Dat heb ik nou nooit...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ik wilde er ook om 8.30 uit. Maar het werd 10.30
quote:
vond je van JCSS?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ik wilde er ook om 8.30 uit. Maar het werd 10.30
Goeie zaak 14quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
nee geen katert pwn
Hehequote:Op dinsdag 4 december 2007 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit...
Ik wilde er om 0900 uit, maar dat werd 0615![]()
[..]
zal 'm lerenquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja heb ik mijn hoofd echt wel tuk
Misschien moet je een pomper geven op je hoofd, heb je alsnog hoofdpijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja heb ik mijn hoofd echt wel tuk
Ik heb nu cruesli winterrijk, ook goed te doen!quote:
Ik heb amandel honing.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb nu cruesli winterrijk, ook goed te doen!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:34 schreef buzzer het volgende:
Ik kom de laatste week gewoon niet aan posten toe
Je moet wat overhebben voor school...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:44 schreef Houniet het volgende:
voor twee uur naar Nijmegen
en dat met 1 uur heen en terug reis
Sport, Gezondheid en Management op de Hogeschool van Arnhem en Nijmegenquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben voor school...![]()
Wat doe jij eigenlijk voor opleiding?
waar woon jij nou eigenlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:44 schreef Houniet het volgende:
voor twee uur naar Nijmegen
en dat met 1 uur heen en terug reis
vlakbij Didamquote:
quote:
hoi lenniequote:Op dinsdag 4 december 2007 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mongool
Ja, dat wist ikquote:
niet vandaag?quote:
whehequote:Op dinsdag 4 december 2007 12:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vandaag is zooooo overrated
WTF? Wat heb je nu weer geslikt/gespoten/gesnoven/gerookt?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:13 schreef cablegunmaster het volgende:
wat mij is overkomen : "ik zat op mn stoel .... en dat ik 2 slapende benen kreeg..en haast de afwas omgooide ... en daarna een soort tinkeling in mn voet dat als je erin knijpt niks voelt "
XD... vaag moment :p
Heb je iig verkeerd gezeten, zodat de bloedsomloop je benen niet kon bereiken. Ook het gevoel zeker dat er 'zand' in je been/voet zat zeker?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:13 schreef cablegunmaster het volgende:
wat mij is overkomen : "ik zat op mn stoel .... en dat ik 2 slapende benen kreeg..en haast de afwas omgooide ... en daarna een soort tinkeling in mn voet dat als je erin knijpt niks voelt "
XD... vaag moment :p
niet te lang doen, he, dan wordt je misselijkquote:
Ik kan hem niet stilzetten...quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:47 schreef Muck het volgende:
[..]
niet te lang doen, he, dan wordt je misselijk
met escape welquote:
wanneer?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waarom heb je mij note gegeven muck? /mad
Dat wist ik serieus niet....quote:
Van Muckquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
gister ofzo.. en kreeg een pm dat ik op moest hoeren uit cul
nouja zeg!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
nee van shmoopy![]()
maar muck geeft notes /mad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |