volgens mij komt het door die reiki- sessie; allerlei blokkades bij de diverse chakrapunten zijn nu opgeheven en nu komen er allerlei gifstoffen vrij vandaar dat gifkikkergedragquote:Op maandag 3 december 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
'En als dat dan zo is dan moest het zo zijn. Ik heb dan wel mijn gevoel gevolgd.'
Krijgen we dadelijk verhalen over steden en reizen?
ik was 20 minuten geleden al klaar geweest met dit gesprek, wat een gezeik.quote:Op maandag 3 december 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
Het wordt feller...... Huub wordt boos.
Nou pas? Die jongen heeft echt een engelengeduld met Liekequote:Op maandag 3 december 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
Het wordt feller...... Huub wordt boos.
Ik geef hem geen ongelijk. Lieke hangt de "mentalcoach" uit, zonder dat ze weet waar ze het over heeft......quote:Op maandag 3 december 2007 20:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De onzekerheid van Huub druipt er van af .....
BSOL toch, tijd voor Pearle.quote:Op maandag 3 december 2007 20:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze wordt soppig als ze zich hoort pratenquote:
Valt waarschijnlijk geen woord met deze hork Lieko te wisselen. Daar word je vanzelf wel stil vanquote:Op maandag 3 december 2007 20:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |