Isaquote:
hee thanks lois!!quote:Op maandag 3 december 2007 17:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hmm ik had de foto's van Crazy moon, Isa en Anna ook graag in beeld gehad, en niet onder een linkje, maar this is the best it gets blijkbaar
Ik kreeg een wake-up call van Viviquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:34 schreef E.T. het volgende:
Leuk om hier weer kindjes te zien, die we bijna nooit zien![]()
(Milo en Yuliya en Zoe en Lotte..)
Dat vind ik ook!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:50 schreef Lishe het volgende:
Anna!!!! Wat is ze leuk en mooi en groot al Bix!
Ik stond hier net met één van die boeven (die voorop de fiets) dubbel van het lachen om die brillenfotoquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:29 schreef Luchtbel het volgende:
Een prachtig stel boeven is het volgens mij!
Is dat Fons!?!?!?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:55 schreef Bass-Miss het volgende:
Onze mankepoot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:26 schreef aldo71 het volgende:
Beste mensen,
Ik kon het niet laten deze foto's van mijn kleine kerstman hier te delen:
Hij is de afgelopen ziek geweest 41 graden koortsaanvallen.
Onderzoeken met een katheder ondergaan, huisartsenpost en eerste hulp gezien, maar nu is hij weer de oude. Dus we zijn blij.
Gheghe, dat wordt vast nog veel erger!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:07 schreef jellyrose het volgende:
Hij is de laatste tijd helemaal obsessed door z'n eigen tong en mond - hij kan soms echt schaterlachen als hij z'n tong rolt of uitsteekt (easily amused..)
Even zoeken, ik heb wel een paar leuke recente.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:29 schreef Vivi het volgende:
Moonah, wanneer krijgen we een Thies update?
nee hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Is het trouwens erg veel te laat voor een 1e verjaardagspam van 2 november? Eigenlijk wel he?
tis nooit te laat voor een verjaardags-quote:Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Thies is een heerlijk ventje. En wat past zijn naam goed bij hem!
Leuk jouw ventje ook eens te zien nana. Ben benieuwd naar je tweede en de foto's die daarvan en van de grote kleine broer gaan volgen
Is het trouwens erg veel te laat voor een 1e verjaardagspam van 2 november? Eigenlijk wel he?
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ga ook hier even een foto'tje van Lieke neerzetten
(dat ooms en tantes topic is nooit zo levendig, dus doe t gewoon hier)
Nog geen uur oudVind dat koppie van dr zo grappig hier, echt zo van "Wat moet je"!
Vind dr wel wijs uit de oogjes kijken!
[ afbeelding ]
En Rockabella, natuurlijk is t niet te laatJarige kindjes zijn
![]()
Dat broekje is onderdeel van haar Baby GAP pyjama, twee weken terug in de States gekocht (zie plaatje in OP van dit topic). Maar ik vond het wel mooi staan bij haar kerstromper!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:44 schreef owlet het volgende:
Wow, Sugar! Echt prachtig!
Memmel, ik vind dat broekje van Anna zo leuk, mag ik vragen waar het vandaan komt? Oh en Anna zelf is natuurlijk helemaal om te smullen
Van de melkboer natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:21 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, wat een lolbroek is het he!Van wie heeft 'ie dat?
Nou alleen nog wat haar erop en ze lijkt echt op haar moeder!quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:04 schreef Moonah het volgende:
Niet alleen het pakje, ook haar tanden staan Anna erg goed!
Ah Spuugquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:50 schreef Spuuglokje het volgende:
En Jolie, met haar prachtige gezichtje lijkt het of ze net weggelopen is uit een fotoshoot van Noa Noa
Hahahaha, dat zie ik inderdaad ook nog wel een keer gebeuren!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik moest wel lachen om Amber haha. Vind t ook wel iets voor Lotte
goeie bijverdienste toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:27 schreef MeNicole het volgende:
Sugar je maakt wel heel erg reclame hoor![]()
dat vind ik juist zo knap, dat lukt piet nog niet hoor, zo precies. hij heeft al moeite met de e uit z'n eigen naam, die draait ie steeds om zodat een een soort hoofdletter G wordt.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:21 schreef Ireth het volgende:
@Bix: het was niet echt zelf schrijven wat ze deed, ik deed het voor en zij 'schreef' (lees: tekende) het na.
wat een mooi toetje! En net zo'n prachtige mond als d'r grote zus. Lekker stel heb je, Lishequote:
*In vuistje lacht*quote:Op donderdag 20 december 2007 18:57 schreef MUUS het volgende:
Erg hè?.
Nou, ik heb haar weggebracht naar haar klas vol. kaarslicht
. en
. leuke jongens
.
Knal gewoon dat TL licht aan, zo zie je toch niet wat je eet!.
Hier en daar heeft mams een dreigende blik op wat jongetjes geworpen. Af en toe een grom erbij en klaar was ik..
*ongeduldig op de klok kijkt*
En mijn oorbellen.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:08 schreef Luchtbel het volgende:
Ah maar Muus toch ziet ze er zo prachtig uit. Met dat kettinghangertje enzo.
Leuk ook hoor, zo'n grote dochter al!
Brechtje.... *poef*.... met borsten!!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
*In vuistje lacht*
![]()
En opeens *poef* zijn ze groot, haske groot!
Ja, en die twee van jou?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:39 schreef melonovy het volgende:
En waar is die knapperd van jou dan Renzell?
Aaaahquote:Op donderdag 20 december 2007 17:28 schreef MUUS het volgende:
Zometeen heeft Isabel haar kerstdiner. Leuk, zou je zeggen....
Dat zóu je zeggen, ja. Máár!.
Ze wil make-up op. Geeft niks, de hele meidenbende komt vanavond volgesmeerd op school, dus Bel krijgt ook make-up op. Zit ik dat bekkie op te maken.... word ik me daar ineens nerveus.....
Waar. Is. Mijn. Kind. Van. 8. Gebleven?.
Ik heb nog geprobeerd haar haar in vlechten te krijgen om die puberlook de kop in te drukken, maar dat mocht niet, het moest los.
KIJK NOU!.
[ afbeelding ]
*hartverscheurend in een hoekje gaat zitten janken*
Waaaaaaarom, waaaaaaaaaaaaaaarom?!
Je zit me gewoon uit te lachen, jij gemeen-mens-met-zonen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Aaaah, en nu zie je goed, hoe zeer ze op haar moeder lijkt, hè
Mooi dus![]()
![]()
Awwww.quote:Op zondag 23 december 2007 10:11 schreef Lishe het volgende:
Muus, ik keek 's in je fotoboek nav de opmerking over gelijkenis qua haar. je hebt een prachtige dochter maar ik vind jou ook een mooie moeder.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Niet van vandaag, maar het smaakte 'm
[ afbeelding ]
Agossiequote:Op woensdag 26 december 2007 12:19 schreef Anitra het volgende:
Sugar wat een mooie foto's maak je toch
En verder zoveel lieve, leuke, ondeugende kindjes
Djulian net na opname zondag:
[ afbeelding ]
Gisterochtend nog nergens zin in:
[ afbeelding ]
Vanmorgen in bad, al weer aardig wat babbels:
[ afbeelding ]