Sexy toch?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wat heb ik daar ook een enorme bovenlip zeg
Jij weet hoe het moet!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Regel Nr.1 : Geef de vrouw ALTIJD gelijk
Van Dingieee!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Niet die van enter, en ook niet van pdl
Ik heb die fout reeds gemaaktquote:
zijn wel geschikte tettequote:Op vrijdag 7 december 2007 11:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Van Dingieee!!zeg ik toch net
Purplerose enzo
Staan gewoon in KPDquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zal ik eens de tette van pdl posten?
Heb ik niet!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Voor degene die geen KPD toegang hebben [afbeelding]!
Ik doe het!quote:moet ik weer een vooroordeel jegens je haarkleur eruit halen of doe jij het? [afbeelding]
Lekker zijn die tette hé?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heb ik niet!
Verder iedereen die hier post wel
Maar ik heb ze wel gezienbij Tim enzo
[..]
Ik doe het!![]()
Blondjes zijn liev!
Zijn inderdaad mooiequote:Op vrijdag 7 december 2007 11:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Lekker zijn die tette hé? [afbeelding] !!!
Ik heb altijd gelijk!quote:Daar doelde ik niet op, maar je hebt gelijk [afbeelding]
Wel johquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nee, want dan had je geen tieten.
Ga je weer met BA naar de Gyayparade?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef Kogelmagneet het volgende:
woei!!!!!!!!! more pics![]()
En wat een ernstig gezicht heb ik soms...
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Regel Nr.1 : Geef de vrouw ALTIJD gelijk
Thx Bossfight en Orakelquote:Op donderdag 6 december 2007 19:59 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ligt er aan door wie.
Bedrijven die tnt post gebruiken voor het verzenden van hun spullen moet je mijden.
Maar bedrijven die hun eigen bezorgservice hebben kun je rustig vertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |