abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55113972
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:46 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het zegt genoeg, dat zo vaak herschrijven moest worden. Het is gewoon geen sterk document.
[..]

Nee, dat hebben we niet. Ze zijn hierheen gehaald, en het is de bevolking niet gevraagd of ze dat wilden, met alle problemen van dien. Ik ga me daar niet bij neerleggen, vooral met alle intolerantie en bedreigingen die er bij schijnen te horen.
Hoe vaak word je bedreigd dan?
pi_55114005
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:15 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Onzin. De staat levert bijvoorbeeld bouwvergunningen af en heeft schoonheidscommissies, en heeft dus het volste recht om lelijke suikertaarten met minaret af te schieten, omdat het met andermans lelijke bouwseltjes ook zou gebeuren. Alleen doet men dat in het geval van moskeeen nooit.
e gaat volledig langs het punt heen want ik had het hier helemaal niet over. Jouw partijtje vermengt staat en kerk op een heel sterke manier - ze wil rechtstreeks invloed uitoefenen op die religie, op de religieuze geschriften, op wat mensen wel en niet mogen geloven enz.
pi_55114044
Dat lijkt me ook verkeerd.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:56:34 #254
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55114149
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:50 schreef SCH het volgende:
Hoe vaak word je bedreigd dan?
Het gaat niet om mij...
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:58:29 #255
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55114196
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:51 schreef SCH het volgende:
e gaat volledig langs het punt heen want ik had het hier helemaal niet over. Jouw partijtje vermengt staat en kerk op een heel sterke manier - ze wil rechtstreeks invloed uitoefenen op die religie, op de religieuze geschriften, op wat mensen wel en niet mogen geloven enz.
Onzin. Alleen haatzaaiende literatuur willen ze verbieden - wat consequent is als je een enkel haatzaaiend boek al verbiedt.
pi_55114211
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:56 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het gaat niet om mij...
Oh, zeg dat dan. Ben je ineens zo begaan met anderen dan?

Het geeft aan hoe er vaak over wordt gesproken: veel van die Wildersstemmers hebben geen idee van het hoe en wat van de islam, hebben er nauwelijks ooit 1 gesproken etc en spuien wat algemeenheden die ze van gekke Geert overnemen.
pi_55114251
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Onzin. Alleen haatzaaiende literatuur willen ze verbieden - wat consequent is als je een enkel haatzaaiend boek al verbiedt.
Nee hoor, ze willen rechtstreeks invloed op wat mensen geloven - onder andere door hun religieuze geschriften te verbieden en af te pakken wat natuurlijk tegen alles ingaat wat met vrijheid te maken heeft. Wilders zaait haat maar ik zou er niet over piekeren om dingen van hem te willen verbieden.
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:02:09 #258
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55114298
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:58 schreef SCH het volgende:
Oh, zeg dat dan. Ben je ineens zo begaan met anderen dan?

Het geeft aan hoe er vaak over wordt gesproken: veel van die Wildersstemmers hebben geen idee van het hoe en wat van de islam, hebben er nauwelijks ooit 1 gesproken etc en spuien wat algemeenheden die ze van gekke Geert overnemen.
Daar komt die idiote ophitstheorie weer... bullshit. Wensdenken.
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:03:08 #259
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55114329
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:00 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, ze willen rechtstreeks invloed op wat mensen geloven - onder andere door hun religieuze geschriften te verbieden en af te pakken wat natuurlijk tegen alles ingaat wat met vrijheid te maken heeft. Wilders zaait haat maar ik zou er niet over piekeren om dingen van hem te willen verbieden.
Onzin - ik ben het ook niet eens met het koranverbod, maar het is niet meer dan een consequent verbod op haatzaaiende lectuur.
pi_55114363
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:02 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Daar komt die idiote ophitstheorie weer... bullshit. Wensdenken.
Oh, dat ophitsen telt niet? Waarom dan die problemen met de Koran.

Je spreekt jezelf zo vaak tegen, het is gewoon gezellig.

Maar blijf je nu ontkennen dat Wilders absoluut niet aan scheiding van kerk en staat doet. Hij is er nog veel sterker in dan de CU momenteel. Het inmengen in religie is zijn belangrijkste punt. Vind je dat niet een beetje vervelend?
pi_55114369
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wat is de definitie van "de Koran" precies, als je het van plan bent te verbieden ?
pi_55114373
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:03 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Onzin - ik ben het ook niet eens met het koranverbod,
Dan sta je dus heel ver van Wilders af.
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:06:42 #263
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55114424
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:04 schreef SCH het volgende:
Oh, dat ophitsen telt niet? Waarom dan die problemen met de Koran.

Je spreekt jezelf zo vaak tegen, het is gewoon gezellig.

Maar blijf je nu ontkennen dat Wilders absoluut niet aan scheiding van kerk en staat doet. Hij is er nog veel sterker in dan de CU momenteel. Het inmengen in religie is zijn belangrijkste punt. Vind je dat niet een beetje vervelend?
Hij mengt zich niet met religie, hooguit de uitwassen ervan - waar gewoon het strafrecht op toegepast hoort te worden.
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:08:35 #264
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55114468
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:04 schreef SCH het volgende:
Dan sta je dus heel ver van Wilders af.
Nee hoor. Je kunt het gewoon niet altijd met iemand 100% eens zijn.
pi_55114476
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:06 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hij mengt zich niet met religie, hooguit de uitwassen ervan - waar gewoon het strafrecht op toegepast hoort te worden.
De gehele koran willen verbieden is het bestrijden van "uitwasen" ? En dan mengt hij zich niet in de vrijheid van mensen om hun religie te beleven ? Verder alles goed ?
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:11:06 #266
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55114520
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:08 schreef gelly het volgende:
De gehele koran willen verbieden is het bestrijden van "uitwasen" ? En dan mengt hij zich niet in de vrijheid van mensen om hun religie te beleven ? Verder alles goed ?
We hebben toch ook geen vrijheid om een Hitlercultus op te zetten rond Mein Kampf?
pi_55114538
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:06 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Daarom. Maar dat wil Geert niet, hij wil rechtstreeks invloed op de religie, hij wil mensen voorschrijven wat ze moeten geloven, wil hun geschriften beinvloeden en aanpakken enz. enz. Alles gaat over die religie, en al helemaal niet meer over alleen de uitwassen er van
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:13:16 #268
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55114571
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
Daarom. Maar dat wil Geert niet, hij wil rechtstreeks invloed op de religie, hij wil mensen voorschrijven wat ze moeten geloven, wil hun geschriften beinvloeden en aanpakken enz. enz. Alles gaat over die religie, en al helemaal niet meer over alleen de uitwassen er van
Klets. Hij wil de uitwassen van die religie - hoofddoeken, minaretten en de hele santekraam uit de publieke ruimte.
pi_55114628
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:11 schreef PJORourke het volgende:

[..]

We hebben toch ook geen vrijheid om een Hitlercultus op te zetten rond Mein Kampf?
Mein Kampf is niet verboden... En nee, het is niet verboden een neo-Nazi te zijn. Maar goed, wat is het nou, wil je de koran verbieden omdat Mein Kampf dat zogenaamd ook is, of wil je het verbieden omdat het net als Mein Kampf een fascistisch epistel is. Of wil je het helemaal niet meer vebieden ? Of lul je gewoon maar wat dom in het rond ?
pi_55114655
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:13 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Klets. Hij wil de uitwassen van die religie - hoofddoeken, minaretten en de hele santekraam uit de publieke ruimte.
Wat een lulkoek zeg, lete even wat beter op. Hij bestrijdt de islam, in alle facetten en op alle gebieden. Niks uitwassen, daar begon ie ooit mee.
pi_55114773
Sorry PJO, maar als je zaken als hoofddoekjes gaat verbieden worden die vrouwen gewoon thuis gehouden, als je de koran wil verbieden wordt 'ie gewoon uit de kabel getrokken en bij een immigratiestop voor moslims zullen moslims gewoon vertellen dat ze afvallige zijn. Als je constant met dat soort onrealistische onzin aankomt om maar in de aandacht te blijven moet je niet bang zijn dat mensen op je uitgekeken raken.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:30:09 #272
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55114991
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:15 schreef gelly het volgende:
Mein Kampf is niet verboden... En nee, het is niet verboden een neo-Nazi te zijn. Maar goed, wat is het nou, wil je de koran verbieden omdat Mein Kampf dat zogenaamd ook is, of wil je het verbieden omdat het net als Mein Kampf een fascistisch epistel is. Of wil je het helemaal niet meer vebieden ? Of lul je gewoon maar wat dom in het rond ?
Ik wil het helemaal niet verbieden. Ik zeg alleen dat ik de logica achter een verbod - Mein Kampf is ook niet vrij verkrijgbaar - wel inzie. Of alle fascistische lectuur de facto verbieden, of geen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:33:54 #273
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55115082
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
Sorry PJO, maar als je zaken als hoofddoekjes gaat verbieden worden die vrouwen gewoon thuis gehouden, als je de koran wil verbieden wordt 'ie gewoon uit de kabel getrokken en bij een immigratiestop voor moslims zullen moslims gewoon vertellen dat ze afvallige zijn. Als je constant met dat soort onrealistische onzin aankomt om maar in de aandacht te blijven moet je niet bang zijn dat mensen op je uitgekeken raken.
Ik heb niet zo'n behoefte om in de publieke ruimte met hoofddoeken geconfronteerd te worden. Het hoort gewoon niet, zoals je ook niet met een hakenkruis richting college gaat. Zoals de Fransen dat doen, is een prima oplossing. Moslimmigratiestop is inderdaad niet te handhaven maar uit bepaalde landen is heel wat beter te doen. Lectuur verbieden is onzin en nog onmogelijk ook, dus waarom moeten we wachten tot dat Mein kampf over een paar jaar in het publieke domein verschijnt?
pi_55115132
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:30 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik wil het helemaal niet verbieden. Ik zeg alleen dat ik de logica achter een verbod - Mein Kampf is ook niet vrij verkrijgbaar - wel inzie. Of alle fascistische lectuur de facto verbieden, of geen.
Dat Mein Kampf fascistische lectuur is is wel duidelijk, maar de koran is nogal ruim te intepreteren wat dat betreft. Bovendien bestaat "de koran" niet, net zo min als "de bijbel" niet bestaat. Er is geen auteur en geen auteursrecht. Wat blijft er dan van die logica over ? Wilders is nog te dom om te poepen, en ik snap dan ook niet dat iemand die beweert een hogere opleiding te hebben genoten een dergelijke malloot kan steunen.
pi_55115196
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:33 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik heb niet zo'n behoefte om in de publieke ruimte met hoofddoeken geconfronteerd te worden.
Nee, en ik niet met figuren als Wilders of willekeurig welke half-belg met spraakgebrek. Maar ja, we zijn allemaal Nederlander he ? Leer er mee leven zou ik zeggen, ze gaan niet weg.
pi_55115230
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:39 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, en ik niet met figuren als Wilders of willekeurig welke half-belg met spraakgebrek. Maar ja, we zijn allemaal Nederlander he ? Leer er mee leven zou ik zeggen, ze gaan niet weg.
Ze zullen uiteindelijk ook seculariseren.
pi_55115278
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:41 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Waarom dan al die drukte?
pi_55115329
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Omdat de kern natuurlijk niets met de islam te maken heeft maar met randgroepjongeren die van huis uit de islam als geloof hebben meegekregen. Het is een "beschaafdere" manier van racisme en xenofobie. Niets meer.
pi_55115358
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik maak geen drukte en ik verbied niks. Het laatste wat Nederland moet doen is zich verlagen tot het niveau van Egypte of Saoedi-Arabië. Belangrijkste is dat nieuwkomers, gelovig of niet, participeren in de maatschappij.
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:50:04 #280
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55115404
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
Als je de gezinshereniging indamt, misschien. Maar we hebben wel te maken met een minister die o=in termen van "vijftig jaar" denkt.
pi_55115405
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:46 schreef gelly het volgende:

[..]

Omdat de kern natuurlijk niets met de islam te maken heeft maar met randgroepjongeren die van huis uit de islam als geloof hebben meegekregen. Het is een "beschaafdere" manier van racisme en xenofobie. Niets meer.
Nu heeft een bepaalde stelling tegen een religie niets met racisme te maken, en anders zou ik Van Dale even naslaan. Xenofobie is een begrip dat je maar beter niet te vaak kunt gebruiken, het wordt zo'n gimmick om iemand constant iets te moeten verwijten in een discussie, enkel om het verwijten zelf.
pi_55115429
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:47 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik maak geen drukte en ik verbied niks. Het laatste wat Nederland moet doen is zich verlagen tot het niveau van Egypte of Saoedi-Arabië. Belangrijkste is dat nieuwkomers, gelovig of niet, participeren in de maatschappij.
Ik zeg ook niet dat jij de drukte maakte, gewoon uberhaupt de drukte rond de islam. Natuurlijk vinden ze hun plekje, natuurlijk seculariseert een groot gedeelte, dat gebeurt nu eigenlijk al.

Het is alleen door de enorme tegenkrachten dat de islam zoveel impact lijkt te hebben. Terwijl het vooral een speeltje van veel blanke burgermannetjes is.
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:53:31 #283
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55115480
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:36 schreef gelly het volgende:
Bovendien bestaat "de koran" niet, net zo min als "de bijbel" niet bestaat. Er is geen auteur en geen auteursrecht. Wat blijft er dan van die logica over ?
Dit is zeuren over een paar komma's - het gaat om de haatzaaiende soera's, dat weet jij ook best. Zo zou je ook kunnen redeneren dat elke vertaling van Mein Kampf weer een ander boek is.
quote:
Wilders is nog te dom om te poepen,
Overtuigend argument - de nitwits in de kamer kunnen hem iig niet aan.
quote:
en ik snap dan ook niet dat iemand die beweert een hogere opleiding te hebben genoten een dergelijke malloot kan steunen.
Falen van de andere partijen soms, die alleen maar kunnen heffen en buigen?
pi_55115492
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:50 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Als je de gezinshereniging indamt, misschien. Maar we hebben wel te maken met een minister die o=in termen van "vijftig jaar" denkt.
Da's ook precies zoals het zal gaan. Behalve als domme PVV achtige partijen het moslimfanatisme zo promoten, zoals nu gebeurt.
pi_55115507
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:53 schreef PJORourke het volgende:

Falen van de andere partijen soms, die alleen maar kunnen heffen en buigen?
Je bent vooral tegen anderen en helemaal niet zo voor Wilders dus.
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:55:05 #286
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55115508
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
Nu heeft een bepaalde stelling tegen een religie niets met racisme te maken, en anders zou ik Van Dale even naslaan. Xenofobie is een begrip dat je maar beter niet te vaak kunt gebruiken, het wordt zo'n gimmick om iemand constant iets te moeten verwijten in een discussie, enkel om het verwijten zelf.
Religiekritiek is kritiek op een ideologie, zoals elke andere. Dat scheiden is vreemd, maar wel het soort gelegenheidsargumentatie waar gelovigen het van moeten hebben.
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:55:49 #287
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55115526
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:54 schreef SCH het volgende:
Da's ook precies zoals het zal gaan. Behalve als domme PVV achtige partijen het moslimfanatisme zo promoten, zoals nu gebeurt.
Daar ga je weer. Grote larie.
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:57:21 #288
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55115564
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:55 schreef SCH het volgende:
Je bent vooral tegen anderen en helemaal niet zo voor Wilders dus.
Ik vind dat ons huidige politieke stelsel - met allemaal PvdA'tjes - compleet failliet. Wilders e.d. is de beste methode om dat te slopen. Het is pure afbraakpolitiek, maar wel noodzakelijke afbraak.

Bovendien ontbreekt het ons aan een serieuze conservatieve beweging.
pi_55115577
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar is een belediging van je profeet even erg als een mes in je buik?
pi_55115605
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:50 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Jij denkt werkelijk dat het de stemmers die Wilders aan z'n zetels hebben geholpen te doen is om de islam ? Het grootste deel komt niet eens in aanraking met de islam laat staan dat ze er last van ondervinden. Stelling nemen tegen een religie heeft an sich niks met xenofobie te maken uiteraard, maar dat is niet wat Wilders doet. Hij verweeft het gedrag van criminelen allochtonen met de islam.
pi_55115637
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:57 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik vind dat ons huidige politieke stelsel - met allemaal PvdA'tjes - compleet failliet. Wilders e.d. is de beste methode om dat te slopen. Het is pure afbraakpolitiek, maar wel noodzakelijke afbraak.

Bovendien ontbreekt het ons aan een serieuze conservatieve beweging.
Die PvdA-haat terwijl we al decennia in een CDA-land leven.
pi_55115653
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:57 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar is een belediging van je profeet even erg als een mes in je buik?
Ik word zo giftig van weer zo'n vreselijk domme reactie als dit. Wat wil je nou eigenlijk man, prutser.
pi_55115667
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:55 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Daar ga je weer. Grote larie.
je ontkent dat steeds. Je schijnt ook nog steeds te ontkennen dat dit op de jaren 30 lijkt
pi_55115705
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Jij denkt werkelijk dat het de stemmers die Wilders aan z'n zetels hebben geholpen te doen is om de islam ? Het grootste deel komt niet eens in aanraking met de islam laat staan dat ze er last van ondervinden. Stelling nemen tegen een religie heeft an sich niks met xenofobie te maken uiteraard, maar dat is niet wat Wilders doet. Hij verweeft het gedrag van criminelen allochtonen met de islam.
Da's een ander punt. Ik dacht dat je mij xenofobie en racisme verweet. Nu krijg ik daar geen hartstilstand meer van, maar goed.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:04:37 #295
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55115730
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:01 schreef SCH het volgende:
je ontkent dat steeds. Je schijnt ook nog steeds te ontkennen dat dit op de jaren 30 lijkt
Het lijkt daar inderdaad op, in de zin dat we wel weten uit welke hoek de nieuwe joden- en homohaters komen. Ook het "peace in our time"-effect is weer helemaal hip.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:06:03 #296
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55115762
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:59 schreef gelly het volgende:
Ooit van het Schoten-effect gehoord?
pi_55115764
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:04 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het lijkt daar inderdaad op, in de zin dat we wel weten uit welke hoek de nieuwe joden- en homohaters komen. Ook het "peace in our time"-effect is weer helemaal hip.
Waarom ontken je het? Het lijkt alsof je heel bewust de ogen sluit voor bepaalde ontwikkelingen omdat je vanuit die diepe PvdA-haat alles verder wel okay vindt. Terwijl je toch ziet dat moslims nu gewoon net zo in de hoek worden gezet als joden destijds.
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:07:23 #298
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_55115795
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:06 schreef SCH het volgende:
Waarom ontken je het? Het lijkt alsof je heel bewust de ogen sluit voor bepaalde ontwikkelingen omdat je vanuit die diepe PvdA-haat alles verder wel okay vindt. Terwijl je toch ziet dat moslims nu gewoon net zo in de hoek worden gezet als joden destijds.
Waar blijft "kauft nicht von Muslimen" dan?
pi_55115800
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik word zo giftig van weer zo'n vreselijk domme reactie als dit. Wat wil je nou eigenlijk man, prutser.
Ten eerste zou ik graag eens een reactie zien die niet alleen je geestelijke leeftijd weerspiegelt. Ten tweede zie ik niet in hoe Wilders het moslimfanatisme promoot, hoe dom ik hem ook vind lullen, dus kun je daar een voorbeeld van geven?
pi_55115866
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:07 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ten eerste zou ik graag eens een reactie zien die niet alleen je geestelijke leeftijd weerspiegelt. Ten tweede zie ik niet in hoe Wilders het moslimfanatisme promoot, hoe dom ik hem ook vind lullen, dus kun je daar een voorbeeld van geven?
Je ziet niet hoe Wilders het islamfanatisme promoot????????????????????????? Als je mensen in een hoek drijft, dan radicaliseren ze, is altijd zo geweest, zal altijd zo blijven.

En net als ik denk met je te discussieren kom je weer met zo'n enorme achterlijke gladiolen opmerking over een mes in de buik. Wat is toch die fatalistische neiging van je om het debat steeds opnieuw om zeep te helpen met enorme irrelevante dooddoeners?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')