Even kort mijn verhaal;
Doordat ik emotioneel er niet helemaal bij was, ben ik pas 2 maanden terug naar de huisarts geweest met mijn verhaal (ben 18,5 jaar). Ik heb namelijk bij het klaarkomen nooit sperma gehad. Het gevoel van klaarkomen was er dus wel, alleen er kwam gewoon niks uit. Af en toe was het alleen een beetje doorzichtig vocht, geen idee wat het was (iig geen voorvocht, dat weet ik wel).
Maargoed, ben dus bij de huisarts geweest en na diverse onderzoeken bleek dat ik mijn prostaat ontstoken had. Voor de mensen die een beetje weten hoe het daaronder in elkaar hangt, de arts dacht dat dit wellicht de oorzaak zou zijn voor het 'droog' klaarkomen.
Ik heb een kuur van 3 weken gekregen en de eerste week merkte ik nog niets. Ik trek mij altijd af liggend op bed, en er kwam niets uit. 2 dagen terug heb ik het voor de 'probeer' eens staand geprobeerd en what the fuck wat een rotzooi. Ik neem aan dat dit wel het 'gebruikelijke' goedje was, aangezien het veel meer was dan eerst, en bovendien was het ook wit van kleur.
Echter, gisteren ben ik opnieuw klaargekomen, ditmaal liggend, en nu was het weer gewoon 'droog'. Heb het vandaag weer gedaan (ja ben toch nieuwsgierig in mijn geval) in staande positie en nu kwam er wel weer vanalles uit.
Vind dit nogal vreemd, en vooral jammer, omdat ik het niet kan vergelijken met de afgelopen jaren. Heb het namelijk altijd liggend gedaan.
Maar naar aanleiding van dit verhaaltje heb ik een (wellicht stomme) vraag. Speelt de zwaartekracht een rol bij het klaarkomen? Staand lijkt mij een makkelijkere houding voor 'de zaadleiders' om klaar te komen. Liggend moet het sperma notabene een hele weg omhoog afleggen.
Mocht dit zwaartekrachtverhaaltje onzin zijn, hoe kan het dan dat er alleen staand iets uitkomt? En hebben meer jongens dit?
Ik hoop op serieuze antwoorden en geen replies van 13-jarige rukkertjes uit de puberteit die niet serieus kunnen zijn.