I am learning fastquote:Op maandag 3 december 2007 19:19 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Het orakelheeft blijkbaar wel moeite met de OP
Werken de hersentjes niet meer zo goed als van t weekend misschien? Afgezien van de hersendode momenten uiteraard...
Aah! Daar is de eerste verkapte -verdomme-waarom-was-ik-hier-niet-bij-en-ik-ben-jaloers-postquote:
Was te lui om die ook nog weg te shoppen.quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 20:00 schreef Paramnesia het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik de volgende keer dit op de Wii spelen
Ik zie het al voor me, een soort van muismat achtig oppervlak met sensoren waar je dan met je buisje overheen moet snuiven om de op het beeld afgebeelde figuurtje te laten verdwijnenquote:Op maandag 3 december 2007 21:19 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Geweldig![]()
![]()
Stuur je dan met de snuifbuis?
Zorg er eens voor danquote:Op maandag 3 december 2007 23:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Lekker dood hier!!
Meer foto's!!! MEER!!
Nah, die worden morgen gemaaktquote:Op maandag 3 december 2007 23:23 schreef Paramnesia het volgende:
Naked pixZ0rz ftw
Als je het maar laatquote:Op maandag 3 december 2007 23:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nah, die worden morgen gemaakt
Kaart is onderwegquote:Op dinsdag 4 december 2007 02:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik wil best wel komen, maar is dat drugsgebruik nihil?
want ik wil neit in aanraking komen met drugs
Ik ben zelfs vanuit Den Haag direct naar school gegaan. Had me aansluiting naar huis gemist namelijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En dan ben je opeens op half 10 uit
Had ik net zo goed kunnen blijven liggen voor die 1,5 uur.
Maar dat doe ik natuurlijk niet!Want ik ben braaf en houd van school
Tof!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:34 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben zelfs vanuit Den Haag direct naar school gegaan. Had me aansluiting naar huis gemist namelijk [afbeelding]
Dus ik zit hier nu, stinkend naar het weekend, hersendood en geen zin om hier langer te blijven... Maar ik ben ook braaf en hou van school [afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tof!
Nu zijn we samen nurdie!
Nurdies zijn tofquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding]
Owja, en ik ben ongeschoren [afbeelding]
Moet je geen les geven dan!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Poes, had je mijn sms nog gehad? [afbeelding]
*beter trouwens [afbeelding]
Morgen weer.quote:
Dat is nou vervelend zeg!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
4 uur slaap [afbeelding], slingert je moeder je uit het nest [afbeelding]
Nihilquote:Op dinsdag 4 december 2007 02:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik wil best wel komen, maar is dat drugsgebruik nihil?
want ik wil neit in aanraking komen met drugs
Heb ik gekregen Bartquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Poes, had je mijn sms nog gehad?
*beter trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |