Dig hard. Is veel leukerquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:17 schreef Friek_ het volgende:
Tuurlijk wel.
Alleen moet ik daarvoor even in m'n geheugen graven.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:14 schreef CherryLips het volgende:
'Keihard ketst de hagel tegen m'n zolderraam.'
GMTAquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Zachtjes tikt de hagel tegen t zolderraam
Jaweeeeeeeeeeeeeelquote:
Hehe, maffe meid die je bent!quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:26 schreef CherryLips het volgende:
dan moet ik altijd aan neuspeuteren denken.
Uhuhquote:
Ah, van 13 naar 11! Er is ruimte voor nog meer verbeteringquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jaweeeeeeeeeeeeeel
We waren 11de van de 15!Met de PUB-Quiz
WHoeiiiiiiiiiiii Team Bliss FTW
Ja maar het ging de eerste rondes echt slecht. Maar daarna herpakte we ons! We kunnen dus zo de top10 inrollenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Ah, van 13 naar 11! Er is ruimte voor nog meer verbetering
*off
Die quiz is nepquote:
WHEHEHEHEquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
echt niet, je bent gewoon jaloers
Oh, iets met een kam en scheren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
O nee want mannen hebben geen gevoelens
ik ben een vrouw ik behoor te zeurenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh, iets met een kam en scheren.
Zeur niet zo.
Dan ken ik leukere vrouwen. Maar goed als jij daar gelukkig van dient te worden moet je dat lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben een vrouw ik behoor te zeuren
ik hou al opquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan ken ik leukere vrouwen. Maar goed als jij daar gelukkig van dient te worden moet je dat lekker zelf weten
Goed zo, nu ben ik lekker op dreefquote:
oja en ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed zo, nu ben ik lekker op dreef
Hihi, maar goed ik was blij enzo
Banaantjes!quote:
Mee eens.quote:
HW.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:01 schreef Memento-Mori het volgende:
mn neefje is best tof.
Wie mag in elkaar tyfen? daar heb ik zin in
Ik ben vandaag nog voorbij de Black gelopen, enge tent geworden johquote:
komt *het* daar ook?quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog voorbij de Black gelopen, enge tent geworden johKerstbomen en eng enzo
Gelukkig DJ'en bij de Rock'nRoll in
Neuh,quote:
En jullie hebben lekkere croissantjes in het restaurantquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ikea niet hooriets te makkelijk soms. ik mag echt heel ver gaan bij de klantenservice zolang de klant maar tevreden blijft of wordt
Het is net als echt werk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:32 schreef Vork het volgende:
Driewerf hoera voor 's ochtends op een ongristelijk tijdstip studeren. Dat is me toch vele malen effectiever.
Hoe efficiënt, leer je meteen Frans terwijl je aan het studeren bent!quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:01 schreef Vork het volgende:
En om ook maar even over wat te kunnen klagen. De WUR schermt flink met het feit dat ze zo'n mooie uitgebreide universteitsbibliotheek hebben, maar ondertussen hebben ze van alle boeken die ik zoek (een stuk of 5 ondertussen) er maar een in de collectie en die is alleen maar verkrijgbaar in het Frans.
Dat idee heb ik al weken bij mezelf, vanacht ook weer wakker gelegen. Alsof er iets gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 06:48 schreef Q. het volgende:
Ik heb ergens het idee dat ik te weinig slaap.
Van mij mag je dat tellen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:26 schreef liefie_ het volgende:
Telt mn smoothie als een stuk fruit al?
Dan ben ik al bijna op de helft
Sinterklaas komt, ik slaap de laatste nachten ook al slecht.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat idee heb ik al weken bij mezelf, vanacht ook weer wakker gelegen. Alsof er iets gaat gebeuren.
Probleem, ik doe niet aan SInt en heb nog steeds pijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:37 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Sinterklaas komt, ik slaap de laatste nachten ook al slecht.
Bij mij is het mijn knie waar ik elke avond weer last van krijg als ik die teveel belast heb. Nog 3 maanden en ik kan weer gewoon gaan trainenquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probleem, ik doe niet aan SInt en heb nog steeds pijn
Ik las het jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:45 schreef Mike.Strutter het volgende:
Gister zat ik in een slecht-weer dip. Niets ging naar mijn zin en ik werd heel vervelend. Maar volgens mij is vandaag weer stukken beter. Alleen ik heb nog steeds geen flauw idee wat ik met oud op nieuw ga doen
And one of the good guys?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:46 schreef Averon het volgende:
Work work, wat anders? Ik ben een working class hero naar het schijnt.
Sinterklaas-muziekquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:53 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb die dip zondag gehad. Kut weer en werken met sinterklaas muziek [afbeelding]
Was om 6 uur klaar met werken maar na een goed potje metal van Machine Head was ik alles weer vergeten [afbeelding]
quote:
Ik kan helaas niet claimen dat ik een 'echte' man ben, noch dat ik een balans, prima of niet, kan vinden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:50 schreef MNR het volgende:
[..]
And one of the good guys?
Maar echte mannen kunnen daar toch een prima balans in vinden. Succes bestaat toch uit 2 vlakken?
Claimen kan altijd! Tenzij je lichamelijke opbouw je natuurlijk direct tegenspreektquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:58 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet claimen dat ik een 'echte' man ben, noch dat ik een balans, prima of niet, kan vinden.
Je bent er in ieder geval geslaagd om vaag te blijvenquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:58 schreef Averon het volgende:
Ik kan helaas niet claimen dat ik een 'echte' man ben, noch dat ik een balans, prima of niet, kan vinden.
Kijk de eerste dag begrijp ik het volkomen en kan ik er om lachen. Maar na 5 dagen ben ik niet meer zo blij. Maarja vrijdag lkkr death metal opzetten, demonstratiefquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:58 schreef Pheno het volgende:
Ik hoorde laatst twee werkers in de supermarkt ook al klagen, de hele freaking week sinterklaasmuziek. Ik kan ze goed begrijpen, dan word je echt gek
Echte mannen doen allemaal dingen die ik niet doe. Het enige echte 'mannen' ding wat ik volgens mij doe is kaarten in de kroeg. Maar das meer ouwe mannetjes ding denk ik zelfs.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bent er in ieder geval geslaagd om vaag te blijven
Daarmee voldoet hij prima aan één van de criteria om een echte vrouw te zijn...quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bent er in ieder geval geslaagd om vaag te blijven
Vooral veel hoest jaquote:
Cutequote:Op dinsdag 4 december 2007 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vooral veel hoest ja.
Hier staan nog wat Aga kuikens en foto's van ons: http://www.crondor.net/~robin/aga/Site/Photos.html .
Och, bekijk het van de positieve kant; het is maar 2 wekenquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En dan ook nog een collega's die mee gaan zingen. Ik ben geen zeikerd ofzo hoor, maar daar kan ik echt heel slecht tegen.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe ist met mijn godin trouwens??
Hey! Iets minder bevooroordeeld mag welquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:03 schreef AirwiN het volgende:
Daarmee voldoet hij prima aan één van de criteria om een echte vrouw te zijn...
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey! Iets minder bevooroordeeld mag wel![]()
En goede-morgen Air
Gaat goed hoor. Zolang ik mijn concerten kan bezoeken en mijn gedachtes heb om in te verzinken, gaat het goed.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:06 schreef MNR het volgende:
[..]
You slimebag
Met haar gaat het prima. Wordt al 3 dagen wakker met een goed voorgevoel. En verder ga ik vandaag lekker mijn kamer verder opruimen. Alles wat overbodig is wordt eruit gegooid. Dit wordt de 3de dag, maar het geeft me een heel goed gevoelEn ben gisteren iemand tegengekomen die net zo is als ik
![]()
En met Fawkes?
Ah, verkouden *aai over de bol*quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
Vooral veel hoest ja.
Hier staan nog wat Aga kuikens en foto's van ons: http://www.crondor.net/~robin/aga/Site/Photos.html .
Tja, niemand kan de vaagheid van vrouwen ontkennen. Maar dat vinden we er dan ook boeiend aan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarmee voldoet hij prima aan één van de criteria om een echte vrouw te zijn...
Dank uquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:09 schreef Averon het volgende:
Tja, niemand kan de vaagheid van vrouwen ontkennen. Maar dat vinden we er dan ook boeiend aan.
Die zit ergens tussenquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, verkouden *aai over de bol*
En waar is yellowbird?
Mon Dieu, zorg je er wel voor dat je blijft watertrappelen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Gaat goed hoor. Zolang ik mijn concerten kan bezoeken en mijn gedachtes heb om in te verzinken, gaat het goed.
Positive vibes Fawkes. Vrouwen, intuitie, 'voelen aan hun water'. Of heel concreet gezegd, ik voel dat er iets goeds op mijn pad komtquote:Geen voor gevoelens ofzo, verder. Maar watvoor voorgevoel heb jij dan?
Watertrappelen? Doe ik al een hele tijd niet meer. Geef je over aan het donkere oneindige. Maak de oceaan je nieuwe beste vriend.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Mon Dieu, zorg je er wel voor dat je blijft watertrappelen?![]()
[..]
Positive vibes Fawkes. Vrouwen, intuitie, 'voelen aan hun water'. Of heel concreet gezegd, ik voel dat er iets goeds op mijn pad komtMaar verder ga ik er niet over uitweiden (net als hopen op de uitslag van een goed tentamen
).
Dat klinkt imho eenzaam en donker..quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Watertrappelen? Doe ik al een hele tijd niet meer. Geef je over aan het donkere oneindige. Maak de oceaan je nieuwe beste vriend.
Boy... jij bent hier al een paar dagen niet geweest. Die heb ik 1,5 week geleden voor het laatst gesproken en gezegd dat ik niet mee ga in vaagheden. En sindsdien niets meer gehoord. Dus ben ik er ook niet meer mee bezig. Altijd voor jezelf kiezen, dacht ikquote:Hoe is het met de crush ?
Het is niet eenzaam en donker. Het is een andere kijk op de wereld. Als je verwacht altijd gelukkig te zijn ben je snel teleurgesteld wanneer je dat niet bent.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klinkt imho eenzaam en donker..
[..]
Boy... jij bent hier al een paar dagen niet geweest. Die heb ik 1,5 week geleden voor het laatst gesproken en gezegd dat ik niet mee ga in vaagheden. En sindsdien niets meer gehoord. Dus ben ik er ook niet meer mee bezig. Altijd voor jezelf kiezen, dacht ikEn daar voel ik me een stuk gelukkiger bij
Ah, its alivequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |