Dat is toch de bedoeling?quote:Op maandag 3 december 2007 18:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die tieten floepen gegarandeerd uit die jurk.
Dat werd Amanda ook de eerste dag van de haarstukken.......quote:
Wat dacht je van Amanda. Dress code voor de dames :quote:
Dacht het toch welquote:Op maandag 3 december 2007 17:59 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
daar hebben ze geen tv en internet:D
Je juist niet aan de dresscode houden kan er ook voor zorgen dat je opvalt, zolang het netjes is, opvallen in een positieve zin....quote:
Niets van meegekregen, scherpquote:Op maandag 3 december 2007 18:12 schreef Dark het volgende:
Goedenavond!
Net ff bijgelezen, niet veel gebeurd, begrijp ik.
Wat ik wel frappant vond, was dat Lieke tegen Amanda zei, dat de 150 cp's van Naad, voor het uitnodigen van een fan, terug in de pot moesten.
Slim opgemerkt van Lieke!
Ze liet zich echter afschepen met het antwoord van Amanda, dat Naad de 150 punten heeft opgebeld.
Zou mooi zijn, als bepaalde iemanden - mag ook het hokje zijn - Jaap even inlichten!
Hij kan dan meteen vertellen, dat hij die 150 punten niet geeft, omdat deze nog bij Brian en Amanda in beheer zijn en dat ze daarvan Naad uit kunnen nodigen op de verjaardag van Amanda.
Mogen er voor mij wel een stuk of drie zijn.quote:Op maandag 3 december 2007 18:16 schreef mazaru het volgende:
Het is tijd voor een nieuwe miljonair, zo zijn de streams veel te saai
Op deze manier hoeft Jaap de stemming van de 150 punten NIET te blokken, hij hoeft alleen maar te zeggen - gebruik de 150 punten maar die er nog zijn voor het bezoek van een fan voor Naad.quote:
Wanneer heb je hier in godsnaam voor het laatst gelezen: Huub is fantastischquote:Op maandag 3 december 2007 16:56 schreef maril het volgende:
Ik hoop dat er een nieuwe miljonair in komt die ook de harten van de streamers steelt, zodat ik niet aldoor hoef te lezen hoe fantastisch Huub is.
Van mij ook! Ik wil weer echte frictie en ruzies en vechtpartijen zien!quote:Op maandag 3 december 2007 18:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mogen er voor mij wel een stuk of drie zijn.
Ehm.....met een 'kant-en-klaar-klittenband-strikje' om ga je nogal af hoorquote:Op maandag 3 december 2007 18:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Je juist niet aan de dresscode houden kan er ook voor zorgen dat je opvalt, zolang het netjes is, opvallen in een positieve zin....
Nadia heeft die punten vast met die boodschap aan Amanda gegeven "nodig me maar uit". Het is in ieder geval duidelijk dat ze die 150 niet uit de pot moet krijgen.quote:Op maandag 3 december 2007 18:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Op deze manier hoeft Jaap de stemming van de 150 punten NIET te blokken, hij hoeft alleen maar te zeggen - gebruik de 150 punten maar die er nog zijn voor het bezoek van een fan voor Naad.
Jaap gunt Amanda gewoon het bezoek op haar verjaardag!
Maar dat weet Jaap niet!quote:Op maandag 3 december 2007 18:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nadia heeft die punten vast met die boodschap aan Amanda gegeven "Nodig me maar uit"
Heb helemaal het idee dat het hokje gewoon meewerkt met Brian, meneer moet wel genoeg cp's hebben anders kon die nog weleens weer para wordenquote:Op maandag 3 december 2007 18:12 schreef Dark het volgende:
Goedenavond!
Net ff bijgelezen, niet veel gebeurd, begrijp ik.
Wat ik wel frappant vond, was dat Lieke tegen Amanda zei, dat de 150 cp's van Naad, voor het uitnodigen van een fan, terug in de pot moesten.
Slim opgemerkt van Lieke!
Ze liet zich echter afschepen met het antwoord van Amanda, dat Naad de 150 punten heeft opgebeld.
Zou mooi zijn, als bepaalde iemanden - mag ook het hokje zijn - Jaap even inlichten!
Hij kan dan meteen vertellen, dat hij die 150 punten niet geeft, omdat deze nog bij Brian en Amanda in beheer zijn en dat ze daarvan Naad uit kunnen nodigen op de verjaardag van Amanda.
Als Lieke dat weet, moet hij dat toch ook wetenquote:Op maandag 3 december 2007 18:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar dat weet Jaap niet!
Jaap moet nu opnieuw 150 punten gunnen, terwijl de vorige 150 niet zijn uitgegeven - er is geen fan van Naad op bezoek geweest!
Jaap hoeft dus niet opnieuw ........... maar dat weet hij niet!
Wat ik in de Cos las, was dat Lieke genoegen nam met het antwoord van Amanda, dat Naad de punten heeft opgebeld!quote:Op maandag 3 december 2007 18:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als Lieke dat weet, moet hij dat toch ook weten
Ze noemen het niet voor niets Black tie, Brian gaat dus af met zijn zilveren nepstrikje.( Zonder ook hoor, maar dat terzijde)quote:Op maandag 3 december 2007 18:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ehm.....met een 'kant-en-klaar-klittenband-strikje' om ga je nogal af hoor![]()
Blacktie betekent een handgeknoopte vlinderdas
Klopt, ik verbaasde daar nogal over. Normaal gesproken is Lieke niet zo goedgelovig.quote:Op maandag 3 december 2007 18:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik in de Cos las, was dat Lieke genoegen nam met het antwoord van Amanda, dat Naad de punten heeft opgebeld!
Lieke protesteerde niet en zei niet dat de punten daar niet voor bedoeld waren, of zoiets.........
in zulke dingen zijn ze ook zo dom.Amanda en Brian zijn veel gehaaider en krijgen dus alles.En Huub maar Sinterklaas spelen die sukkel.quote:Op maandag 3 december 2007 18:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik in de Cos las, was dat Lieke genoegen nam met het antwoord van Amanda, dat Naad de punten heeft opgebeld!
Lieke protesteerde niet en zei niet dat de punten daar niet voor bedoeld waren, of zoiets.........
Dat is behoorlijk triest!quote:Op maandag 3 december 2007 18:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb helemaal het idee dat het hokje gewoon meewerkt met Brian, meneer moet wel genoeg cp's hebben anders kon die nog weleens weer para worden
Tja protesteren kan niet, want Naad is er niet meer.quote:Op maandag 3 december 2007 18:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Zwaar werkquote:Op maandag 3 december 2007 18:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda wil graag na de kooi premieres blijven doen.
Elk voordeel hep ze nadeelquote:Op maandag 3 december 2007 18:47 schreef neehe het volgende:
[..]
Tja protesteren kan niet, want Naad is er niet meer.
Ja Rooie, ze zijn eigenlijk te netjes, iets waar A&B geen last van hebben.quote:Op maandag 3 december 2007 18:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
in zulke dingen zijn ze ook zo dom.Amanda en Brian zijn veel gehaaider en krijgen dus alles.En Huub maar Sinterklaas spelen die sukkel.
quote:Op maandag 3 december 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat dus af met zijn zilveren nepstrikje.( Zonder ook hoor, maar dat terzijde)
(150 cpt uit de pot voor bezoek fan van Nadia, wat nu niet doorgaat en Nadia volgens Amanda opgebeld heeft?)quote:Op maandag 3 december 2007 18:47 schreef neehe het volgende:
Tja protesteren kan niet, want Naad is er niet meer.
Ik denk dat Lieke voortaan ook wel inziet dat hierover een discussie beginnen verspilde energie is. Van Brian en/of Amanda krijg je geen eerlijk antwoord en achter straalt ook niet bepaald behulpzaamheid uit.quote:Op maandag 3 december 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
Klopt, ik verbaasde daar nogal over. Normaal gesproken is Lieke niet zo goedgelovig.
Misschien komt ze er nog op terug.
A en B verwachten dat Jaap binnenkort KEIHARD op z'n bek gaat, what goes around, comes around volgens A en B.quote:Op maandag 3 december 2007 18:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja Rooie, ze zijn eigenlijk te netjes, iets waar A&B geen last van hebben.
En mensen maar smsen zodat Huub genoeg punten krijgt terwijl Brian ze ondertussen van de Febo krijgt. Wat is het punt van een smsje sturen dan als het niet eerlijk verloopt?quote:Op maandag 3 december 2007 18:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb helemaal het idee dat het hokje gewoon meewerkt met Brian, meneer moet wel genoeg cp's hebben anders kon die nog weleens weer para worden
dit is t uitje dat ze kreeg als ze nix zou wegstemmenquote:Op maandag 3 december 2007 18:50 schreef neehe het volgende:
Dit is al de 3e premiere van Amandel, de volgende keer eist ze hem weer op.
Hoeveel keer is Amandel al weggeweest, en hoeveel keer Lieke ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |