Misschien denken ze bij de FEBO nog steeds dat als ze het niet laten zien, het voorval in het vergeetboek raakt, dat is tot nu toe toch altijd de tactiek geweest? Of afleiden met een zogenaamd nieuw drama.quote:Op maandag 3 december 2007 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik snap daarbij niet zo goed waarom die aflevering finaal weggecensureerd wordt voor de bewoners. Iedereen in het huis weet toch al van de hoed en de rand?
Het wordt een stuk leuker om alleen te kijken en het geluid weg te laten, zo kun je zelf van alles invullenquote:Op maandag 3 december 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Praat me er niet van, ik kan het niet meer horen dat geruzie tussen die twee.
Oooooh, met van die wolkjes?quote:Op maandag 3 december 2007 20:11 schreef KimiK het volgende:
[..]
Het wordt een stuk leuker om alleen te kijken en het geluid weg te laten, zo kun je zelf van alles invullen
Lieke vergeet alleen even dat Selene weer weg gaat. Tis een vervelende muts geworden inmiddels.quote:Op maandag 3 december 2007 20:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Jezus ze voelt zich echt continu aangevallen lijkt wel.Het is zo veel erger geworden nu ze een "vriendin" heeft.
huub is voor mij allang door de mand gevallen maar mag van mij best blijven en ook winnen maar lieke bah geen woorden voor zo n zuur portret ; ik haat vrouwen die mokken en zeuren (ik ben er notabene zelf een)quote:Op maandag 3 december 2007 20:10 schreef Clank het volgende:
Lieke met d'r nieuwe 'vriendin'.. sinds één week.. waarvoor ze door het vuur gaat.
die kussens van Jaap zijn ook lekker rustig.quote:Op maandag 3 december 2007 20:10 schreef Nostalgist het volgende:
Heerlijk rustgevend, die stream op Fries.....
Denk dat ze zich nu vrijer voelt om zich te laten gaan tegen Huub, hiervoor was ze natuurlijk alleen, geen vriendin om haar eventueel te steunen, dus slaat ze nu door naar de andere kant.quote:Op maandag 3 december 2007 20:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Jezus ze voelt zich echt continu aangevallen lijkt wel.
Het is zo veel erger geworden nu ze een "vriendin" heeft.
quote:Op maandag 3 december 2007 20:11 schreef KimiK het volgende:
[..]
Het wordt een stuk leuker om alleen te kijken en het geluid weg te laten, zo kun je zelf van alles invullen
Tipsch welquote:Op maandag 3 december 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Huub gelooft niet dat Jensen nog op TV komt.....
Ik zie vnml. 2 mensen die net zo lang staan te lullen totdat niemand nog weet waar het eigenlijk over gaat.quote:Op maandag 3 december 2007 20:12 schreef riri het volgende:
tja Huub...niet iedereen loopt als een schaap achter je aan....
Verbaal leg je het af tegen haar....
Ze heeft het van haar moeder......quote:Op maandag 3 december 2007 20:12 schreef grazygirl het volgende:
wat een vervelende arrogante bitch wordt die Lieke zeg, denk ineens dat ze heel wat is en het zet haar alleen maar negativer neer bleghhhhhhh zeik wijf
Ik hoop met hem mee..... Maar dan wel, als er veel drank in de man zit.....quote:
Ik ga de discussie niet meer aan als het over Huub en Lieke gaat, het is iedere keer hetzelfde, slaapverwekkend.quote:Op maandag 3 december 2007 20:12 schreef riri het volgende:
Zeker weten, voor Huub een sport, voor Lieke een dramaquote:Op maandag 3 december 2007 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De lichaamstaal is boeiend.....Het kost Lieke iig een stuk meer energie.......
waarom volgen wij allen dit eigenlijk nog?quote:Op maandag 3 december 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga de discussie niet meer aan als het over Huub en Lieke gaat, het is iedere keer hetzelfde, slaapverwekkend.
Ik volg de rimpelingen in het zwembad..... Het redelijke alternatief.....quote:Op maandag 3 december 2007 20:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
waarom volgen wij allen dit eigenlijk nog?
Ze hebben geen keus, er is niemand anders...... maar wat jij wilt hoor.quote:Op maandag 3 december 2007 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
Humor streams..... S3 en S4 als een alternatief voor Huub en Lieke.... een unicum volgens mij....
TOP; Regie !
Verschrikkelijk. Lijkt wel zo een getrouwd stel van 20 jaar wat zich alleen nog maar aan elkaar kan irriteren.quote:Op maandag 3 december 2007 20:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Denk dat ze zich nu vrijer voelt om zich te laten gaan tegen Huub, hiervoor was ze natuurlijk alleen, geen vriendin om haar eventueel te steunen, dus slaat ze nu door naar de andere kant.
Vergeet je; Jaap, schakend, en Selène wachtend op een telefoontje niet ?quote:Op maandag 3 december 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben geen keus, er is niemand anders maar wat jij wilt hoor.
Ik ben bijna 25 jaar getrouwd maar dit komt mij absoluut niet bekend voor. Ruzie's en kibbelen ok, maar oeverloos geouwehoer over niks, no way. ( hooguit als ik een borrel op heb)quote:Op maandag 3 december 2007 20:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Lijkt wel zo een getrouwd stel van 20 jaar wat zich alleen nog maar aan elkaar kan irriteren.![]()
laatste wat ik hoorde was 7 van de 10quote:Op maandag 3 december 2007 20:20 schreef riri het volgende:
Kan iemand eens een lijstje maken hoeveel uitjes Brian en Amanda hebben gekregen tenover de bewoners die nu nog in het huis zitten?....Het lijkt me erg oneerlijk verdeeld.....
Jaap,Huub en Lieke hebben naar mijn idee de minste uitjes gehad....lijkt me voor het spel niet eerljk...de ene heeft veel meer ontspanning buiten dan de ander
Hoop voor je man dat je niet al te vaak/veel drinkt danquote:Op maandag 3 december 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bijna 25 jaar getrouwd maar dit komt mij absoluut niet voor. Ruzie's en kibbelen ok, maar oeverloos geouwehoer over niks, no way. ( hooguit als ik een borrel op heb)
Nee ik zeg ook niet dat alle getouwde mensen zo zijn maar ik ken er wel een paar.quote:Op maandag 3 december 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bijna 25 jaar getrouwd maar dit komt mij absoluut niet bekend voor. Ruzie's en kibbelen ok, maar oeverloos geouwehoer over niks, no way. ( hooguit als ik een borrel op heb)
quote:Op maandag 3 december 2007 20:12 schreef riri het volgende:
Mag dit nu ook naar huis? Dank U.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |