DGK aan het afslanken: Na het vertrek van Dennis Bax die gedurende zijn verblijf in DGK slechts enige malen voor turbulentie heeft kunnen zorgen, is gisterenavond zijn tegenspeelster of moet ik zeggen zijn grote liefde Nadia vertrokken. De psychisch zwaar gehandicapte tegenspeelster van Dennis heeft tot op het laatste moment de volgelingen van DGK in spanning weten te houden en pas laat in de namiddag werd duidelijk dat haar vertrek definitief was. Rond 22:00 vertrok Nadia met haar zorgvuldig volgepropte koffers richting Nijmegen, Alphen a/d Rijn of Ansterdam om haar verwarde leventje in de buitenwereld weer op te pakken.
Buiten de poort stonden haar beste vriendin, Mannadia + hond en vriend, alsmede haar grote liefde Dennis haar op te wachten.
Het bewonersaantal van DGK is inmiddels geslonken tot 5 miljonairs en een gastspeelster.
Wat zullen de komende weken ons nog brengen?
- Amanda die de Kooi verlaat om haar ontheemde, in elkaar gebeukte zusje, te zoeken en op te vangen;
- Brian die radeloos door het verlies aan dekking de kooi moet verlaten omdat hij zijn voorspelde para gedrag in combie met fysiek geweld niet langer onder controle kon houden;
- Lieke die gebroken door verlies aan eigenwaarde en de constante strijd met haar vroegere geliefde Huub besluit haar normale dagelijkse leven weer op te pakken verlaat de Kooi;
- Jaap die in totale verwarring omtrent de afloop van DGK besluit de kerstdagen toch maar in de Koopgoot van Rotterdam te vieren samen met zijn andere dakloze Brotha's;
- Huub die na het opheffen van de alcoholrestricties, inmiddels weer 5 ton extra aan boetes heeft opgelopen, is de uiteindelijke winnaar van het spel en verlaat de Kooi met een schuld van 100.000 Euro te betalen door vader Theo aan de heer J de Mol.
Volgens mij is er aan het einde van de rit maar 1 echte winnaar van het spel te weten J de Mol.
Nou in ieder geval wens ik jullie allen weer veel kijplezier toe vandaag naar een inmiddels sterk afgeslankte DGK