Vraag maar aan dat harige benen jongetjequote:Op maandag 3 december 2007 09:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het nou serieus een 102K user(, die verder totaal geen binding heeft met ONZ)?
Over die opmerking ga ik eens nadenken tijdens mijn eerste bak koffie van de dagquote:Op maandag 3 december 2007 09:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vraag maar aan dat harige benen jongetje
En jíj bent weer een kloon van Viswijfjequote:Op maandag 3 december 2007 09:59 schreef Ladidadida het volgende:
Gelukkig dat je dit topic hebt gemaakt Para, ik stond ook al op het punt van
Een kloon van een kloon?quote:Op maandag 3 december 2007 10:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jíj bent weer een kloon van Viswijfje
Gaat heen, et kind heeft heus nog wel smaak hoorquote:Op maandag 3 december 2007 10:07 schreef Scorpie het volgende:
Brechtje was de uitvinder van kloon Viswijfje hoor.
Hoi Murpquote:Op maandag 3 december 2007 10:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een kloon van een kloon?
De afgelopen dagen was het nog andersom. Identiteitscrisis
dat zeg ik dus ook de hele tijd maar Selim geloofde mij niet!quote:Op maandag 3 december 2007 10:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jíj bent weer een kloon van Viswijfje
Jij bent de enige hier van wie ik zeker weet van wie het een kloon isquote:Op maandag 3 december 2007 10:16 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
dat zeg ik dus ook de hele tijd maar Selim geloofde mij niet!
De propaganda machines van de Duitsers in WO2 is er niks bijquote:Op maandag 3 december 2007 10:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat heen, et kind heeft heus nog wel smaak hoor
Stop itquote:
En net zo slecht als het origineelquote:Op maandag 3 december 2007 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent de enige hier van wie ik zeker weet van wie het een kloon is
Ik maak er ook geen geheim van. Mensen die het iets aangaat weten allang wie ik ben.quote:Op maandag 3 december 2007 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent de enige hier van wie ik zeker weet van wie het een kloon is
Een kloon die zijn kans wel schoon heeft gezien om over de schouders van een schone mee te kijken...quote:
Enigszixs een understatement.quote:Op maandag 3 december 2007 10:56 schreef Litso het volgende:
Kloons zijn voor homo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |