Ja, speciaal om Brain en Amanda te ontmoeten.quote:Op maandag 3 december 2007 23:16 schreef Kinga het volgende:
Was Nicole Kidman er nou?
En wie gelooft dat Aman Dennis er in gehouden zou hebben? B&A zelf ?quote:Op maandag 3 december 2007 23:15 schreef Ziet het volgende:
brian probeert ook lollig te zijn
amanda: bedankt allemaal
huub: ja deal is een deal
brian: en weet je wat het grappigste is? amanda had hem (dennis) er nooit uitgestemd
ha ha ha.....
quote:Op maandag 3 december 2007 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
En wie gelooft dat Aman Dennis er in gehouden zou hebben? B&A zelf ?
Hebben ze Jensen al gezien?quote:Op maandag 3 december 2007 23:21 schreef Ziet het volgende:
brian zegt altijd zulke lieve dingen als ze ergens zijn
Die was gillend weggelopen als er zulke "gasten" zijn als Amanda en Brian...........quote:Op maandag 3 december 2007 23:16 schreef Kinga het volgende:
Was Nicole Kidman er nou?
Zover wilde ik nog niet gaan, maar het lijkt er inderdaad wel op........quote:Op maandag 3 december 2007 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Jemig heeft ze de hele jetset (voor zover aanwezig) over zich heen gehad?
Ik hoorde ze net zeggen dat 'Mayday' veel tijd met ze had doorgebracht... BNN'ers onder elkaar hè..quote:Op maandag 3 december 2007 23:37 schreef chufi het volgende:
Kindjes van ..., mogen vanuit bed de film afkijken? Waarom gelijk afzonderen ? Gebben ze goeie berichten gehoord?
Wie was dat ook al weer ?quote:Op maandag 3 december 2007 23:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik hoorde ze net zeggen dat 'Mayday' veel tijd met ze had doorgebracht... BNN'ers onder elkaar hè..
En bedankt fan.quote:Op maandag 3 december 2007 23:27 schreef Clank het volgende:
Amanda is zó 'happy' ... ze 'skattiet' ook aan één stuk door.
Brian lacht de hele tijd als een hyena zoals gewoonlijk.
Hij heeft via een fan te horen gekregen dat die zo heeft genoten van Brian's afluisterpraktijken op het heuveltje buiten. Hij zegt dat hij blij is met die reaktie en gaat in de toekomst nog meer 'leuk kattekwaad' uithalen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |