OMG, die zijn totaal mesjogge.quote:
Op Nowlive lopen me dan ook een stel retards rond, heb ik het idee. Ik had het over FOK! en hier is volgens mij het gehalte 'aanbid en ben blind voor tekortkomingen'- posts tav Huub minimaal.quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 17:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
50% pekinees, 25% rat en 25% pitbull
Een echte bastaard bitch dus... (maar verklaard wel haar uiterlijk en karakter)
Het valt me juist op dat er helemaal geen PRO-berichten meer zijn, vrijwel 95% van wat je op FOK leest is of Anti-Dennix, Anti-Huub, Anti-Brian, Anti-Lieke of Anti-redaktie. Of zelfs anti-<fok poster>, maar berichten van positieve dingen over de bewoners zijn eigenlijk volledig verdwenen. En zelfs de meeste Huub fans hebben nu iets van "laat Huub maar winnen, want hij is de minst erge van dat trailertrash daar"...quote:Op maandag 3 december 2007 16:56 schreef maril het volgende:
Ik hoop dat er een nieuwe miljonair in komt die ook de harten van de streamers steelt, zodat ik niet aldoor hoef te lezen hoe fantastisch Huub is.
Wat de mannen betreft komen wij vrouwen ook niet echt aan onze trekken.quote:Op maandag 3 december 2007 17:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Niets aan Lieke en Amanda is lekker .![]()
Wie zijn er nog nog meer? Wat ! Nog maar 2 vrouwen in de villa?
Mijn hart zou gestreeld zijn als er eens een keer een paar inkomen die niet voor A&B zijn.quote:Op maandag 3 december 2007 16:56 schreef maril het volgende:
Ik hoop dat er een nieuwe miljonair in komt die ook de harten van de streamers steelt, zodat ik niet aldoor hoef te lezen hoe fantastisch Huub is.
Heeft die persoon oogkleppen op ofzo ?quote:Op maandag 3 december 2007 17:16 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zomaar ff een post van nowlive![]()
[..]
Tjonge, wat een licht is het tochquote:Op maandag 3 december 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
De dresscode voor de premiere van vanavond is Black tie. Amanda weet niet wat dat is en denk dat iedereen in het zwart moet. Brian legt uit dat dat geldt voor de mannen.
Amanda: Ooooooh, dus ik kan gewoon mijn Barbiejurk aan.
Dan zou je 4-2 krijgen, dus eigenlijk weet je op voorhand al dat dat nooit of te nimmer zal gaan gebeuren. Dus reken maar op een grote Brian-fanquote:Op maandag 3 december 2007 17:29 schreef -Blurk- het volgende:
Mijn hart zou gestreeld zijn als er eens een keer een paar inkomen die niet voor A&B zijn.
Wat de vrouwen betreft is het ook niet echt mijn koppie soepquote:Op maandag 3 december 2007 17:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat de mannen betreft komen wij vrouwen ook niet echt aan onze trekken.
ahahahah! dat zou hilarisch zijn!quote:Op maandag 3 december 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
De dresscode voor de premiere van vanavond is Black tie. Amanda weet niet wat dat is en denk dat iedereen in het zwart moet. Brian legt uit dat dat geldt voor de mannen.
Amanda: Ooooooh, dus ik kan gewoon mijn Barbiejurk aan.
De jurk van Le Marrige is dus weer van stal gehaald.quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 17:34 schreef Borga het volgende:
[..]
Wat de vrouwen betreft is het ook niet echt mijn koppie soep
Die Nerd zal toch niet blijven? Wanneer is Selene jarig?quote:Op maandag 3 december 2007 17:34 schreef Varen het volgende:
Het is Selena haar Nerd, die aan de telefoon was, hij komt op haar verjaardag?
Lieke vraagt wie het is, maar Selena weet niet of ze het mag zeggen
http://www.rtl.nl/films/f(...)ght_openingnight.xmlquote:Op maandag 3 december 2007 17:36 schreef Kinga het volgende:
Welke premiere gaan ze naartoe?
Het énige wat we eventueel nog kunnen verwachten is een lekkere uitbarsting van Brian, daar hoop ik dan ook op, laten ze hem zijn pammetjes maar afnemen, zoals Koppiesop al zei, zou hem een lekker eindje op gang helpen.quote:Op maandag 3 december 2007 17:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan zou je 4-2 krijgen, dus eigenlijk weet je op voorhand al dat dat nooit of te nimmer zal gaan gebeuren. Dus reken maar op een grote Brian-fan
Jammer dat het programma zo voorspelbaar geworden is
Je zit er nooit naast maar nu wel. Het is de film The Golden Compass.quote:Op maandag 3 december 2007 17:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die Nerd zal toch niet blijven? Wanneer is Selene jarig?
Amanda en Brian gaan naar de filmpremiere Blockbusters .
Ik neem aan dat die cap niets met de tekst eronder te maken heeft?quote:Op maandag 3 december 2007 17:41 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
die jurk maakt haar er niet slanker op...
Prachtig hoor, de andere zullen zichzelf wel op hun harses slaan dat ze deze uitje hebben weggegeven.(voor het uitstemmen van Dennis)quote:Op maandag 3 december 2007 17:40 schreef Varen het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/films/f(...)ght_openingnight.xml
Deze?
Dit is toch waar de stemming dinsdag 27 november voor was?quote:Op maandag 3 december 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
Je zit er nooit naast maar nu wel. Het is de film The Golden Compass.
http://www.rtl.nl/films/f(...)ght_openingnight.xml
Die film noemde ze idd, ik denk dat ze een foutje hebben gemaakt. Ik hoor deze film nu ook voor het eerst.quote:Op maandag 3 december 2007 17:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dit is toch waar de stemming dinsdag 27 november voor was?
Jij schreef dinsdag dat ze naar Blockbusters gingen?
Ik heb dit uit de COS gehaald en in een update gezet. ? Dus verkeerd?
voor mij wel, on streams maakt dat de jurk in die kleur haar dikker doet lijken.quote:Op maandag 3 december 2007 17:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die cap niets met de tekst eronder te maken heeft?Ik heb Amanda nooit slanker gezien.
Veenendaalquote:Op maandag 3 december 2007 17:53 schreef Kinga het volgende:
Laten we even de hyves van jan willem zoeken, waar woont ie?
http://jwdr.hyves.nl/quote:Op maandag 3 december 2007 17:53 schreef Kinga het volgende:
Laten we even de hyves van jan willem zoeken, waar woont ie?
Die tieten floepen gegarandeerd uit die jurk.quote:Op maandag 3 december 2007 17:58 schreef beequeen het volgende:
Oeh, dat commentaar van Selène op de make-up van Amanda. Ze vindt het te ordi, ogen te donker en lippen te rood.
Waarom zegt ze dat nou, laat die snol lekker afgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |