Was het geen insectentenplaag van de Kloothommels ?quote:Op maandag 3 december 2007 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Die waren toch van de zomer verdreven door een kudde vogelaars ?
Of was het een insectenplaag van de KlootHommelsquote:Op maandag 3 december 2007 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Die waren toch van de zomer verdreven door een kudde vogelaars ?
Er bleven er nog een paar achter die dat lekker vondenquote:Op maandag 3 december 2007 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het geen insectentenplaag van de Kloothommels ?
Huub heeft zeker een alcoholprobleem: hij mag niet meer drinken.quote:Op maandag 3 december 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is leuk!
Blijf de banner fantastisch vinden. Mooi joch zo om te zien.
Nou moet niemand overstuur worden omdat ik een positieve post plaats over Huub. Nee, hij is niet fantastisch. Nee, Lieke zeikt niet. Ja, Huub heeft een alcoholprobleem. Brian is de beste!
Hier wordt het ook een vroegertje ! Slaap lekkerquote:Op maandag 3 december 2007 22:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Er bleven er nog een paar achter die dat lekker vonden![]()
Ik ben ook naar bed trusten
hij is leukquote:Op maandag 3 december 2007 22:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Heb ik dan de scoop van het eerste huwelijk in de Gouden Kooi?
Nu al?quote:Op maandag 3 december 2007 23:03 schreef Ziet het volgende:
daar zijn brian en amanda al weer
quote:Op maandag 3 december 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Huub gelooft niet dat Jensen nog op TV komt.....
Ze moesten om 23.00 thuis zijnquote:Op maandag 3 december 2007 23:07 schreef chufi het volgende:
Was de film al afgelopen ?
Inderdaad. Meesterlijk goede filmquote:Op maandag 3 december 2007 23:12 schreef Kinga het volgende:
Damn. Hoe kun je nog nooit the green mile gezien hebben?
Ja, speciaal om Brain en Amanda te ontmoeten.quote:Op maandag 3 december 2007 23:16 schreef Kinga het volgende:
Was Nicole Kidman er nou?
En wie gelooft dat Aman Dennis er in gehouden zou hebben? B&A zelf ?quote:Op maandag 3 december 2007 23:15 schreef Ziet het volgende:
brian probeert ook lollig te zijn
amanda: bedankt allemaal
huub: ja deal is een deal
brian: en weet je wat het grappigste is? amanda had hem (dennis) er nooit uitgestemd
ha ha ha.....
quote:Op maandag 3 december 2007 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
En wie gelooft dat Aman Dennis er in gehouden zou hebben? B&A zelf ?
Hebben ze Jensen al gezien?quote:Op maandag 3 december 2007 23:21 schreef Ziet het volgende:
brian zegt altijd zulke lieve dingen als ze ergens zijn
Die was gillend weggelopen als er zulke "gasten" zijn als Amanda en Brian...........quote:Op maandag 3 december 2007 23:16 schreef Kinga het volgende:
Was Nicole Kidman er nou?
Zover wilde ik nog niet gaan, maar het lijkt er inderdaad wel op........quote:Op maandag 3 december 2007 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Jemig heeft ze de hele jetset (voor zover aanwezig) over zich heen gehad?
Ik hoorde ze net zeggen dat 'Mayday' veel tijd met ze had doorgebracht... BNN'ers onder elkaar hè..quote:Op maandag 3 december 2007 23:37 schreef chufi het volgende:
Kindjes van ..., mogen vanuit bed de film afkijken? Waarom gelijk afzonderen ? Gebben ze goeie berichten gehoord?
Wie was dat ook al weer ?quote:Op maandag 3 december 2007 23:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik hoorde ze net zeggen dat 'Mayday' veel tijd met ze had doorgebracht... BNN'ers onder elkaar hè..
En bedankt fan.quote:Op maandag 3 december 2007 23:27 schreef Clank het volgende:
Amanda is zó 'happy' ... ze 'skattiet' ook aan één stuk door.
Brian lacht de hele tijd als een hyena zoals gewoonlijk.
Hij heeft via een fan te horen gekregen dat die zo heeft genoten van Brian's afluisterpraktijken op het heuveltje buiten. Hij zegt dat hij blij is met die reaktie en gaat in de toekomst nog meer 'leuk kattekwaad' uithalen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |