Euhm.... voor een verjaardag hoeven toch geen contactpunten betaald te worden???quote:Op maandag 3 december 2007 18:46 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk triest!
Amanda heeft GEEN 150 punten betaald voor het bezoek van Dennis.
Brian heeft 150 punten in bewaring, die bestemd waren voor een bezoek van een fan van Naad!
Amanda moest laatst met de cp's van hun samen naar het hokje, wie zegt dat Braai ALLE punten aan haar meegegeven heeft.
Het lijkt erop alsof hij ervan uitgaat, dat het hokje de contactpuntendraad weer kwijt zal raken.
Misschien is het dat.Maar ze kunnen dat toch ook weten,maar ze geven ze zo alles.quote:Op maandag 3 december 2007 18:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja Rooie, ze zijn eigenlijk te netjes, iets waar A&B geen last van hebben.
Nadia komt al, gratis, maar ja, ze willen haar nog een extra uurquote:Op maandag 3 december 2007 18:54 schreef KimiK het volgende:
[..]
Euhm.... voor een verjaardag hoeven toch geen contactpunten betaald te worden???
En 6 weken geleden kreeg Huub de contactpunten niet door --wangedrag--,quote:Op maandag 3 december 2007 18:53 schreef schatje het volgende:
En mensen maar smsen zodat Huub genoeg punten krijgt terwijl Brian ze ondertussen van de Febo krijgt. Wat is het punt van een smsje sturen dan als het niet eerlijk verloopt?
Amanda wilde Naad als extraatje uitnodigen!quote:Op maandag 3 december 2007 18:54 schreef KimiK het volgende:
[..]
Euhm.... voor een verjaardag hoeven toch geen contactpunten betaald te worden???
Ja totaal niet! In de popo is Nix ook op 17% gezet.... dat is letterlijk zo gezegd, dus er wordt geen stem van sms'ers geteld.quote:Op maandag 3 december 2007 18:53 schreef schatje het volgende:
[..]
En mensen maar smsen zodat Huub genoeg punten krijgt terwijl Brian ze ondertussen van de Febo krijgt. Wat is het punt van een smsje sturen dan als het niet eerlijk verloopt?
Dat weet ik, ik vroeg me alleen maar af hoeveel keer Amandel is weggeweest en hoeveel keer Lieke.quote:Op maandag 3 december 2007 18:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
dit is t uitje dat ze kreeg als ze nix zou wegstemmen
gingen hlj mee accoord dus niks aan de hand
En het merk is....?quote:Op maandag 3 december 2007 18:58 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een beest van een auto....
Herstel haar achtste..hiervoor had ze ook nog sportkleren aan..quote:Op maandag 3 december 2007 18:55 schreef Katewalker het volgende:
Lieke heeft wéér wat anders aan..dat geloof je toch bijna niet..haar 7e outfit voor vandaag...ben je dan onzeker of onzeker..sjonge jonge..
tis nu 3-2 dus dat is voorlopig ff overquote:Op maandag 3 december 2007 18:59 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik vroeg me alleen maar af hoeveel keer Amandel is weggeweest en hoeveel keer Lieke.
Amandel eist het altijd op voor zichzelf en/of Brainless.
Je hebt gelijk hoor maar die strijd heb ik opgegeven, ageren en boos worden op het forum helpt niet.quote:Op maandag 3 december 2007 18:59 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik vroeg me alleen maar af hoeveel keer Amandel is weggeweest en hoeveel keer Lieke.
Amandel eist het altijd op voor zichzelf en/of Brainless.
Chevroletquote:
en ze kreeg niet eens de kans om te stemmen dus wie zegt dat ze Nix er daadwerkelijk had uitgestemd??quote:Op maandag 3 december 2007 18:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
dit is t uitje dat ze kreeg als ze nix zou wegstemmen
gingen hlj mee accoord dus niks aan de hand
3-2 ?????? Kijk jij streams en lees jij de COSsen wel goed?quote:Op maandag 3 december 2007 19:00 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tis nu 3-2 dus dat is voorlopig ff over
Ze kunnen toch ook een film kiezen die ze allemaal willen zien?quote:Op maandag 3 december 2007 19:03 schreef uniekhoorn het volgende:
LIeke wil The Green Mile niet kijken, die heeft ze al duizend keer gezien, ze gaat liever wat anders doen dan.... Ooooh wat ben ik Lieke moe
Ja, wie niet...quote:Op maandag 3 december 2007 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Huub wil "The greeen mile"zien.
Prachtige film. Lieke heeft hem al zes keer gezien....
rustig rustig hehehehehequote:Op maandag 3 december 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
3-2 ?????? Kijk jij streams en lees jij de COSsen wel goed?
De verhouding tussen de uitjes van Brian en Amanda staan in geen verhouding tot de uitjes van de anderen.
Zou jij een film willen zien die je al 1000 keer gezien hebt dan?quote:Op maandag 3 december 2007 19:03 schreef uniekhoorn het volgende:
LIeke wil The Green Mile niet kijken, die heeft ze al duizend keer gezien, ze gaat liever wat anders doen dan.... Ooooh wat ben ik Lieke moe
Heel eenvoudig, dan zien ze die pas als ze terugkomen.quote:Op maandag 3 december 2007 19:05 schreef chufi het volgende:
Avond!
Wat als, nu dat B&A weg zijn, er een nieuwe miljonair binnenkomt ?
Ja das duidelijkquote:Op maandag 3 december 2007 19:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Gastspelers oke, maar geen nieuwe miljonairs. zou niet fair zijn en er mag nu ook wel een eind aan komen.quote:Op maandag 3 december 2007 18:16 schreef mazaru het volgende:
Het is tijd voor een nieuwe miljonair, zo zijn de streams veel te saai
Jaap en Huub wilden samen naar yap yum.quote:Op maandag 3 december 2007 19:04 schreef STAP01 het volgende:
Huub zegt dat het plan wat ze in de chill hebben besproken (met Jaap) mag doorgaan enig idee welk plan???????
waarom wilde ze em dan wel voor de 6e keer kijken toen ze em al 5 keer gezien had???quote:Op maandag 3 december 2007 19:07 schreef ruba het volgende:
[..]
Zou jij een film willen zien die je al 1000 keer gezien hebt dan?
Lijkt me sterk dat ze een nieuwe miljonair binnen laten komen als er 2 afwezig zijn.quote:Op maandag 3 december 2007 19:05 schreef chufi het volgende:
Avond!
Wat als, nu dat B&A weg zijn, er een nieuwe miljonair binnenkomt ?
Ik heb hem ook al 3x gezien, en Jaws al 10 keer, die blijft mooi.quote:Op maandag 3 december 2007 19:07 schreef ruba het volgende:
[..]
Zou jij een film willen zien die je al 1000 keer gezien hebt dan?
Jahaaa, ik ook maar dat denigerende toontje hoe ze het zegt.... brrrrr..quote:Op maandag 3 december 2007 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja das duidelijkIk zou ook geen zin heben om die film voor de 7e keer te zien.
Volgens mij is YabYum gesloten, heb zoiets in de krant gelezen, dus dat is vette pech voor ze danquote:Op maandag 3 december 2007 19:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jaap en Huub wilden samen naar yap yum.
Nog niet hoor, Ome Job dreigt met sluiting.quote:Op maandag 3 december 2007 19:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Volgens mij is YabYum gesloten, heb zoiets in de krant gelezen, dus dat is vette pech voor ze dan
boccacio is om de hoek bij ze, ff wippen en ze zijn voor b en a weer trugquote:Op maandag 3 december 2007 19:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Volgens mij is YabYum gesloten, heb zoiets in de krant gelezen, dus dat is vette pech voor ze dan
Volgens mij zat Jaap ook niet op Green mile te wachten.quote:Op maandag 3 december 2007 19:10 schreef farscapevr6 het volgende:
btw 3 mensen in t huis h en j stemmen voor de green mile klaaaaar
Of ze kiezen een film die iedereen wil zienquote:Op maandag 3 december 2007 19:10 schreef farscapevr6 het volgende:
btw 3 mensen in t huis h en j stemmen voor de green mile klaaaaar
Ik dacht dat die niet meer bestond sinds kort?quote:Op maandag 3 december 2007 19:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jaap en Huub wilden samen naar yap yum.
Maar zou wel mooi zijn om alvast te bondenquote:Op maandag 3 december 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze een nieuwe miljonair binnen laten komen als er 2 afwezig zijn.
Huub en Lieke kennende hebben ze dan nog geen film gekozen voordat B en A terug zijnquote:Op maandag 3 december 2007 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Of ze kiezen een film die iedereen wil zien
Die info komt van Brian, hoe betrouwbaar is dat?quote:Op maandag 3 december 2007 19:12 schreef Kinga het volgende:
Huub vertelt weer niet dat ie wél gezoend heeft met een wijf op die meet en greet.
Ik vind het allemaal niet leuk staan gewoon door die haren al.quote:Op maandag 3 december 2007 19:00 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Herstel haar achtste..hiervoor had ze ook nog sportkleren aan..
Brian en Amanda weg vanavond...dus kunnen Huub, Jaap en Lieke vrijuit praten zonder last te hebben van Brian's afluistertechnieken..
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1090611.htmlquote:Op maandag 3 december 2007 19:12 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik dacht dat die niet meer bestond sinds kort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |