Makkelijker voor het glijden dan.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:16 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Meer dan mijn eikel is er mee ingesmeerd.
Maar klaarkomen ho maar!
Prikken deed het wel
aiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 5 december 2007 22:16 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Maar klaarkomen ho maar!
Prikken deed het wel
Het is ook om je haar te wassen en niet je eikelquote:Op woensdag 5 december 2007 22:16 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Maar klaarkomen ho maar!
Prikken deed het wel
Ach ik heb er zelf toch niet bewust last aan gehadquote:Op donderdag 6 december 2007 14:35 schreef Berenanus het volgende:
Nouja zeg, wat vreemd!
Beetje te laat om je nog beterschap te wensen dan [afbeelding]
Ben benieuwd naar de uitslag van de uitslagquote:Op donderdag 6 december 2007 14:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ach ik heb er zelf toch niet bewust last aan gehad, alleen fftjes toen ik ging slapen, voor de rest weet ik niets meer
Heerlijk weer
Maarja, morgen naar de dokter, want die uitslag op me benen is niet normaaal.
Misschien wel koortsuitslag ofzo. Maar het is heel raar
Anders ik welquote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef Berenanus het volgende:
Ben benieuwd naar de uitslag van de uitslag [afbeelding]
Pokémonquote:Ik ben trouwens al haast heel de dag Pokémon Crystal op mijn phone aan het spelen [afbeelding]
Ik ben zoveel met mijn phone aan het kloten dat ik al aardig wat voor elkaar hebquote:Op donderdag 6 december 2007 14:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Anders ik wel
[..]
Pokémonging ik pas op de ds van me neefje spelen
zo leuk!
OMGquote:Op donderdag 6 december 2007 15:10 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben zoveel met mijn phone aan het kloten dat ik al aardig wat voor elkaar heb [afbeelding]
Kan nu al alle Gameboy spellen erop spelen (tot aan gameboy color)
Veel NES spellen [afbeelding]
en een hoop andere oude games, zoals Duke3D, Doom, Quake en JazzJack Rabbit [afbeelding] [afbeelding]
Maar Pokémon is toffer [afbeelding]
!!!!!quote:Op donderdag 6 december 2007 15:17 schreef BossFight het volgende:
Met SCUMVM zou je ook nog Monkey Island 1,2 en 3 kunnen spelen op je telefoon. Plus alle andere click&point adventures die lucas arts in die tijd heeft uitgebracht, zoals Indiana Jones & The fate of Atlantis. Daarnaast ook bijvoorbeeld Sam & Max hit the road. Weet niet of je dat soort spellen leuk vind. Maar zie dit nu staan en mijn broer speelt dat soort spul ook op zijn telefoon.
Dunno, ik laat nooit PC onderdelen en rand apparatuur bezorgen, heb altijd het gevoel gehad dat ik het beter kon ophalenquote:Op donderdag 6 december 2007 19:30 schreef purplerose het volgende:
Vraagje voor de nerds onder ons
Iemand zei me dat je nooit een monitor moest laten bezorgen maar altijd zelf gaan halen, is dat zoooo??
Uh nee, msn staat in mijn profiel volgens mij.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:01 schreef Berenanus het volgende:
[..]
!!!!!![]()
![]()
Ben een periode helemaal Monkey Island verslaafd geweest, wat een super spel was dat!
BossFight, ik heb je toch op msn? Ik spreek je anders er vanavond wel over
Ligt er aan door wie.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:30 schreef purplerose het volgende:
Vraagje voor de nerds onder ons
Iemand zei me dat je nooit een monitor moest laten bezorgen maar altijd zelf gaan halen, is dat zoooo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |