quote:
Dat was dus wat Jaap hier aan het doen wasquote:Op maandag 3 december 2007 19:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ach ja, van iemand die het geil vindt om bh-bandjes te voelen, kijk ik hier niet van op
Yep....de held. Jonge meisjes met een Baco teveel op; dan durft hij wel......quote:Op maandag 3 december 2007 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was dus wat Jaap hier aan het doen was
[ afbeelding ]
Jep, ik ben d'r wel zat.quote:Op maandag 3 december 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Mag dit de volgende keer op de ontslagbank?
[ afbeelding ]
Ik hoop met je mee!quote:Op maandag 3 december 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
Mag dit de volgende keer op de ontslagbank?
[ afbeelding ]
Ik zie je cap niet schat.quote:Op maandag 3 december 2007 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Green Mile komt zo....
Eén van de meest dramatische scenes.....
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op maandag 3 december 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Huub gelooft niet dat Jensen nog op TV komt.....
Stoken was bewust zei ze en stokerige opmerkingen niet.quote:Op maandag 3 december 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
Volgens Lieke is er een verschil tussen stoken en stokerige opmerkingen maken..........
Darn.....quote:
Ze weten het wel, maar sommige mensen hebben het nog niet gezien, waaronder Amanda, die heeft het alleen ervaren!quote:Op maandag 3 december 2007 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik snap daarbij niet zo goed waarom die aflevering finaal weggecensureerd wordt voor de bewoners. Iedereen in het huis weet toch al van de hoed en de rand?
Studentikoos gelul.... Ze geilden er allebei op, dat ze het woord "geagiteerd "kenden.....quote:Op maandag 3 december 2007 20:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Stoken was bewust zei ze en stokerige opmerkingen niet.
+ 1quote:Op maandag 3 december 2007 20:06 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof dat ik me nog meer aan Lieke irriteer, dan dat ik me aan Nix ergerde
Jezus ze voelt zich echt continu aangevallen lijkt wel.quote:Op maandag 3 december 2007 19:36 schreef Clank het volgende:
Huub zegt dat hij een saaie dag heeft... en Lieke heeft er direct een opmerking over.
Selene: Jullie lijken net een getrouwd stel.
een prachtige film...............en lieke is gewoon een uberseikwijf........(korte samenvattingquote:Op maandag 3 december 2007 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Green Mile komt zo....
Eén van de meest dramatische scenes..... Een dramatische scene.....;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |