n begeleider volgende week zeggen dat hij wil tekenen...
pi_55031810
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:45 schreef FJD het volgende:

[..]

Wel hoor

Zo nog even een bakkie pleur en er dan weer tegenaan. Als ik genoeg oneffenheidjes weg weet te strijken voor maandagmorgen dan gaat m'n begeleider volgende week zeggen dat hij wil tekenen...
waar gaat je scriptie eigenlijk over?

je zal het vast wel een keer gezegd hebben
pi_55031889
IS Sickert nog pissig?
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:14:18 #67
63192 ursel
pi_55032452
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:45 schreef FJD het volgende:

[..]

Wel hoor

Is dat omdat het dan echt perfect is, of omdat die het ook wel genoeg vindt nu??..
pi_55032631
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:49 schreef staticdata het volgende:
waar gaat je scriptie eigenlijk over?

je zal het vast wel een keer gezegd hebben
Logistieke uitdagingen in Roemenie en hoe bedrijven daar op reageren.
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:14 schreef ursel het volgende:
Is dat omdat het dan echt perfect is, of omdat die het ook wel genoeg vindt nu??..
Denk je echt dat ik daar ook maar 1 nacht van wakker kan liggen?
pi_55032842
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:54 schreef jpjedi het volgende:
IS Sickert nog pissig?
Ja! maar niet meer om het zelfde

Schoonmoeders
zeuren omdat ik niets lust
dan moet je beter koken! !
dus ik zeg kook maar gewoon iets (ze wist niets voor vanavond) dan zie ik wel of ik mee eet of niet
dan is volgens mij het probleem opgelost gaat ze moeilijk lopen doen dat dat zomaar niet kan en ik maar niet zo moeilijk moet doen
Moeilijk doen! ik bied de fucking oplossing!
Narf!
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:36:06 #70
63192 ursel
pi_55033056
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:28 schreef Sickert het volgende:

[..]

Schoonmoeders
dan moet je beter koken! !
dus ik zeg kook maar gewoon iets (ze wist niets voor vanavond) dan zie ik wel of ik mee eet of niet
dan is volgens mij het probleem opgelost gaat ze moeilijk lopen doen dat dat zomaar niet kan en ik maar niet zo moeilijk moet doen
Moeilijk doen! ik bied de fucking oplossing!
Nou ja.. oplossing..
Als je gewoon een briefje er neer legt met wat je niet lust en dat zij daar dan uit kan kiezen. DAN pas is het probleem opgelost..
pi_55033509
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:28 schreef Sickert het volgende:

[..]

Beetje bij beetje gaan proberen en op een gegeven moment lust je alles
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:11:02 #72
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55034070
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:19 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

adrenaline, spanning!!
Juist.

Maargoed, zo vind ik het mongool om achter de brandweer/ ambulance aan te rijden om te kijken hoe iemand zijn huis/ bedrijf afbrand of om te kijken hoe iemand dood ligt te gaan na een ongeluk. Al schijnt dit wel een maatschappelijk geaccepteerd iets te zijn.
pi_55034356
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:11 schreef Keltie het volgende:

[..]

Juist.

Maargoed, zo vind ik het mongool om achter de brandweer/ ambulance aan te rijden om te kijken hoe iemand zijn huis/ bedrijf afbrand of om te kijken hoe iemand dood ligt te gaan na een ongeluk. Al schijnt dit wel een maatschappelijk geaccepteerd iets te zijn.
dat vind ik ook mongool . beetje langzamer gaan rijden omdat er een ongeluk aan de andere kant van de snelweg is gebeurd
pi_55035051
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:21 schreef staticdata het volgende:
dat vind ik ook mongool . beetje langzamer gaan rijden omdat er een ongeluk aan de andere kant van de snelweg is gebeurd
Ik duw zulke mensen altijd van de weg, als ze dan toch een ongeluk van dichtbij willen zien dan zal ik ze krijgen ook
pi_55035461
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:11 schreef Keltie het volgende:

[..]

Juist.

Mee eens
pi_55035731
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mee eens
Ik vind het zelf wel fascinerend alleen dan niet het menselijke aspect. Ik zit niet te wachten op beelden van zwaar bebloede of verkoolde mensen wat wel ontzettend fascinerend is, is hoe vuur om zich heen kan slaan, hoe het dingen kan verzwelgen. Wat betreft auto-ongelukken is het dan weer fascinerend om te zien hoe een auto zo vervormd of afgebroken kan worden door niets anders dan met een bepaalde snelheid iets te raken maar goed aangezien dit soort zaken bijna altijd gepaard gaan met groot menselijk leed voel ik me niet geroepen om er naar op zoek te gaan ofzo. Dat is idd wel walgelijk

Zelfde fascinatie heb bv. ook met natuurverschijnselen. Een storm kan me niet hard genoeg zijn, onweer, hagel, windstoten. Moeder natuur Je denkt in het alledaagse leven nog wel eens dat de mens nu toch zo ongeveer alles wel een keer heeft overwonnen maar als Moeder natuur echt boos wordt dan ben je helemaal nergens. Prachtig mooi man
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:49:37 #77
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55036584
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:12 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik vind het zelf wel fascinerend alleen dan niet het menselijke aspect. Ik zit niet te wachten op beelden van zwaar bebloede of verkoolde mensen wat wel ontzettend fascinerend is, is hoe vuur om zich heen kan slaan, hoe het dingen kan verzwelgen. Wat betreft auto-ongelukken is het dan weer fascinerend om te zien hoe een auto zo vervormd of afgebroken kan worden door niets anders dan met een bepaalde snelheid iets te raken maar goed aangezien dit soort zaken bijna altijd gepaard gaan met groot menselijk leed voel ik me niet geroepen om er naar op zoek te gaan ofzo. Dat is idd wel walgelijk

Zelfde fascinatie heb bv. ook met natuurverschijnselen. Een storm kan me niet hard genoeg zijn, onweer, hagel, windstoten. Moeder natuur Je denkt in het alledaagse leven nog wel eens dat de mens nu toch zo ongeveer alles wel een keer heeft overwonnen maar als Moeder natuur echt boos wordt dan ben je helemaal nergens. Prachtig mooi man
Mjah, maatje van mij is brandweerman en als je dan hoort dat ze auto's aan de kant hebben moeten rammen omdat er zoveel volk stond te kijken hoe iemands huis en bedrijf in vlammen opgaat
Dan "mag" ik ook genieten van een rel
pi_55036607
quote:

[..]

Wat betreft het laatste stukje zeker mee eens. Vooral onweer is fascinerend!
Maar een bloederig ongeluk gebeurt ook niet dagelijks, dus best interessant!
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:54:38 #79
63192 ursel
pi_55036697
quote:

[..]

Ik vind het zelf wel fascinerend alleen dan niet het menselijke aspect. Ik zit niet te wachten op beelden van zwaar bebloede of verkoolde mensen wat wel ontzettend fascinerend is, is hoe vuur om zich heen kan slaan, hoe het dingen kan verzwelgen. Wat betreft auto-ongelukken is het dan weer fascinerend om te zien hoe een auto zo vervormd of afgebroken kan worden door niets anders dan met een bepaalde snelheid iets te raken
quote:
maar goed aangezien dit soort zaken bijna altijd gepaard gaan met groot menselijk leed voel ik me niet geroepen om er naar op zoek te gaan ofzo. Dat is idd wel walgelijk
Laat ik het niet merken dat je langs komt om foto's van m'n auto te maken..
quote:
pi_55036726
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:49 schreef Keltie het volgende:
Mjah, maatje van mij is brandweerman en als je dan hoort dat ze auto's aan de kant hebben moeten rammen omdat er zoveel volk stond te kijken hoe iemands huis en bedrijf in vlammen opgaat
Bullbar installeren en er overheen rijden Sommige mensen verdienen het gewoon.
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat betreft het laatste stukje zeker mee eens. Vooral onweer is fascinerend!
Om die reden is buggyen, kitesurfen of snowboarden ook zo geniaal mooi Er is niets mooiers dan op het randje met hoge snelheid door de natuur te bewegen wetende dat een kleine zet van moeder natuur je zo onderuit kan helpen. Ach man Volgende maand tussen scriptie & baan maar weer eens naar Ouddorp toe. Lekker knallen
pi_55036810
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:55 schreef FJD het volgende:

[..]

Bullbar installeren en er overheen rijden Sommige mensen verdienen het gewoon.
[..]

Om die reden is buggyen, kitesurfen of snowboarden ook zo geniaal mooi Er is niets mooiers dan op het randje met hoge snelheid door de natuur te bewegen wetende dat een kleine zet van moeder natuur je zo onderuit kan helpen. Ach man Volgende maand tussen scriptie & baan maar weer eens naar Ouddorp toe. Lekker knallen
Ik kijk keek ook uit naar de superstorm maar helaas
pi_55037201
tvp
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_55040644
Vreselijk al die kijkers..helaas moet de brandweer toestemming vragen om door te rammen. Heb het een keer zelf mogen meemaken. Ik was chauffeur en vanwege een ongeval hadden we prio 1. Na toestemming een zooitje spiegels en zijkanten geramd en het mooie is dat je als auto eigenaar niet verzekerd bent aangezien de parkeerder op de openbare weg verantwoordelijke is voor vrije doorgang van hulpverleners.

Helaas gebeuren echte branden niet meer zo vaak en zijn het vaak juist de ongelukken. (als ik op het totaal het aantal automaten niet meereken.

Maar kijkfiles beïnvloeden de inzettijd van de hulpverleningsdiensten enorm. Het door de file heen wurmen met een 18 tons chassis is tot ware kunst verheven. .

Maar nieuwsgierigheid zit nu eenmaal in de mens en we kunnen hier allemaal wel stoer vertellen dat we 'ze' wel even van de weg duwen maar je bent het gewoon zelf door die fractie langzamer te rijden of net iets later gas te geven bij het passeren van het ongeval. Ik heb nog nooit iemand de andere kant op zien kijken bij wat blauwe peertjes in de buurt. Ik zelf doe het ook.
pi_55040757
Ik wil het opnieuw proberen bij Feyenoord, vertelt Lee in een interview met Ilgan Sports. Het klopt dat ik het moeilijk heb gehad. Ik had mijn zinnen gezet op een transfer naar Engeland en dan is het een teleurstelling in Nederland terecht te komen.

“Het weer is somber, op de training wordt geen rekening gehouden met de individuele conditie van de spelers, de druk om meteen te presteren was groot en ik voelde me eenzaam, vervolgde Lee, die ook problemen had met zijn tolk. “Ik ben weer rustig in mijn hoofd. Ik wil het opnieuw proberen bij Feyenoord. Het spijt me als mijn acties mensen hebben teleurgesteld.

Lee (26) meldde zich eind vorige maand ziek in De Kuip en na enkele dagen bracht Feyenoord een communiqué naar buiten, waarin het toegaf dat de Koreaan problemen had om zich aan te passen. Sinds zijn komst speelde Lee één keer in de basis, thuis tegen Ajax. Lee kon in het verleden ook niet aarden bij Real Sociedad en Numancia.

Alsof het in engeland niet regent en daar geen druk is. Prutser.
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:59:00 #85
63192 ursel
pi_55040873
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik wil het opnieuw proberen bij Feyenoord, vertelt Lee in een interview met Ilgan Sports. Het klopt dat ik het moeilijk heb gehad. Ik had mijn zinnen gezet op een transfer naar Engeland en dan is het een teleurstelling in Nederland terecht te komen.

“Het weer is somber, op de training wordt geen rekening gehouden met de individuele conditie van de spelers, de druk om meteen te presteren was groot en ik voelde me eenzaam, vervolgde Lee, die ook problemen had met zijn tolk. “Ik ben weer rustig in mijn hoofd. Ik wil het opnieuw proberen bij Feyenoord. Het spijt me als mijn acties mensen hebben teleurgesteld.

Lee (26) meldde zich eind vorige maand ziek in De Kuip en na enkele dagen bracht Feyenoord een communiqué naar buiten, waarin het toegaf dat de Koreaan problemen had om zich aan te passen. Sinds zijn komst speelde Lee één keer in de basis, thuis tegen Ajax. Lee kon in het verleden ook niet aarden bij Real Sociedad en Numancia.

Alsof het in engeland niet regent en daar geen druk is. Prutser.
Dat bericht is al paar dagen oud.. Zit je de herhaling van de soap te kijken ofzo.. De nieuwste afleveringen van kleine Lee worden altijd 's ochtends uitgezonden..

Feyenoorder Lee boos op tolk
pi_55041547
tvp
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:30:30 #87
63192 ursel
pi_55041601
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
tvp
Onze topposter is wel heel erg afgedwaald he..
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:35:09 #88
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_55041733
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:49 schreef jpjedi het volgende:
Vreselijk al die kijkers..helaas moet de brandweer toestemming vragen om door te rammen. Heb het een keer zelf mogen meemaken. Ik was chauffeur en vanwege een ongeval hadden we prio 1. Na toestemming een zooitje spiegels en zijkanten geramd en het mooie is dat je als auto eigenaar niet verzekerd bent aangezien de parkeerder op de openbare weg verantwoordelijke is voor vrije doorgang van hulpverleners.

Helaas gebeuren echte branden niet meer zo vaak en zijn het vaak juist de ongelukken. (als ik op het totaal het aantal automaten niet meereken.

Maar kijkfiles beïnvloeden de inzettijd van de hulpverleningsdiensten enorm. Het door de file heen wurmen met een 18 tons chassis is tot ware kunst verheven. .

Maar nieuwsgierigheid zit nu eenmaal in de mens en we kunnen hier allemaal wel stoer vertellen dat we 'ze' wel even van de weg duwen maar je bent het gewoon zelf door die fractie langzamer te rijden of net iets later gas te geven bij het passeren van het ongeval. Ik heb nog nooit iemand de andere kant op zien kijken bij wat blauwe peertjes in de buurt. Ik zelf doe het ook.
Mooi man! Ken genoeg verhalen van mijn pa Mensen beseffen het allemaal niet zo, hebben er geen idee bij.. Maar klagen kunnen ze als de beste Zo'n grote jongen door het verkeer en straatjes heen rossen vraagt echt héél wat .. Ik erger me helemaal kapot aan mensen die zwaar beroerd parkeren in kleine straatjes bijvoorbeeld. Dat je al moeite hebt om er met een SUV doorheen te komen.. Mensen staan er echt niet bij stil dat er wel eens een brandweerwagen langs zou moeten..

Ga eens bij een willekeurig brandje staan en hoor dan het commentaar van de omstanders.. "Hehe, daar zijn ze hoor.. dat heeft zeker 10 minuten geduurt" Baus; euh srry hoor, maar euh.. u staat hier nog niet eens 10 minuten, en als u hier kijkt (haalt pieper tevoorschijn) , dan ziet u dat de melding pas 4,5 minuut geleden is binnengekomen.. Dus ruim binnen de 7 minuten aanrijtijd...

En dan nog al die "helden" die wel even gaan "helpen" of er verstand van hebben Even de fiets van een wild vreemde aan de kant smijten, met de text "lekker slim", omdat deze op een brandput staat.. Als een malle het putdekseltje er af slopen zodat er midden tussen de omstanders een gat in het trotoir ontstaat.. "jongens! putje is hier hoor! putje is hier!" JA! weten we! Doe maar weer dicht!.. Handige Harry..
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:37:01 #89
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_55041782
pi_55041869
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:30 schreef ursel het volgende:

[..]

Onze topposter is wel heel erg afgedwaald he..
nou, heb een nieuwe opdracht, daar kan ik niet internetten.... nou het kan wel, alleen had ik na 2 dagen een waarschuwing dat alles gelogd wordt en ik er verstandig aan deed niet te gaan FOK!ken

nou, en 's avonds heb ik niet zo veel te melden meer
maar ik ben er de 16e gewoon bij hoor!
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:54:05 #92
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_55042207
16de
Jammer alleen dat ik de 17de een heel pittig examen heb
2de in de Tour de BoF!
pi_55042474
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nou, heb een nieuwe opdracht, daar kan ik niet internetten.... nou het kan wel, alleen had ik na 2 dagen een waarschuwing dat alles gelogd wordt en ik er verstandig aan deed niet te gaan FOK!ken

Dag he Bassie Ga je 4-3-3 maar bij Ajax implementeren.
pi_55042647
met deze loting heb ik voor het eerst het gevoel dat bassie gaat knallen
pi_55042952
lol ea vindt zich toch beter als activision en blizzard samen

EA wenst Activision Blizzard veel succes

worden ze ooit wakker bij EA ?
Every war is different, every war is the same.
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:24:27 #96
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_55042968
Hou nou eens op met dat Bassie, pls... ik denk elke keer dat jullie het over mij hebben
pi_55043194
Wie gaat vanaaf CoD knalle? En welke server?
Jeetje dat spel is zo goeeeeeeeeeeeed!!!
BoF!
pi_55043255
Ik ben absoluut geen voorstander van Van Basten maar wat ga ik lachen als hij verrast op het EK.

En als hij naar Ajax komt, wie weet wat het word. Niemand ziet hem graag komen maar wie weet zorgt hij dan juist voor een voetballend ajax.
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:44:08 #99
63192 ursel
pi_55043417
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van Basten stapt na EK 2008 op

Feest! Bier!
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ben absoluut geen voorstander van Van Basten maar wat ga ik lachen als hij verrast op het EK.

En als hij naar Ajax komt, wie weet wat het word. Niemand ziet hem graag komen maar wie weet zorgt hij dan juist voor een voetballend ajax.
Dat zou de grootste stunt aller tijden wezen..
In deze poule is het wel zo, komt die verder, dan is het zeker een titel kandidaat..
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:24 schreef Mr_Baus het volgende:
Hou nou eens op met dat Bassie, pls... ik denk elke keer dat jullie het over mij hebben
Moeten we hem nu opeens Rambo gaan noemen ofzo dan??
pi_55043585
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:34 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Wie gaat vanaaf CoD knalle? En welke server?
Jeetje dat spel is zo goeeeeeeeeeeeed!!!
Ik ben er Gewoon onder [BoF]FJD Ik zit op een HeadQuarters server, er staat iets van Klik hier voor free porn in de server naam

Wat ik net hoorde op het journaal zeg: Er rijden meer treinen door rood. De NS gaat maatregelen nemen, zo gaan ze hun werknemers beter trainen.

Ze gaan me dus vertellen dat hun personeel van zo'n niveau is dat ze niet eens een simpele instructie als rood=stoppen kunnen onthouden?
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:56:03 #101
63192 ursel
pi_55043695
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik ben er Gewoon onder [BoF]FJD Ik zit op een HeadQuarters server, er staat iets van Klik hier voor free porn in de server naam

Wat ik net hoorde op het journaal zeg: Er rijden meer treinen door rood. De NS gaat maatregelen nemen, zo gaan ze hun werknemers beter trainen.

Ze gaan me dus vertellen dat hun personeel van zo'n niveau is dat ze niet eens een simpele instructie als rood=stoppen kunnen onthouden?
Zoals Frank al zei, je kan ook met de auto naar Philips toe.. Is veel veiliger..
pi_55044314
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:44 schreef ursel het volgende:

[..]

[..]

Dat zou de grootste stunt aller tijden wezen..
In deze poule is het wel zo, komt die verder, dan is het zeker een titel kandidaat..
[..]
Nederlanders kennende is hij al titelkandidaat als we van italie winnen.
pi_55044393
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hij komt in ieder geval in een elftal dat net zo goed draait als het Nederlands elftal en met heel veel spelers die hij toch al in z'n selectie heeft
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:18:54 #104
63192 ursel
pi_55044399
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Nederlanders kennende is hij al titelkandidaat als we van italie Roemenië winnen.
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:19:38 #105
63192 ursel
pi_55044417
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:18 schreef FJD het volgende:

[..]

Hij komt in ieder geval in een elftal dat net zo goed draait als het Nederlands elftal en met heel veel spelers die hij toch al in z'n selectie heeft
Dan zal die vast wel niet de problemen ondervinden waar Lee last van heeft..
pi_55044496
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:18 schreef FJD het volgende:

[..]

Als we hem op resultaatvoetbal gaan beoordelen dan mag hij wel even komen wanneer ajax de voorrondes van de cl speelt
pi_55044522
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als we hem op resultaatvoetbal gaan beoordelen dan mag hij wel even komen wanneer ajax de voorrondes van de cl speelt
Dan speel je tegen de middelmaat van Europa en gezien de resultaten van Bassie tegen de middelmaat van Europa (Roemenie, Wit-Rusland) zou ik opbrengsten van de CL nog maar niet in de boeken zetten
pi_55044693
Vanavond op BoF-TV: Bloot en veel bier
pi_55044993
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:24 schreef FJD het volgende:

[..]

Dan speel je tegen de middelmaat van Europa en gezien de resultaten van Bassie tegen de middelmaat van Europa (Roemenie, Wit-Rusland) zou ik opbrengsten van de CL nog maar niet in de boeken zetten
Ja dat is zo.

Maar een club trainen is anders dan een nationaal elftal 'Dan' ben je niet elke dag bij 'de jongens'
pi_55045222
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Maar een club trainen is anders dan een nationaal elftal 'Dan' ben je niet elke dag bij 'de jongens'
Klopt, het zou zomaar kunnen dat Bassie het dan opeens wel goed gaat doen. Bassie als bondscoach is gewoon een aanfluiting en het is belachelijk dat de KNVB hem heeft aangesteld. Z'n werkervaring bestond uit het trainen van de jeugd van Ajax Kom op zeg
pi_55045884
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:55 schreef FJD het volgende:

[..]

Klopt, het zou zomaar kunnen dat Bassie het dan opeens wel goed gaat doen. Bassie als bondscoach is gewoon een aanfluiting en het is belachelijk dat de KNVB hem heeft aangesteld. Z'n werkervaring bestond uit het trainen van de jeugd van Ajax Kom op zeg
Ja dat bevreemde mij ook. Maar resultaat heeft hij wel gehaald!
pi_55046442
En hoe kan ik je dan vinden FJD?
BoF!
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:52:57 #113
63192 ursel
pi_55046654
Rijkaard debuteerde als hoofd-coach anders ook bij oranje en deed het er niet onverdienstelijk..
pi_55047064
Men leeft hier blijkbaar nog
pi_55047147
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:45 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
En hoe kan ik je dan vinden FJD?
Ben allang weer weg Het ging zo slecht dat ik maar ben gestopt. Toen nog even de Dit Was Het Nieuws van afgelopen week gezien Sterke aflevering weer Nu lekker t bed in met een stukje Pauw & Witteman.
  dinsdag 4 december 2007 @ 23:14:51 #116
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_55047187
Johan Derksen zit bij Pauw & Witteman en hij is weer lekker op dreef
pi_55047211
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 23:13 schreef FJD het volgende:

[..]

Ben allang weer weg Het ging zo slecht dat ik maar ben gestopt. Toen nog even de Dit Was Het Nieuws van afgelopen week gezien Sterke aflevering weer Nu lekker t bed in met een stukje Pauw & Witteman.
En hoe kan ik je volgende keer vinden
BoF!
  dinsdag 4 december 2007 @ 23:21:47 #118
63192 ursel
pi_55047330
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 23:08 schreef 3lmo het volgende:
Men leeft hier blijkbaar nog
Wie bent u?
pi_55047807
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 23:15 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:

[..]

En hoe kan ik je volgende keer vinden
Misschien makkelijk om daar X-Fire voor te gebruiken
pi_55048966
Truste
BoF!
pi_55049765
quote:
Op woensdag 5 december 2007 06:17 schreef jpjedi het volgende:
Geniaal!

Maar sorry je ziet zo dat het niet DE jaap stam is
pi_55049901
mogguh
pi_55050103
pi_55050436
quote:
Op woensdag 5 december 2007 07:15 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Maar sorry je ziet zo dat het niet DE jaap stam is
Ja inderdaad was echt enorm duidelijk.
pi_55050461
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:38 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ja inderdaad was echt enorm duidelijk.
Ja idd.
Het is net zn tweelingbroer maar je ziet toch echt wel dat het niet de jaap is van dichtbij.
pi_55050465
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja idd.
Het is net zn tweelingbroer maar je ziet toch echt wel dat het niet de jaap is van dichtbij.
Als je hem dagelijks ziet dan zie je het maar als je hem alleen van TV kent dan plas ook jij in je broekje van vreugde als je de neppe ziet hoor

Ow ja ook uit dat topic:
Dude, I was eating a chocolate bar in my kitchen the other day, when my mom walked in. I was like "it's like an orgasm in my mouth" and my mom says "oh, believe me, you DON'T want to know what that tastes like"
I guess she realized what she said, because she walked out really quickly.
pi_55050493
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:41 schreef FJD het volgende:

[..]

Als je hem dagelijks ziet dan zie je het maar als je hem alleen van TV kent dan plas ook jij in je broekje van vreugde als je de neppe ziet hoor

Ow ja ook uit dat topic:
Dude, I was eating a chocolate bar in my kitchen the other day, when my mom walked in. I was like "it's like an orgasm in my mouth" and my mom says "oh, believe me, you DON'T want to know what that tastes like"
Net als die fan die bijna ging trippen van geluk...
  woensdag 5 december 2007 @ 08:53:08 #130
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55050590
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:52 schreef ursel het volgende:
Rijkaard debuteerde als hoofd-coach anders ook bij oranje en deed het er niet onverdienstelijk..
Nee, zijn volgende kunstje (sparta) deed hij ook geweldig
pi_55050687
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:41 schreef FJD het volgende:

[..]

Als je hem dagelijks ziet dan zie je het maar als je hem alleen van TV kijkt dan plas ook jij in je broekje van vreugde als je hem ziet hoor

Ow ja ook uit dat topic:
Dude, I was eating a chocolate bar in my kitchen the other day,
when my mom walked in. I was like "it's like an orgasm in my mouth" and my mom says "oh, believe
me, you DON'T want to know what that tastes like"
Nou nee. Na 2 sec zag je duidelijk dat het een look-a-like was. Alleen van de zijkant zie je het verschil bijna niet.
pi_55050738

pi_55050751
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou nee. Na 2 sec zag je duidelijk dat het een look-a-like was. Alleen van de zijkant zie je het verschil bijna niet.
Ik loop je maar te stangen Jij bent er de 16e wel toch?

@Sickert: Super Smash Brothers Brawl is al een paar keer verkocht in Canada dus misschien verschijjnt ie vandaag nog wel ergens.
pi_55050764
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:05 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik loop je maar te stangen Jij bent er de 16e wel toch?

16 dec?
was het nou za of zo?
pi_55050773
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
16 dec?
was het nou za of zo?
Het is nu op zondag en het blijft op zondag.
pi_55050787
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:06 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

16 dec?
was het nou za of zo?
moeilijk ff in je outlook agenda kijken
pi_55050914
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:08 schreef staticdata het volgende:

[..]

moeilijk ff in je outlook agenda kijken
Heb ik niet
pi_55050922
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:06 schreef FJD het volgende:

[..]

Het is nu op zondag en het blijft op zondag.
Dan zou het kunnen alleen het stappen zit er niet in.
pi_55050945
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dan zou het kunnen alleen het stappen zit er niet in.
Dat hebben er heel veel dus dat is geen probleem. Mooi, zet ik je ook op de lijst
pi_55051003
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:17 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat hebben er heel veel dus dat is geen probleem. Mooi, zet ik je ook op de lijst
Ja met onder voorbehoud.
pi_55051067
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja met onder voorbehoud.
Echte Ajaxied he; geen daden maar woorden.

pi_55051084
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:22 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ja met onder voorbehoud.
Dat soort reacties snap ik nooit zo goed.. Je kan/wil of kan/wil niet..

Zin -> ja -> agenda/moeder voor de 16e - > ja -> zondag 16e naar BoF
___-> ja -> agenda/moeder voor de 16e - > nee -> sorry BoF maar ik kan niet
___-> nee -> post dat je er geen zin in hebt

Voorbehoud voor wat? onverwachte bruiloft van je beste maat?
pi_55051100
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:27 schreef jpjedi het volgende:
onverwachte bruiloft van je beste maat?
pi_55051117
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:26 schreef FJD het volgende:

[..]

Echte Ajaxied he; geen daden maar woorden.

ajaXied???
  woensdag 5 december 2007 @ 09:32:50 #145
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55051166
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:29 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

ajaXied???
Er zijn ook andere termen voor, die schrijf je echter geheel anders...
pi_55051549
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:32 schreef Keltie het volgende:

[..]

Er zijn ook andere termen voor, die schrijf je echter geheel anders...
Ja voor elke club zijn termen
pi_55051894
JP wat is je nickname op je PS3, dan kan ik je toevoegen.
Niels wat is die van jou?
pi_55051963
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:11 schreef staticdata het volgende:
Voetbal
pi_55051971
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:14 schreef FJD het volgende:

[..]
pi_55052023
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:11 schreef staticdata het volgende:
JP wat is je nickname op je PS3, dan kan ik je toevoegen.
Niels wat is die van jou?
jpjedi
pi_55052057
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:17 schreef jpjedi het volgende:

[..]

jpjedi
K die van mij staticdata
pi_55052072
Creatieve geesten binnen BoF zeg
pi_55052200
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:19 schreef FJD het volgende:

bij nader inzien vond ik Br33zah_$l3t niet bij me passen dus maar gewoon deze gehouden
pi_55052201
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:19 schreef FJD het volgende:
Wat zal die van Niels zijn
pi_55052219
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:25 schreef staticdata het volgende:

[..]

bij nader inzien vond ik Br33zah_$l3t niet bij me passen dus maar gewoon deze gehouden
Jij zou dan een neppert zijn, een echte schrijft de a met een 4
pi_55052223
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:25 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Wat zal die van Niels zijn
DoubleD_lover geloof ik.
pi_55052249
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:27 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Jij zou dan een neppert zijn, een echte schrijft de a met een 4
die was al bezet
pi_55052262
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:28 schreef staticdata het volgende:
die was al bezet
Sorry

http://www.telesport.nl/v(...)_Oranje__.html?p=2,1
Opbokken Kessler Bert gaat Feyenoord volgend jaar naar het kampioenschap leiden

[ Bericht 32% gewijzigd door FJD op 05-12-2007 10:35:44 ]
  woensdag 5 december 2007 @ 10:41:07 #159
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55052459
Laat Adriaanse het maar worden.
Jodanje
pi_55052490
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:41 schreef Keltie het volgende:
Laat Adriaanse het maar worden.
Jodanje
Rijkaard lijkt me uiterst geschikt en Cruijff zal dat er wel door drukken verwacht ik.

Adriaanse is toch wel de grootste minkukel op het westelijk halfrond nar van Gaal als je het mij vraagt.
  woensdag 5 december 2007 @ 10:45:08 #161
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_55052547
Die gekke Tom neukt er 1 van 16...
http://www.nusport.nl/200(...)ederlandse-vriendin/
2de in de Tour de BoF!
pi_55052650
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:

tja ze is wel erg volwassen natuurlijk.

In goed brabants: As se dur`n boske kenne piese, kenne ze neuken ok.
pi_55052703
Als er gras op groeit dan kun je voetballen
pi_55052792
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dutroux wannabe
  woensdag 5 december 2007 @ 11:00:43 #165
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55052869
Als er gras op staat, kan de haring erin... Zoals ze op de camping zeggen.
Hij hoeft zich echter niet te schamen:
pi_55052911
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:00 schreef Keltie het volgende:
Als er gras op staat, kan de haring erin... Zoals ze op de camping zeggen.
  woensdag 5 december 2007 @ 11:03:48 #167
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55052932
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:42 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Rijkaard lijkt me uiterst geschikt en Cruijff zal dat er wel door drukken verwacht ik.

Adriaanse is toch wel de grootste minkukel op het westelijk halfrond nar van Gaal als je het mij vraagt
.
Klopt, maar ik wil hem daar ook hebben om ' em op z' n bek te zien gaan
  woensdag 5 december 2007 @ 11:07:04 #168
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55053004
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:02 schreef FJD het volgende:

[..]

Word nogal flauw als ik "brak" op m' n werk zit.
Gisteravond moeten zwarte pieten voor een maat..

Ik en een maatje dus in zo'n pakkie gehezen, inclusief smink (sp?) en toen naar het huis van die gozert..
Werd' ie door z'n meissie ten huwelijk gevraagd (hij heeft ja gezegd).
Toen maar weer naar huis om even wat te drinken met die andere zwarte piet. 2u en een krat bier later ging' ie naar huis
  woensdag 5 december 2007 @ 11:09:05 #169
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_55053036
Als ze maar van Bertje afblijven Hiddink, van Gaal, de Haan of Rijkaard lijken me de beste kandidaten
pi_55053088
Nog 2 jaar en ze is 18.

pi_55053543
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als ze maar van Bertje afblijven Hiddink, van Gaal, de Haan of Rijkaard lijken me de beste kandidaten
Doe bertje maar, misschien kan ronald dan het roer overnemen bij f. Die bakt er toch niks van bij Valencia en dan kan hij de naam Koeman misschien hoog ' redden ' in Rotterdam.
pi_55053637
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Doe bertje maar, misschien kan ronald dan het roer overnemen bij f. Die bakt er toch niks van bij Valencia en dan kan hij de naam Koeman misschien hoog ' redden ' in Rotterdam.
Bespeur ik daar enige angst voor Feyenoord?
  woensdag 5 december 2007 @ 11:38:39 #173
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55053723
Laat die plofkop eens wegblijven uit Rotterdam.
pi_55053816
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:36 schreef FJD het volgende:

[..]

Bespeur ik daar enige angst voor Feyenoord? >:)
Dat niet maar onder Erwin was het super... erger kon niet.
  woensdag 5 december 2007 @ 11:52:00 #175
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55054108
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Dat niet maar onder Erwin was het super... erger kon niet.
Z'n laatste jaar misschien.
De rest viel wel mee.
pi_55054539
Midaaaag vandaag dagje vrij, dus hele dag CoD
BoF!
pi_55054589
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:11 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Midaaaag vandaag dagje vrij, dus hele dag CoD
[flauw]
Watskebeurt? Je liep naar je werk en kwam er achter dat het wel heel erg ver was en bent toen weer teruggegaan?
[/flauw]

Bewaar je nog wat voor vanavond? Dan doe ik ook een rondje mee
pi_55054645
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:13 schreef FJD het volgende:

[..]

[flauw]
Watskebeurt? Je liep naar je werk en kwam er achter dat het wel heel erg ver was en bent toen weer teruggegaan?
[/flauw]

Bewaar je nog wat voor vanavond? Dan doe ik ook een rondje mee
De hele afdeling is vrij, omdat het Sinterklaas is
Ik heb je trouwens toegevoegd bij Xfire
BoF!
  woensdag 5 december 2007 @ 12:17:07 #179
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55054666
Einstein staat op een feestje, komt er iemand naar hem toe. Einstein vraagt hem: Wat is jouw IQ? 250, zegt de persoon. Dus begint Einstein te praten over kwantische natuurkunde, blackholes, singulariteit en ruimtetijd... Na een tijdje komt er een ander naar hem toe en Einstein vraagt hem ook: Wat is jouw IQ? 150, zegt de persoon. Dus begint Einstein te praten over Internationaal recht, ethische conflicten met genetische manipulatie... Iets later komt er weer iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 100, antwoord de persoon. Dus begint Einstein te praten over de regering, de lonen, en benzineprijzen... Nog iets later komt er weer iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 50, antwoord de persoon. Dus begint Einstein te praten over Idols, Big-Brother,Starmaker, Jouw vrouw, mijn vrouw... Komt er daarna nog iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 10, antwoord de persoon. Daarop vraagt Einstein hem: En? Beetje naar je zin bij ajax?
pi_55054759
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:17 schreef Keltie het volgende:
Einstein staat op een feestje, komt er iemand naar hem toe. Einstein vraagt hem: Wat is jouw IQ? 250, zegt de persoon. Dus begint Einstein te praten over kwantische natuurkunde, blackholes, singulariteit en ruimtetijd... Na een tijdje komt er een ander naar hem toe en Einstein vraagt hem ook: Wat is jouw IQ? 150, zegt de persoon. Dus begint Einstein te praten over Internationaal recht, ethische conflicten met genetische manipulatie... Iets later komt er weer iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 100, antwoord de persoon. Dus begint Einstein te praten over de regering, de lonen, en benzineprijzen... Nog iets later komt er weer iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 50, antwoord de persoon. Dus begint Einstein te praten over Idols, Big-Brother,Starmaker, Jouw vrouw, mijn vrouw... Komt er daarna nog iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 10, antwoord de persoon. Daarop vraagt Einstein hem: En? Beetje naar je zin bij ajax?
lol
BoF!
  woensdag 5 december 2007 @ 12:46:15 #181
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_55055322
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:17 schreef Keltie het volgende:
Ik begin te lezen en na 1 regel weet je al direct waar het naartoe gaat
Moest overigens wel licht glimlachen
Ajax en Feyenoord maken elkaar het hele jaar zwart en PSV wordt weer nipt kampioen
2de in de Tour de BoF!
pi_55055419
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ajax en Feyenoord maken elkaar het hele jaar zwart en PSV wordt weer nipt kampioen
haha hier idem.

Flauwe moppen die over alles en iedereen kunnen gaan..

De mop over Kluivert van " Ben je blind ofzo?" Dat was een "orginele"
pi_55055446
Klagen dat een mop van Keltie voorspelbaar is

Zelfs een blinde weet welke kant de mop opgaat.
pi_55055507
Beter maf dan mof... dat is net zo iets als beter bef dan baf? (of bof???)
  woensdag 5 december 2007 @ 13:08:47 #185
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55055872
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:51 schreef FJD het volgende:
Klagen dat een mop van Keltie voorspelbaar is

Zelfs een blinde weet welke kant de mop opgaat.
Tsss...
  woensdag 5 december 2007 @ 13:09:09 #186
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55055878
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Als we maar lol hebben
  woensdag 5 december 2007 @ 13:09:38 #187
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55055891
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Beter maf dan mof... dat is net zo iets als beter bef dan baf? (of bof???)
Jules Deelder jongen, Jules Deelder
  woensdag 5 december 2007 @ 13:11:19 #188
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55055933
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:50 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

haha hier idem.

Flauwe moppen die over alles en iedereen kunnen gaan..

De mop over Kluivert van " Ben je blind ofzo?" Dat was een "orginele"

pi_55056126
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:09 schreef Keltie het volgende:
Als we maar lol hebben
Als Feyenoorder moet je sowieso niet mee willen doen voor de knikkers

@Plaatje:
pi_55056446
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:19 schreef FJD het volgende:

[..]

Als Feyenoorder moet je sowieso niet mee willen doen voor de knikkers

@Plaatje:
pi_55056561
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nerd-post
pi_55056624
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:43 schreef FJD het volgende:

[..]

Nerd-post
Je weet er niks op te zeggen dus zeg je dit maar!!

NERD!!!!
pi_55056662
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Je weet er niks op te zeggen dus zeg je dit maar!!
Je gaat me toch niet vertellen dat jij een Ajax fan voor de knikkers bent?

Dat maakt je niet alleen een succes-supporter maar ook nog eens een hele slechte succes-supporter Tenzij je de Amstel Cup een echte prijs durft te noemen natuurlijk.
pi_55056683
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:48 schreef FJD het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat jij een Ajax fan voor de knikkers bent?

Dat maakt je niet alleen een succes-supporter maar ook nog eens een hele slechte succes-supporter Tenzij je de Amstel Cup een echte prijs durft te noemen natuurlijk.
Nee dat ga ik je niet vertellen. Maar nu hebben we het over ajax niet feyenoord
pi_55056702
voetbal
pi_55056715
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef staticdata het volgende:
voetbal
Waar wil je het over hebben lieverd?
pi_55056718
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nee dat ga ik je niet vertellen. Maar nu hebben we het over ajax niet feyenoord
Wat zou het toch mooi zijn om dit jaar weer eens op de Coolsingel te staan Wat een fantastische dag zou dat worden zeg!
pi_55056726
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef FJD het volgende:

[..]

Wat zou het toch mooi zijn om dit jaar weer eens op de Coolsingel te staan Wat een fantastische dag zou dat worden zeg!
Ken je Marco Borsato??
pi_55056823
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:51 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ken je Marco Borsato??
die zingt een beetje over de menstruatie van leontien
pi_55056860
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ken je Marco Borsato??
Als t allemaal een beetje meezit dan zit het er in maar wel met een dosis geluk. Straks met Bruins en Hofs terug in de basis icm mensen als Slory en Wijnaldum Als dat eenmaal gaat lopen en blijft lopen dan is er niet veel dat het nog af kan stoppen.

Ik verwacht niet dat het gebeurt maar de kans is vele malen groter dan vorig jaar, toen was al direct duidelijk dat Feyenoord (zelfs in goede doen) te zwak was om mee te draaien aan de top. Als er een keer een kans is dan is het dit jaar of volgend jaar
  woensdag 5 december 2007 @ 14:08:16 #201
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55057101
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef FJD het volgende:

[..]

Pff.. Bestel dan maar vast een reserve lever
pi_55057136
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:56 schreef FJD het volgende:

[..]

Als t allemaal een beetje meezit dan zit het er in maar wel met een dosis geluk. Straks met Bruins en Hofs terug in de basis icm mensen als Slory en Wijnaldum Als dat eenmaal gaat lopen en blijft lopen dan is er niet veel dat het nog af kan stoppen.

Ik verwacht niet dat het gebeurt maar de kans is vele malen groter dan vorig jaar, toen was al direct duidelijk dat Feyenoord (zelfs in goede doen) te zwak was om mee te draaien aan de top. Als er een keer een kans is dan is het dit jaar of volgend jaar
Als als als... Ja dan vorig jaar is het stukken beter dat zeker.

Maar als davids en dribbelaar leonardo dalijk terug zijn en maybe aisatti komt... als dat draait met suarez en huntelaar die zijn goaltjes meepikt etc etc...
pi_55057153
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:08 schreef Keltie het volgende:

[..]

Is het zo lang geleden??
  woensdag 5 december 2007 @ 14:11:47 #204
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55057177
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:10 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Is het zo lang geleden??
Nee, gisteravond nog een half kratje. Hoezo?
pi_55057195
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:08 schreef Keltie het volgende:
Denk het ook ja
pi_55057207
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:11 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nee, gisteravond nog een half kratje. Hoezo?
Het kampioenschap van feyenoord bedoel ik...
  woensdag 5 december 2007 @ 14:13:25 #207
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55057225
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:09 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Als als als... Ja dan vorig jaar is het stukken beter dat zeker.

Maar als davids en dribbelaar leonardo dalijk terug zijn en maybe aisatti komt... als dat draait met suarez en huntelaar die zijn goaltjes meepikt etc etc...
Als m'n tante een lul had, was het m'n oom.

Davids -> Oeh
Leonardo -> Pff.. Overrated jankjoch
Suarez -> Egoistisch knurftje met de vallende tyfus
pi_55057256
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:13 schreef Keltie het volgende:

[..]

Als m'n tante een lul had, was het m'n oom.

Davids -> Oeh
Leonardo -> Pff.. Overrated jankjoch
Suarez -> Egoistisch knurftje met de vallende tyfus
Ja zo blijven we praten.

Bruins is pas Oeh... remember.
  woensdag 5 december 2007 @ 14:14:52 #209
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55057261
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:12 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Het kampioenschap van feyenoord bedoel ik...
Maakt dat uit? Feestjes moeten gevierd worden.
  woensdag 5 december 2007 @ 14:16:02 #210
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55057287
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:14 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ja zo blijven we praten.

Bruins is pas Oeh... remember.
Bruins is inderdaad behoorlijk goed. Jong en daarom wat wisselvallig, maar goed.
Valt me mee dat je niet over Slory begon.. Ownee, die wilden jullie al van ons overnemen zonder dat' ie een minuut had gespeeld
pi_55057358
S P A R T A
pi_55057535
kijk gelijk stil
  woensdag 5 december 2007 @ 14:31:55 #213
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55057628
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:18 schreef staticdata het volgende:
S P A R T A
J U N K S
  woensdag 5 december 2007 @ 14:32:24 #214
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55057638
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:27 schreef staticdata het volgende:
kijk gelijk stil
Was roken
pi_55057686
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:16 schreef Keltie het volgende:

[..]

Bruins is inderdaad behoorlijk goed. Jong en daarom wat wisselvallig, maar goed.
Valt me mee dat je niet over Slory begon.. Ownee, die wilden jullie al van ons overnemen zonder dat' ie een minuut had gespeeld
Begon meer over Bruins door feyenoord/ajax met davids. " Ik kan me wel voorstellen dat hij zich wil bewijzen"
  woensdag 5 december 2007 @ 14:39:10 #216
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55057792
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:34 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Begon meer over Bruins door feyenoord/ajax met davids. " Ik kan me wel voorstellen dat hij zich wil bewijzen"
Was dat niet in de clash tussen Davids en Buijs?
pi_55057864
De Wii is echt veel beter dan de Xbox!

of waren we nog niet klaar met voetbal?
  woensdag 5 december 2007 @ 14:45:30 #218
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55057943
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:41 schreef FJD het volgende:

Nee?
pi_55058325
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:39 schreef Keltie het volgende:

[..]

Was dat niet in de clash tussen Davids en Buijs?

Bedoelde dus Buijs
pi_55058344
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:41 schreef FJD het volgende:
De Wii is echt veel beter dan de Xbox!

ja vet he... dalijk de Wii Zapper halen en dan zombies knallen!
  woensdag 5 december 2007 @ 15:06:35 #221
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55058476
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:00 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Bedoelde dus Buijs
Voortaan beter teleteksten
pi_55058576
Een man gaat naar de kapper en heeft zijn dochtertje van 6 jaar bij zich.
Terwijl de vader wordt geknipt staat de kleine meid naast de kappersstoel een pruim te eten.
De kapper kijkt naar beneden en zegt tegen het meisje :Jij krijgt straks allemaal haar op je pruim, Zegt het meisje : Ja dat weet ik en ook tieten.
pi_55058651
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:06 schreef Keltie het volgende:

[..]

Voortaan beter teleteksten
Waarom teleteksten naar feyenoord, ik volg alleen ajax via teletekst

komop zeg bruins, buys, buijs whatever.. kakkerlakken hebben allemaal dezelfde kop
  woensdag 5 december 2007 @ 15:16:27 #224
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55058695
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:14 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Waarom teleteksten naar feyenoord, ik volg alleen ajax via teletekst
Davids -> ajax.
quote:
komop zeg bruins, buys, buijs whatever.. kakkerlakken hebben allemaal dezelfde kop

En joden hadden vroeger allemaal dezelfde pyama
pi_55058714
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:16 schreef Keltie het volgende:

[..]

Davids -> ajax.
[..]

En joden hadden vroeger allemaal dezelfde pyama
Maar de misvatting gaat niet over davids.. Had die kop van Buijs wel voor me. Boevenkop
  woensdag 5 december 2007 @ 15:18:53 #226
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55058744
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:17 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Maar de misvatting gaat niet over davids.. Had die kop van Buijs wel voor me. Boevenkop
Smoesjes, smoesjes....
pi_55058755
Echt he Als ik weet dat jullie wakker zijn begin ik gewoon niet meer over voetbal.
  woensdag 5 december 2007 @ 15:20:29 #228
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55058772
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:19 schreef FJD het volgende:
Echt he Als ik weet dat jullie wakker zijn begin ik gewoon niet meer over voetbal.
Beter als die nerdpraat altijd

EDIT:
als ik nerdpraat wil hebben ga ik wel met m' n collega's praten
pi_55058794
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:18 schreef Keltie het volgende:

[..]

Smoesjes, smoesjes....
Ja das waar ik wist davids niet te onderscheiden van de naam leonardo
pi_55058795
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:11 schreef FJD het volgende:
Een man gaat naar de kapper en heeft zijn dochtertje van 6 jaar bij zich.
Terwijl de vader wordt geknipt staat de kleine meid naast de kappersstoel een pruim te eten.
De kapper kijkt naar beneden en zegt tegen het meisje :Jij krijgt straks allemaal haar op je pruim, Zegt het meisje : Ja dat weet ik en ook tieten.

hij is leuk
pi_55058805
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:20 schreef Keltie het volgende:

[..]

Beter als die nerdpraat altijd

EDIT:
als ik nerdpraat wil hebben ga ik wel met m' n collega's praten
Als ik met me collega's praat is het sex sex sex sex, word ook een keer saai
  woensdag 5 december 2007 @ 15:22:30 #232
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55058815
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:21 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ja das waar ik wist davids niet te onderscheiden van de naam leonardo
Euhm.. Nu gooi je alles door de war?
Je keppel zit te strak denk
  woensdag 5 december 2007 @ 15:23:54 #233
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55058847
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:21 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Als ik met me collega's praat is het sex sex sex sex, word ook een keer saai
Dat heb ik met 1 collega.
Met die andere deed ik het.

Verveeld niet echt eigenlijk
pi_55058883
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:22 schreef Keltie het volgende:

[..]

Euhm.. Nu gooi je alles door de war?
Je keppel zit te strak denk
waar gaat het over
pi_55058948
Als ik een nieuwe laptop wil van rond de 700,- (100 euro meer of minder ook goed) hebben de mensen hier dan aanraders?
  woensdag 5 december 2007 @ 15:38:37 #237
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_55059101
Laptop van 700 euro is per definitie ruk

Gouwe ouwe
2de in de Tour de BoF!
pi_55059250
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laptop van 700 euro is per definitie ruk

[ afbeelding ]
Gouwe ouwe
want?
pi_55059417
oh laat ik er dan maar bij zeggen dat het niet voor gamen is, maar meer voor internet, administratieve zaken en eventueel downlaoden. wellicht dat het dan beter op zijn plek valt
  woensdag 5 december 2007 @ 16:15:39 #240
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_55059898
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:52 schreef staticdata het volgende:
oh laat ik er dan maar bij zeggen dat het niet voor gamen is, maar meer voor internet, administratieve zaken en eventueel downlaoden. wellicht dat het dan beter op zijn plek valt
Deze dan maar doen.
http://tweakers.net/pricewatch/159874/asus-f5vl-ap011c.html
2de in de Tour de BoF!
pi_55060057
  woensdag 5 december 2007 @ 16:41:47 #242
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_55060477
quote:
Ik blijf netjes onder het bedrag en die student gaat er weer overheen
50 euro da's een hoop bier hoor
2de in de Tour de BoF!
pi_55060749
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik blijf netjes onder het bedrag en die student gaat er weer overheen
50 euro da's een hoop bier hoor
Ik luister gewoon netjes naar de opdracht
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:31 schreef staticdata het volgende:
Als ik een nieuwe laptop wil van rond de 700,- (100 euro meer of minder ook goed) hebben de mensen hier dan aanraders?
Voor 50,- is een laptop met een C2D ipv een CD wel de moeite waard denk ik zo
  woensdag 5 december 2007 @ 17:07:19 #244
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_55061103
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:53 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik luister gewoon netjes naar de opdracht
[..]

Voor 50,- is een laptop met een C2D ipv een CD wel de moeite waard denk ik zo
Tja ik had helemaal niet gelezen, zocht gewoon een laptop van 700 euro
Als ik dat had gelezen namelijk dan had ik wel een laptop van 600 euro uitgezocht, aangezien hij er niks spannends mee wil doen. Alles wat hij wil doen kan prima op een 4 jaar oude laptop
2de in de Tour de BoF!
pi_55061512
Dan kom je in het Sempron segment Met een P4 1ghz kun je ook XP draaien maar goed het moet wel met een beetje snelheid werken natuurlijk Persoonlijk zou ik pas bij een C2D gaan kijken.

http://tweakers.net/pricewatch/162376/asus-z99jr-4p043c.html
Deze heeft een kleiner scherm en is daarom goedkoper Het is maar net wat je fijn vindt. Als de laptop veel op z'n plaats staat dan is een groter scherm fijner dus of dit dan zo'n goede keus is.

http://tweakers.net/pricewatch/159318/asus-z53sc-ap085c.html
Nog een tikkie goedkoper dan ik eerst aangaf maar wel met grotere HD. Verschil dat ik zie is dat deze met Vista HP komt Met een beetje pech zit je dan met een sloot aan kut software op je laptop, dat zijn pas echte resource trekkers
  woensdag 5 december 2007 @ 18:37:46 #246
63192 ursel
pi_55062254
Ook weer present..
Nog wat gemist??
  woensdag 5 december 2007 @ 19:19:57 #247
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_55062937
Laat ik me pa vandaag 2x 1gb geheugen reepjes halen (Kingston Dimm 1GB DDR2 PC2-3200 400MHz). Passen ze niet

Hij heeft een Asus K8N-E Deluxe moederbord. Iemand een idee welke reepjes ik dan moet hebben?
pi_55063052
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laat ik me pa vandaag 2x 1gb geheugen reepjes halen (Kingston Dimm 1GB DDR2 PC2-3200 400MHz). Passen ze niet

Hij heeft een Asus K8N-E Deluxe moederbord. Iemand een idee welke reepjes ik dan moet hebben?
Om te beginnen zou ik niet proberen om DDR2 geheugen in een DDR slot te proppen

http://www.shopwereld.nl/(...)us_k8n-e_deluxe.html

woensdag 5 december 2007 @ 19:29:07 #249
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_55063107
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:26 schreef FJD het volgende:

[..]

Om te beginnen zou ik niet proberen om DDR2 geheugen in een DDR slot te proppen

http://www.shopwereld.nl/(...)us_k8n-e_deluxe.html

[ afbeelding ]

Ik dacht al, wat goedkoop!

Thanks Ferdi
  woensdag 5 december 2007 @ 19:29:29 #250
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_55063119

srry Frankie

Homo's!

Ik ga denk ff Free for all knallen vanaaf.. nog meer mensjes?
  woensdag 5 december 2007 @ 19:31:15 #251
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_55063152
Je mag me uitlachen hoor. Moet maar eens eerder naar bed gaan
pi_55063180
Zwengel je Xfire maar aan misschien dat ik je nog join. Weet het niet zeker, free for all is niet echt mijn ding.

Zeg je Team Deathmatch dan doe ik wel mee
pi_55063199
Heb ik een collega op me stage die uit Italie komt, heet ie Adriano. Een echte kettingroker
Ben ik vandaag bezig met een autocad tekening waar hij mee aan het 'klooien' is geweest. Alleen snapte ik niet wat ie allemaal heeft gedaan. Roep ik em : Hey adriana (k was met me gedachten bij adriana lima ) Is het opeens stil op de afdeling. Dus ik zo van Collega tegenover fluisterend : rennen, nu !
en ik weer : , kijk ik naar links zie ik een boze italiaan op mij komen lopen. K heb als een gek door de gebouw gesprint met een boze italiaan achter mij aan. Stop ik om op adem te komen staat ie opeens naast mij : Wil je ook koffie ?

Ik zo van : WTF !!!??? andere collega's in de deuk
pi_55063616
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:34 schreef Viro het volgende:

Heb ik een collega op me stage die uit Italie komt, heet ie Adriano. Een echte kettingroker
Ben ik vandaag bezig met een autocad tekening waar hij mee aan het 'klooien' is geweest. Alleen snapte ik niet wat ie allemaal heeft gedaan. Roep ik em : Hey adriana (k was met me gedachten bij adriana lima ) Is het opeens stil op de afdeling. Dus ik zo van Collega tegenover fluisterend : rennen, nu !
en ik weer : , kijk ik naar links zie ik een boze italiaan op mij komen lopen. K heb als een gek door de gebouw gesprint met een boze italiaan achter mij aan. Stop ik om op adem te komen staat ie opeens naast mij : Wil je ook koffie ?

Ik zo van : WTF !!!??? andere collega's in de deuk
lol

Ik dacht dat jij jarenlange ervaring had in taek wondo
BoF!
pi_55063679
http://www.break.com/index/bad-case-of-diarrhea.html

Ik moest deze met jullie delen ;')
BoF!
pi_55063680
http://www.break.com/index/bad-case-of-diarrhea.html

Ik moest deze met jullie delen ;')
BoF!
pi_55063685
BoF!
  woensdag 5 december 2007 @ 20:04:38 #258
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_55063827
pi_55064329
Het eerste goede idee vanuit Europa. Ze willen de dijken doorsteken in Zeeland!

Ow ja en Baus, gooi je Xfire eens aan. Op deze manier kunnen we je natuurlijk nooit vinden

[ Bericht 52% gewijzigd door FJD op 05-12-2007 20:55:01 ]
pi_55065275
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:28 schreef FJD het volgende:
Het eerste goede idee vanuit Europa. Ze willen de dijken doorsteken in Zeeland!

Ow ja en Baus, gooi je Xfire eens aan. Op deze manier kunnen we je natuurlijk nooit vinden
werd verdorie tijd dan spoelen die Duitsers hier mischien wel weg
Narf!
pi_55066430
Ik ben samen met Bugs al aan het spelen Nog meer liefhebbers?
pi_55067199
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:50 schreef FJD het volgende:
Ik ben samen met Bugs al aan het spelen Nog meer liefhebbers?
Ik zie jou niet bij mijn xfire...
BoF!
  woensdag 5 december 2007 @ 22:25:12 #263
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_55067353
Net naar Beowolf in Imax 3D.
Echt een ontzettende bagger film, maar het 3D was wel stoer
2de in de Tour de BoF!
  woensdag 5 december 2007 @ 22:30:13 #264
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_55067447
AZ
Anders krijg je even 2 identieke goals tegen

En we zwaaien met zijn allen naar Alkmaar
2de in de Tour de BoF!
  woensdag 5 december 2007 @ 22:46:25 #265
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_55068015
De Sint is langs geweest!

Guitar Hero III incl. gitaar (Is besteld, krijg ik hopelijk deze week nog)
Married with Children Seizoen 7
Guinness World Records 2008
2 Björn Borg Boxershorts.

pi_55068438
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
AZ
Anders krijg je even 2 identieke goals tegen
Inderdaad zeg

@Shizzle: Ben jij Bardock of niet? Anders heb ik je denk ik niet eens in m'n lijst staan. Doe me nog eens uitnodigen dan
pi_55068671
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:01 schreef FJD het volgende:

[..]

Inderdaad zeg

@Shizzle: Ben jij Bardock of niet? Anders heb ik je denk ik niet eens in m'n lijst staan. Doe me nog eens uitnodigen dan
ja ik ben Bardock
BoF!
pi_55068696
Maar in mijn lijst zie ik alleen Viro en Postman....
BoF!
pi_55068782
En nu heeft Bug me toegevoegd maar ik zie hem oook niet staan...
BoF!
pi_55068812
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:17 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
En nu heeft Bug me toegevoegd maar ik zie hem oook niet staan...
Misschien even opnieuw inloggen met X-Fire, via de website van xfire staan FJD en ik er wel in, duss...
pi_55068864
Ja, nu zie ik jullie.
BoF!
  woensdag 5 december 2007 @ 23:23:28 #272
63192 ursel
pi_55068932
De sint heeft mij ook nog een keun kado bezorgd..
Een getuige van het ongeval met mijn auto..

Voordat je dat parkeerhaventje inrijdt heb je nog een stoeprand die beetje raar loopt. Schijnt iemand zijn banden helemaal aan gort gereden te hebben en is met zijn onbestuurbare auto tegen de mijnes aangeknalt.

Daarna is die met al dat kapotte spul weer weg gereden.. . Politie schijnt er nog naar op zoek geweest te zijn. Maar getuige woont hier om de hoek en de politie is al bekend met het voorval, wat alleen maar ten gunste komt om in aanmerking te komen voor waarborg fonds..

oohja, en verder nog een te grote stapel kao's..
pi_55069099
En hoe kan ik jullie spel joinen?
Want als ik mee wil doen staar er dat ik nog geen profiel heb gekozen.
BoF!
pi_55069165
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:30 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Daarvoor moet je bij Bugs zijn Die joinde mij. Ik ben er nu weer mee gestopt, tis weer mooi geweest voor vanavond. Dit weekend is er weer genoeg tijd
pi_55069184
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:32 schreef FJD het volgende:

[..]

Daarvoor moet je bij Bugs zijn Die joinde mij. Ik ben er nu weer mee gestopt, tis weer mooi geweest voor vanavond. Dit weekend is er weer genoeg tijd
Welke rank ben jij trouwens
BoF!
pi_55069234
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:33 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Welke rank ben jij trouwens
Tegen de 40 nu. Heb de P90 gekregen en toen nog twee ranks erbij gekregen. Brigadier Corporal ofzo? Zilver sterretje.
pi_55069263
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:35 schreef FJD het volgende:

[..]

Tegen de 40 nu. Heb de P90 gekregen en toen nog twee ranks erbij gekregen. Brigadier Corporal ofzo? Zilver sterretje.
Die p90 is echt ongelooflijk
BoF!
pi_55069355
Ik ga slapen truste
BoF!
pi_55069487
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:30 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Denk dat als je eerst de MP opstart je een profiel kan kiezen/maken. Een andere manier zou ik niet kunnen bedenken die
pi_55071545
mogguh.

Ik weet dat alles wat ik wil doen met een oude laptop kan, want die heb ik ook staan. alleen is het scherm daar kapot van gegaan dus kan je daar weer niet mee op schoot internetten.
pi_55071681
vandaag GTA trailer
pi_55071795
Mogguh
[FoD] Cardinal
pi_55071866
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
De Sint is langs geweest!

2 Björn Borg Boxershorts.

draag jij je broeken ook op Half 7
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_55071996
quote:
Op donderdag 6 december 2007 08:26 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

draag jij je broeken ook op Half 7
Die K*t pubers hebben dat mooie merk gelijk weer tot een pauper merk gebombardeerd.

BJorn Borg onderbroeken
5 jaar geleden was ik een trendsetter zeker
pi_55072006
quote:
Op donderdag 6 december 2007 08:42 schreef staticdata het volgende:

[..]

Die K*t pubers hebben dat mooie merk gelijk weer tot een pauper merk gebombardeerd.

BJorn Borg onderbroeken
5 jaar geleden was ik een trendsetter zeker
Zitten die broeken zo lekker of.......
pi_55072054
ik vind ze lekker zitten ja
maar niet tot aan je navel omhoog trekken om het te showen
pi_55072128
quote:
Op donderdag 6 december 2007 08:48 schreef staticdata het volgende:
ik vind ze lekker zitten ja
maar niet tot aan je navel omhoog trekken om het te showen
*eens*

Stelletje paupers met de onderbroek boven de broek
pi_55072136
quote:
Op donderdag 6 december 2007 08:56 schreef FJD het volgende:

[..]

*eens*

Stelletje paupers met de onderbroek boven de broek
Wannabees zijn het
pi_55072223
quote:
Op donderdag 6 december 2007 08:56 schreef FJD het volgende:

[..]

*eens*
maar wel op de bootlan mijn onderbroek telkens naar boven willen trekken he
pi_55072235
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:05 schreef staticdata het volgende:
maar wel op de bootlan mijn onderbroek telkens naar boven willen trekken he
Jij zag er ook zo stoer uit, ik dacht dat je het gewoon vergeten was

Amerikanen grootste vervuilers ter wereld
Doei he Femke, ga de Amerikanen maar vervelen met je milieugezeik. Daar kun je tenminste echt wat uitmaken
pi_55072399
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:05 schreef FJD het volgende:

[..]

Jij zag er ook zo stoer uit, ik dacht dat je het gewoon vergeten was
Nee hoe kan ik zoiets nou vergeten.

stiekem vond ik het lekker hoor
pi_55073076
Saai
pi_55073093
"Sahin droomt van Coolsingel"

Heeft hij de Coolsingel weleens gezien
pi_55073116
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heeft hij de Coolsingel weleens gezien
pi_55073199
Alstie nou gewoon zegt dat hij droomt van het kampioenschap.

Of heeft bertje hem al kampioensfeesten laten zien en lopen ze heel erg vooruit
pi_55073473
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Alstie nou gewoon zegt dat hij droomt van het kampioenschap.

Of heeft bertje hem al kampioensfeesten laten zien en lopen ze heel erg vooruit
Je weet wel dat als het gebeurt dat je een ingelijste print van 40x60 krijgt met al je sceptische reacties?
pi_55073764
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:30 schreef FJD het volgende:

[..]

Je weet wel dat als het gebeurt dat je een ingelijste print van 40x60 krijgt met al je sceptische reacties?
En terecht het kampioenschap bij jullie is zo zeldzaam, dan mag je ook wel extra uitpakken
[FoD] Cardinal
  donderdag 6 december 2007 @ 10:48:30 #299
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55073778
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:10 schreef FJD het volgende:

[..]

Laat maar lullen joh, wij vallen tenminste geen spelers van hunnie aan.

EDIT:
NIEUW TOPIC:
Het Grote BoF! Topic: Daar waar peper en zout nodig is!

[ Bericht 16% gewijzigd door Keltie op 06-12-2007 11:16:48 ]
pi_55073943
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:30 schreef FJD het volgende:

[..]

Je weet wel dat als het gebeurt dat je een ingelijste print van 40x60 krijgt met al je sceptische reacties? >:)
Hou ik je aan!
pi_55073964
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:48 schreef Keltie het volgende:

[..]

Laat maar lullen joh, wij vallen tenminste geen spelers van hunnie aan.
Hahaha hoezo ouwe koeien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')