goeie bijverdienste toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:27 schreef MeNicole het volgende:
Sugar je maakt wel heel erg reclame hoor![]()
dat vind ik juist zo knap, dat lukt piet nog niet hoor, zo precies. hij heeft al moeite met de e uit z'n eigen naam, die draait ie steeds om zodat een een soort hoofdletter G wordt.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:21 schreef Ireth het volgende:
@Bix: het was niet echt zelf schrijven wat ze deed, ik deed het voor en zij 'schreef' (lees: tekende) het na.
wat een mooi toetje! En net zo'n prachtige mond als d'r grote zus. Lekker stel heb je, Lishequote:
*In vuistje lacht*quote:Op donderdag 20 december 2007 18:57 schreef MUUS het volgende:
Erg hè?.
Nou, ik heb haar weggebracht naar haar klas vol. kaarslicht
. en
. leuke jongens
.
Knal gewoon dat TL licht aan, zo zie je toch niet wat je eet!.
Hier en daar heeft mams een dreigende blik op wat jongetjes geworpen. Af en toe een grom erbij en klaar was ik..
*ongeduldig op de klok kijkt*
En mijn oorbellen.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:08 schreef Luchtbel het volgende:
Ah maar Muus toch ziet ze er zo prachtig uit. Met dat kettinghangertje enzo.
Leuk ook hoor, zo'n grote dochter al!
Brechtje.... *poef*.... met borsten!!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
*In vuistje lacht*
![]()
En opeens *poef* zijn ze groot, haske groot!
Ja, en die twee van jou?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:39 schreef melonovy het volgende:
En waar is die knapperd van jou dan Renzell?
Aaaahquote:Op donderdag 20 december 2007 17:28 schreef MUUS het volgende:
Zometeen heeft Isabel haar kerstdiner. Leuk, zou je zeggen....
Dat zóu je zeggen, ja. Máár!.
Ze wil make-up op. Geeft niks, de hele meidenbende komt vanavond volgesmeerd op school, dus Bel krijgt ook make-up op. Zit ik dat bekkie op te maken.... word ik me daar ineens nerveus.....
Waar. Is. Mijn. Kind. Van. 8. Gebleven?.
Ik heb nog geprobeerd haar haar in vlechten te krijgen om die puberlook de kop in te drukken, maar dat mocht niet, het moest los.
KIJK NOU!.
[ afbeelding ]
*hartverscheurend in een hoekje gaat zitten janken*
Waaaaaaarom, waaaaaaaaaaaaaaarom?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |