Terug van nooit weggeweest enzoquote:Op woensdag 5 december 2007 13:23 schreef purplerose het volgende:
Ik ben ook weer in het land der levenden [afbeelding] [afbeelding]
Weetje! Dat ik dat gisteravond ook dacht toen ik ging slapen.. ik zat echt zo: "Fuckquote:Ik herinner me trouwens net dat piep mijn shampoo had geleend, iemand toevallig een fles herbal essences shampoo tegengekomen met opruimen? [afbeelding]
Niets van gemerktquote:Op woensdag 5 december 2007 15:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Jullie kennen de reclame toch? Meisje krijgt een orgasme onder de douche, door alleen die shampoo
Shampooquote:Op woensdag 5 december 2007 15:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Jullie kennen de reclame toch? Meisje krijgt een orgasme onder de douche, door alleen die shampoo [afbeelding]
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Jullie kennen de reclame toch? Meisje krijgt een orgasme onder de douche, door alleen die shampoo
Maar wel met gehijg van onsquote:Op woensdag 5 december 2007 17:32 schreef purplerose het volgende:
[afbeelding] ik lag toen in bad, maar was zonder me shampoo [afbeelding]
Ik dacht al zoietsquote:owja, piepel! Ik heb je waterpijphulpstukding gevonden in me tas, was naar onderen gezakt blijkbaar [afbeelding]
Have fun!!quote:Op woensdag 5 december 2007 19:44 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow is beneden Sint vieren met zus+zwager
quote:
Harakiri / Seppuku specialquote:Op woensdag 5 december 2007 21:06 schreef Paramnesia het volgende:
[ afbeelding ]
Oke nog eentje dan om het af te leren.
indeeedquote:Op woensdag 5 december 2007 21:26 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Harakiri / Seppuku specialzonder fooi
Die hebben Cynthia en ik nog gebruikt de laatste keer dat we hadden gedoucht, geen idee waar die gebleven is... Verder ook niet van klaargekomen ofzoquote:Op woensdag 5 december 2007 13:23 schreef purplerose het volgende:
Ik ben ook weer in het land der levenden![]()
Ik herinner me trouwens net dat piep mijn shampoo had geleend, iemand toevallig een fles herbal essences shampoo tegengekomen met opruimen?
Je moest het ook op je eikel smeren he.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:00 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Die hebben Cynthia en ik nog gebruikt de laatste keer dat we hadden gedoucht, geen idee waar die gebleven is... Verder ook niet van klaargekomen ofzo
Meer dan mijn eikel is er mee ingesmeerd.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:03 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je moest het ook op je eikel smeren he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |